کیش سلام – KishSalam
0

کوروش برند سنتر کیش

کوروش برند سنتر کیش-کیش سلام
بازدید 119

کوروش برند سنتر کیش

بلیط لحظه آخری کیش

بلیط لحظه آخری کیش

از بخش های جذاب خصوصا مورد علاقه بسیاری از افراد در سفر، بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری و علل خصوص مراکز خرید در شهر مقصد برای خرید کردن انواع سوغاتی ها و وسایل مورد نیازشان است.
مراکز خرید و بازارها همیشه جزوی جدانشدنی از برنامه های سفر همه گردشگران و مسافران بوده که به واقع لذت سفرشان نامیده می‌شود.
از آنجایی که جزیره کیش یکی از مقاصد توریستی محبوب و پرطرفدار در بین گردشگران محسوب می‌شود، تلاش کرده تا بتواند با فراهم کردن انواع امکانات رفاهی امکانات تفریحی جذاب و متنوع میزبانی خوب و کامل برای علاقه‌مندان خود باشد.
از آنجایی که جزیره کیش مقصدی پرتردد و محبوب بین ماجراجویان و مسافران بوده و از سوی دیگر این علاقه به دلیل منطقه آزاد بودن این جزیره مرجانی است باعث آن شده تا در آن شاهد انواع مراکز خرید لوکس و مدرن باشیم. یکی از این مراکز خرید معروف مرکز خرید کوروش کیش نام داشته که بیشتر با نام کوروش برند سنتر کیش شناخته می‌شود.
مرکز خرید کوروش برند سنتر یکی از مدرن ترین مراکز خرید در جزیره کیش بوده که چند سالی است که فعالیت خود را در جهت خدمت رسانی به مسافران و گردشگران علاقه‌مند جزیره کیش شروع کرده است.

معرفی کوروش برند سنتر کیش

مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش در نزدیکی یکی از معروف ترین ساحل های جزیره کیش یعنی ساحل مرجان قرار گرفته است؛ کوروش برند سنتر کیش در سال 1396 با داشتن نمای جذاب شیشه‌ای به عنوان یکی از جذابیت های جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرد.
با توجه به نام این مرکز خرید می‌توان حدس زد که چه چیزی در انتظارمان است؛ اثر برندهای معروف و مطرح دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند و علاقه‌مندان به خریدن اجناس برندهای معروف مطرح دنیا می‌توانند به مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش جهت خریدن اجناس مورد نیاز خود مراجعه کنید.
از انواع برندهای که می‌توانید در این مرکز خرید از آنها خرید کنید می‌توان به برندهای مانند ماسیمو دوتی، بورژوآ، نایک، آدیداس،پوما، ریبوک، اسپریت، برشکا، کوتون و زیلان اشاره کرد که در مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش دارای نمایندگی هستند.
مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش متشکل از 4 طبقه مختلف بوده که در طبقات اول و دوم آن انواع مغازه ها و غرفه های تجاری قرار گرفته‌اند، طبقه سوم و چهارم آن مختص به شهر بازی، رستوران و کافی شاپ ها می‌باشد.
نکته جالبی که بد نیست بدانید، به سبب اینکه در طبقه اول مرکز خرید کوروش برند سنتر، مرکز خرید زیلان مگا قرار گرفته است، بسیاری از گردشگران و ساکنین جزیره کیش( کیشوندان) این مرکز خرید را با عنوان مرکز خرید زیلان می‌شناسند.
همانطور که گفته شد اجناس و کالاهای ارائه شده در این مرکزخرید از انواع برندهای معروف و مطرح بوده که همین موضوع بیانگر محدوده قیمتی به نسبت بالای آن است، همین موضوع سبب شده تا مرکز خرید کوروش برند سنتر جزو مراکز خرید گران قیمت و لوکس جزیره کیش محسوب شود.
امکانات مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش
همانگونه که قبل تر اشاره شد، مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش یکی از مراکز خرید مدرن جزیره کیش بوده و جزو مجهزترین و کاملترین مراکز خرید جزیره کیش محسوب می‌شود که علاوه بر داشتن انواع امکانات رفاهی مانند پارکینگ، نمازخانه، پله برقی، سرویس بهداشتی دارای چند رستوران و کافی شاپ مختلف نیز بوده که گردشگران و مسافران می‌توانند جهت استراحت و صرف وعده های غذایی خود به این رستوران های و کافه ها مراجعه کنند.
اگر به کافه گردی علاقه‌مند باشید مرکز خرید کوروش برند سنتر مقصدی مناسب برای شما خواهد بود چرا که در آن می‌توانید از کافی شاپ های متنوع و مختلف قرار گرفته در آن دیدن کنید.

کوروش برند سنتر کیش-کیش سلام

مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

شهربازی کوروش برند سنتر کیش

اگر همراه خود کودک خردسال دارید و یا حتی خودتان به دنبال کمی هیجان و سرگرمی باشید، پیشنهاد می‌کنیم هنگام بازدید از مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش، حتما سری به شهربازی مرکز خرید کوروش کیش بزنید؛ شهربازی مرکز خرید کوروش برند سنتر در اواخر سال 1398 افتتاح شده و در بین ساکنین و گردشگران جزیره کیش از محبوبیت بالایی برخوردار است. وجود انواع بازی های مهیج و گوناگون و همینطور برخورداری از استاندارد های روز دنیا در طراحی آن باعث شده تا شهربازی کوروش برند سنتر کیش جزو تفریحات مهیج کیش و یکی از شهربازی های پرطرفدار جزیره باشد. شما می‌توانید همراه با کودکان، نوجوانان و دوستان و خانواده خود از شهربازی مرکز خرید کوروش کیش دیدن کنید و بازی های مهیج و متنوع آن را امتحان کنید.
آدرس و ساعت کاری مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش
ساعات کاری مرکز خرید کوروش کیش مانند ساعات کاری دیگر مراکز خرید کیش از ساعت 10:00 صبح الی 13:30 ظهر و از ساعت 17:00 عصر الی 23:00 شب می‌باشد. گفتنی است که در ایام خاص مانند عید نوروز مانند دیگر مراکز خرید جزیره کیش، مرکز خرید کوروش برند سنتر نیز یکسره از صبح تا شب مشغول فعالیت است.
آدرس مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش: میدان مرجان، ابتدای بلوار پارس، کوروش برند سنتر کیش
شماره تماس: 07644422559
سخن آخر
همانطور که عنوان کردیم مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش از مراکز خرید لوکس جزیره کیش بوده که دارای محبوبیت بالایی در بین مسافران و گردشگران جزیره کیش است که علاوه بر ارائه محصولات و کالاهای برند و برخورداری از انواع کافی شاپ و رستوران های متنوع و همچنین شهربازی خود، می‌تواند به عنوان گردشی تفریحی عالی در جزیره کیش برای گردشگران و مسافران محسوب شود.
چنانچه قصد سفر به جزیره کیش را دارید می‌توانید با خرید بلیط هواپیما کیش و رزور هتل در کیش سفری مهیج و خاطره انگیزی را به کیش برای خود، خانواده و گروه دوستانتان برنامه ریزی کنید.
پیشنهاد میکنیم برای آشنایی با جاهایی دیدنی کیش، بازدید از جاذبه های گردشگری و شرکت در تفریحات آبی کیش مجله کیش‌سلام را همراهی کنید تا هر آنچیزی را که برای گردش و تفریح در جزیره کیش نیاز دارید دسترسی داشته باشید.
در انتها خوشحال می‌شویم اگر که تجربه خرید و یا تفریح در مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش را داشته‌اید برای ما و دیگر همراهان کیش سلام در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *