کیش سلام – KishSalam
1

اجاره لیموزین در کیش

اجاره لیموزین در کیش- کیش سلام
بازدید 185
اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش

جزیره کیش از محبوب ترین مقاصد گردشگری و تفریحی در ایران بوده که بسیاری از مسافران و گردشگران علاقه‌مند را سالانه به خود جذب می‌کند؛ این جزیره که پایه ثابت سفر های نوروزی و یا تعطیلات تابستانه افراد بوده، از بهترین مقاصد تفریحی است که می‌توان برای گذراندن تعطیلاتی تابستانی و یا داشتن مسافرت های گروهی و یا خاص دو نفره انتخاب کرد.

علاوه بر داشتن مقاصد گردشگری متنوع و بسیار، این جزیره مرجانی از انواع تفریحات هیجان انگیز و گوناگون بهره‌مند است که نیاز هر شخصی را برآورده می‌سازد، به بیان بهتر برای هر کسی با هر سنی می‌توانید سرگرمی و تفریحی مناسب با ایشان پیدا کنید و اوقات خوش و جذابی را برای همراهنتان خلق کنید!

اجاره ماشین در کیش

همانطور که گفتیم جزیره کیش از مقاصد محبوب گردشگری در ایران بوده که دارای مسافران بسیاری است، خصوصا در فصل های گردشگری و توریستی جزیره که حجم مسافران به طور چشمگیری افزایش می‌یابد!

از این رو یکی از معضلاتی که هم ساکنین این جزیره و هم مسافران با آن مواجه می‌شوند، کمبود وسیله نقلیه عمومی و تاکسی است؛ تاکسی ها و وسایل نقلیه عمومی جزیره کیش، با توجه به تعداد ساکنین این جزیره در حالت های عادی در نظر گرفته شده به طوری که در فصل های غیر توریستی پاسخگویی نیاز های ساکنین به راحتی خواهد بود، اما این موضوع در فصل های توریستی متفاوت است، علاوه بر ساکنین، مسافران و گردشگران نیز دچار مشکل می‌شوند و مجبور به انتظار های طولانی برای تاکسی و وسیله نقلیه عمومی هستند خصوصا اگر در تابستان به این جزیره سفر کرده باشید؛ به واقع همین موضوع تبدیل به یکی از معضلات اصلی مسافران و گردشگران این جزیره زیبا شده است؛ اما چاره کار چیست؟

یکی از بهترین کار های که می‌توانید برای فرار از این مشکل انجام دهید، اجاره ماشین در کیش است، رنت خودرو در کیش یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین تفریحات در بین گردشگران بوده که علاقه‌مندان مختص به خود را نیز دارد!

شاید باعث تعجب شما باشد که چطور اجاره خودرو می‌تواند یک تفریح باشد!؟ برای پاسخ به این سوال باید ابتدا به این موضوع اشاره کنیم که جزیره کیش یکی از مناطق آزاد در ایران بوده که به همین منظور از قوانین حاکم بر این مناطق نیز، تبعیت می‌کند، به همین علت، واردات خودرو های لوکس و خارجی روز دنیا به این جزیره آزاد بوده (در حال حاضر واردات خودرو ممنوع می‌باشد) و به همین دلیل در این جزیره ما شاهد انواع خودروهای خاص و به روزی هستیم که شاید در دیگر شهر های کشور وجود نداشته باشند! شاید برایتان جالب باشد که بدانید خیلی از افراد تنها برای تماشای یک سری از این خودرو ها تصمیم به سفر به این جزیره مرجانی می‌گیریند! البته که موضوع ختم به اینجا نمی‌شود و تازه به علت اصلی اینکه چرا یکی از بهترین تفریحات جزیره کیش اجاره ماشین است می‌رسیم؛ به سبب آزاد بودن واردات و وجود انواع خودرو های خاص و لوکس در کیش، اجاره این خودرو ها در کیش امری عادی و روتین بوده و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای معقول و بسیار مناسب خودروی مورد علاقه خود را برای مدت زمان مورد نظر خود اجاره کنید و از سواری با آن در خیابان ها و جاده های زیبایی کیش لذت ببرید؛ چه از این بهتر؟

از آنجایی که اجاره ماشین در کیش کاربرد های مختلفی دارد، هر کسی به یک سری دلایل تصمیم به رنت خودرو در کیش می‌گیرد، از معروف ترین علت های کرایه ماشین در کیش، راحتی و رفاه افراد در رفت و آمد و گردش است، به طوری که دیگر نیازی به نگرانی از بابت یافتن تاکسی و انتظار برای وسایل نقلیه نبوده و افراد هر زمان که مایل باشند به هر کجا که بخواهند به راحتی می‌روند؛ بعضی از افراد نیز به علت اینکه گروهی و یا خانوادگی تصمیم به سفر به جزیره کیش گرفته‌اند به دنبال وسیله‌ای هستند که همگی بتوانند در تمام مدت کنار یکدیگر باشند، از آنجایی که پیدا کردن وسیله ای که مناسب باشد در بین وسایل نقلیه ممکن است زمانبر و سخت باشد، این افراد تصمیم به اجاره خودرو های هفت نفره و یا ون ها در کیش با توجه به تعداد نفراتشان می‌کنند؛ اما گاهی نیز برای جشن گرفتن رویدادی خاص و یا داشتن یک شب رومانتیک به دنبال اجاره خودروی منحصر به فرد هستند، چه این یک قرار دو نفره عاشقانه باشد چه یک جشن کوچک و دورهمی دوستانه، یکی از بهترین گزینه ها، اجاره لیموزین در کیش است!

لیموزین خودروی است که به احتمال زیاد در بیشتر فیلم ها و یا مراسمات خاص آن را دیده‌اید و با آن آشنا هستید، در کیش نیز برای ترانسفر های فرودگاهی از لیموزین استفاده می‌شود که در هنگام وارد شدن به جزیره کیش لیموزین شما به استقبالتان خواهد آمد و وسایلتان را تحویل و شما را به محل مورد نظرتان می‌رساند!

لیموزین های اصولا خودروهای تشریفاتی و مجللی بوده که مصارفی خاص دارند، حال اگر شما به این خودرو های لوکس علاقه‌مند باشید، می‌توانید به راحتی در جزیره کیش، اقدام به اجاره لیموزین کنید!

برای داشتن جشن تولدی خاطره انگیز و یا دورهمی متفاوت اجاره لیموزین می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد، در حالی که درون لیموزین همراه با دوستان و عزیزانتان هستید می‌توانید گشتی دور جزیره داشته باشید و از اطراف نیز دیدن کنید!

هنگام اجاره لیموزین یکی از خدماتی که  از آن بهره‌مند خواهید شد، پذیرایی بوده و همچنین در صورت تمایل داشتن می‌توانید از عکاس و فیلمبردار نیز در طول سفرتان بهره‌مند شوید!

لیموزین ها برای 8 نفر سرنشین فضای کافی دارند و برای دورهمی های کوچک بسیار مناسب خواهند بود، همچنین اگر که برای ترانسفر فرودگاهی به دنبال اجاره لیموزین در کیش باشید می‌توانید برای همسرتان جهت استقبال از ایشان خواستار دسته گل باشید!

البته این موضوع به مجموعه‌ای که از آن اقدام به اجاره لیموزین کرده‌اید تا حدودی نیز بستگی دارد، پیشنهاد ما به شما اجاره لیموزین در کیش از مجموعه کیش‌آنلاین است.

بهترین زمان سفر به کیش

بهترین زمان سفر به جزیره کیش، در اواخر پاییز تا اواسط بهار بوده که در این فصل ها جزیره کیش در خوش آب و هوا ترین حالت خود قرار دارد، در این مواقع از سال البته، از آنجایی که بسیاری از مردم تصمیم به سفر به این جزیره می‌گیرند ممکن است هزینه ها کمی بالاتر از دیگر فصل ها باشد و از طرفی به آرامش و خلوتی جزیره نرسید، البته اگر که به دنبال تفریحات آبی و دریایی جزیره کیش باشید و علت سفرتان به این جزیره تجربه تفریحات دریایی آن باشد، بهترین زمان برای شما فصل های بهار و تابستان است؛ همچنین پیشنهاد کیش‌سلام به کسانی که به دنبال داشتن سفری اقتصادی و  مقرون به صرفه تر هستند، انتخاب فصل های است که مسافر کمتر به جزیره می‌آید و به اصطلاح بهتر فصل های غیر توریستی؛ که همان فصل های بهار و تابستان می‌شود، در این مواقع از سال، جزیره خلوت تر خواهد بود و استفاده از امکانات مختلف مانند وسایل نقلیه عمومی نیز آسانتر می‌شود. البته گرما هوا ممکن است کمی برای افرادی که عادت به گرما ندارند اذیت کننده باشد که جایی نگرانی نیست، چرا که می‌توانید با اجاره ماشین از شر انتظار برای وسایل نقلیه و تاکسی راحت شوید و به آسانی به مکان های مورد نظر خود بروید.

سخن آخر

در آخر می‌توان گفت که یکی از خاطره‌انگیز ترین و به یاد ماندنی ترین تجربه سفرتان به جزیره کیش‌ میتواند همین اجاره لیموزین در کیش باشد! اگر به دنبال سفری متفاوت باشید، پیشنهاد می‌کنیم به کرایه لیموزین در کیش فکر کنید!

اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. reza گفت:

    یکی از بهترین راه ها برای سوپرایز تولد اجاره لیموزین در کیش هست😃