کیش سلام – KishSalam
0

لیست جاهای دیدنی کیش

غروب کشتی یونانی کیش
بازدید 73

لیست جاهای دیدنی کیش

یکی از پرطرفدار ترین قطب های گردشگری در ایران، جزیره کیش در جنوب کشور بوده که در بین مسافران و گردشگران ماجراجو بسیار محبوب و پرطرفدار است، اگر که قصد دارید تا از این جزیره زیبا دیدن کنید، پیشنهاد میکنیم تا انتها این مقاله از مجله آنلاین کیش سلام همراه ما باشید.

در ادامه قرار است تا به بررسی جاهای که در سفر به جزیره کیش میتوانید در فصل های مختلف سال به انجام آنها مشغول شوید، بپردازیم.

همانطور که میدانید جزیره کیش یک جزیره جنوبی است و به همین علت نیز از آب و هوای گرم و شرجی برخوردار است، همین موضوع باعث شده تا اکثر اوقات از سال با گرما و رطوبت بالای این جزیره روبرو باشیم که البته این موضوع چیزی از علاقه مسافران و گردشگران علاقه‌مند به این جزیره جنوبی و ارزش آن در بین ایشان کم نکرده و چه بسا که در فصل های گرم سال نیز شاهد حضور بسیاری از مسافران دوستدار تفریحات دریایی و آبی در جزیره کیش هستیم.

آشنایی با جاهای دیدنی کیش

همانطور که گفته شد جزیره کیش در جنوب ایران و خلیج فارس قرار دارد و از توابع استان هرمزگان میباشد؛ این جزیره که جزوی از مناطق آزاد در کشور محسوب میشود، از تفریحات منحصر به خود برخوردار بوده که برای هر گردشگری و مسافری جذاب و جالب است.

از آنجایی که این جزیره در هر برهه از زمان در سال مناسب با چیز های به خصوصی است، پیش از سفر باید هدف خود را از سفر به آن انتخاب کرده تا متناسب با آن برنامه ریزی سفرتان را برای فصل مناسب آن انجام دهید.

از همین رو در ادامه میخواهیم تا شما را با تفریحات و جاهای دیدنی مناسب برای هر فصل در کیش آشنا کنیم:

جاهای دیدنی کیش در بهار

فصل بهار یکی از پرطرفدارترین و شلوغ ترین زمان ها در جزیره کیش بوده که علت  آن نیز تعطیلات عید نوروز و بهاری است که بسیاری از گردشگران و مسافران برای داشتن تعطیلات و گردشی حسابی عازم سفر به این جزیره زیبای مرجانی میشوند.

آشنایی با جاهای دیدنی کیش در فصل بهار بسیار مهم به شمار میرود و از همین رو قصد داریم تا در ادامه شما را با آنها آشنا کنیم:

سواحل نقره فام جزیره مرجانی

یکی از اصلی ترین و زیباترین مکان های جزیره کیش، سواحل زیبا و منحصر به فرد این جزیره است که میتوانید در هر گوشه از آن سواحل زیبا و پاکیزه را مشاهده کرده و از آنها استفاده کنید؛ پاکیزگی سواحل کیش یکی از مهمترین علت های معروفیت این سواحل بوده که در ترکیب با آب زلال دریایی خلیج فارس ترکیبی بی نظیر را به وجود می‌آورند.

در ادامه چندتا از سواحل معروف و زیبای جزیره کیش را به شما معرفی کرده‌ایم:

– ساحل میرمهنا کیش

– ساحل مرجان کیش

– ساحل مرد ماهی گیر کیش

– ساحل اسکله تفریحی کیش

– ساحل سیمرغ کیش

–  ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل های کیش

ساحل درختان نارگیل کیش

کشتی یونانی کیش

اصلی ترین و شاید معروف ترین جاذبه گردشگری کیش، کشتی به گل نشسته‌ای که در پارک ساحلی کشتی یونانی قرار دارد، البته متاسفانه در حال حاضر در حال گذراندن روز های پایانی و انتهای خود است، از همین رو پیشنهاد میکنیم تا هر چه زودتر و قبل از از بین رفتن کامل این کشتی خاطره‌انگیز و قدیمی تور کیش خود را تهیه کرده و تماشای یک غروب زیبا را با این کشتی همراه شوید.

دلفیناریوم کیش

دلفیناریوم کیش یکی از جاهای بسیار دیدنی در جزیره کیش است که این امکان را به شما میدهد تا از هنرنمایی حیوانات دریایی همچون شیرهای دریایی آموزش دیده و دلفین های زیبا که همراه با مربیان مجرب و حرفه‌ای خود مشغول اجرای یک برنامه زیبا و بی نقص هستند لذت ببرید. همچنین میتوانید از دیگر پستانداران زیبای که در این مجموعه وجود داشته دیدن کرده و اگر که به دلفیناریوم کیش رفتید حتما از باغ پرندگان آن بازدید کنید و در آخر، بازدید خود را با یک استندآپ کمدی نفیس به پایان برسانید.

جاهای دیدنی کیش در تابستان

شاید گرمای هوا شما را فریب دهد اما باید بگوییم که حتی در تابستان نیز میتوانید سفری جذاب را به جزیره کیش تجربه کنید.

البته باید گفت با اینکه تابستان است و هوا گرم اما با انتخاب های هوشمندانه به سختی میتوانید حتی گرما را حس کنید، در ادامه برای ایده های بیشتر برای گذراندن یک تابستان حرفه‌ای در کیش همراه ما باشید!

تم پارک آبی اوشن کیش

تفریحات آبی بخش جدانشدنی از تابستان در کیش به حساب می‌آید و یکی از بهترین جاهای که میتوانید تجربه‌ای متفاوت را از تفریحات آبی در کیش تجربه کنید، رفتن به پارک آبی اوشن کیش است.

این تم پارک در خود تفریحات متنوع، کافه و رستوران و قسمت های مهیج بسیاری را جای داده که میتواند برای گذراندن یک روز فوق‌العاده انتخابی عالی برای شما باشد.

تفریحات آبی کیش

پارک آبی اوشن کیش

تفریحات آبی کیش

در کنار پارک آبی اوشن کیش، تفریحات آبی بسیاری است که میتوانید در سفر به کیش در تابستان مشغول انجام آنها شوید، از جت اسکی و پاراسل گرفته تا غواصی درون آب های خلیج فارس همراه با موجودات ساکن دریا که هرکدام تجربه‌ای جذاب و خاطره انگیزی برای خود هستند.

شهر زیر زمینی کاریز کیش

شهر زیرزمینی کاریز از آنجایی که در زیر زمین قرار دارد، خنک بوده و یکی از بهترین جاهای است که میتوانید در سفرتان به جزیره کیش در تابستان از آن دیدن کنید.

جاهای دیدنی کیش در پاییز و زمستان

پاییز و زمستان دو فصلی از سال است که آب و هوای جزیره کیش در بهترین حالت خود قرار دارد و شما میتوانید هر کاری را که میخواهید بدون توجه به گرمای هوا انجام دهید، یکی از بهترین کارهای که میتوانید انجام دهید اجاره ماشین کروک در کیش و رانندگی با آن در جاده جهان کیش است.

دوچرخه سواری و اجاره موتور در کیش از تفریحاتی است که میتوانید در آب و هوای ایده‌ال فصل های پاییز و زمستان به آن مشغول شوید.

جاهایدیدنی کیش در تابستان

شهر زیر زمینی کاریز کیش

سافاری کیش

قطعا یکی از جذاب ترین جاهای کیش برای دوست داران هیجان و آدرنالین سافاری کیش بوده، این مجموعه علاوه بر سافاری تفریحات جذاب دیگری را نیز در خود قرار داده که میتواند برای یک روز هیجان انگیز از سفر شما انتخابی مناسب باشد.

بازدید از جزیره هندورابی کیش

یکی از بهترین فصل ها برای بازدید از جزیره هندورابی در فصل پاییز و زمستان بوده که میتوانید شاهد تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در این زمان از سال نیز در بازدید خود از این جزیره باشید.

جاهای دیدنی کیش در شب

شب ها علاوه بر آنکه میتوانید به خرید و پاساژگردی مشغول شوید، میتوانید با تهیه بلیط کشتی های تفریحی یک شب جذاب را همراه با عزیزانتان همراه با شام، موسیقی زنده و برنامه های مفرح بگذرانید.

در آخر

اگر که با خواندن این مقاله ترغیب به سفر به جزیره کیش شده‌اید همین حالا تور کیش  خود را تهیه کرده و یک سفر بی نظیر و به یاد ماندنی را به عزیزان خود هدیه دهید، برای آشنایی بیشتر با جزیره کیش پیشنهاد میکنیم تا دیگر مقالات کیش سلام را برای داشتن سفری با کیفیت مطالعه بفرمایید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *