کیش سلام – KishSalam
0

لیست تفریحات تابستانه در کیش

لیست تفریحات تابستانه در کیش
بازدید 36

لیست تفریحات تابستانه در کیش

اگر که قصد دارید تا برای تابستان به جزیره کیش سفر کنید بهتر است تا انتها این مقاله همراه مجله آنلاین گردشگری کیش سلام بمانید، چرا که قرار است تا به شما برای داشتن یک برنامه ریزی حسابی برای سفر به کیش راهنمایی‌تان کنیم.

تابستان یکی از بهترین فصل ها برای مسافرت های خانوادگی و دوستانه بوده که میتوانید با خیالی راحت به گشت و گذار و گردش و تفریح مشغول شوید؛ از آنجایی که جزیره کیش یکی از شهر های جنوبی کشور بوده که در استان هرمزگان قرار گرفته، از آب و هوایی گرم و شرجی در بیشتر ایام سال برخوردار است.

گرمای جزیره کیش باعث شده تا بیشتر مسافران و گردشگرانی که تصمیم به سفر به کیش را دارند برنامه سفر خود را برای فصل های خوش آب و هوا تری همچون پاییز و زمستان بگذراند اما با این حال برخی از گردشگران نیز ترجیح میدهند تا گرمای جزیره را تحمل کرده و در مقابل از تفریحات مهیج و جذابی که در این فصل میتوان به انجام آنها مشغول شد بپردازند.

البته که گرمای هوا چیزی نیست که چندان بخواهد مانع داشتن سفری به یاد ماندنی و جذاب برای شما بشود چرا که تقریبا هر جایی از جزیره که باشید میتوانید از فضاهای سربسته و خنکی که وجود دارد استفاده کنید و برای جا به جایی خود نیز از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و یا برای راحت تر کردن کار خود اقدام به اجاره ماشین در کیش کرده و از گشت و گذار در جزیره لذت ببرید. در نهایت نیز میتوانید قدم زدن و دیدن از سطح شهر را به شب ها که هوا بهتر و خنک تر است موکول کرده و از زیبایی این جزیره در شب هنگام لذت ببرید.

تفریحات تابستانه کیش

با اینکه یکی از گرم ترین مواقع سال در جزیره کیش فصل تابستان میباشد با این حال یکی از بهترین فصل ها برای انجام انواع تفریحات آبی و خرید کردن به شمار میرود و از همین رو برای دوست داران خرید و تفریحات آبی یکی از بهترین فرصت ها برای سفر به کیش به شمار میرود.

در ادامه قرار است تا شما را با چند تا از تفریحاتی که در تابستان میتوانید هنگام سفر به کیش انجام دهید آشنا کنیم:

لیست تفریحات تابستانه در کیش

غواصی در کیش

تجربه خریدی ارزان در تابستان

میدانیم که جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری لاکچری و لوکس در ایران به شمار میرود و سفر به این جزیره هزینه بر و گران خواهد بود.

از سمتی خرید کردن در بازار های متنوع و جذاب جزیره کیش خصوصا از فروشگاه های که محصولات مختلف از برند های معتبر و مطرح جهانی را دارند میتواند خریدی لذت بخش و سوغاتی جذاب به شمار رود؛ اما اگر که به دنبال داشتن سفری اقتصادی و ارزان به جزیره کیش هستید، پیشنهاد میکنیم تا سفر خود را برای فصل تابستان برنامه ریزی کنید تا بتوانید از تخفیفات متنوع و مختلفی که فروشگاه ها برای جذب مشتری بر روی محصولات خود اعمال میکنند استفاده کنید.

همچنین در تابستان جشنواره های خرید بسیاری برگزار میشود که میتوانید با استفاده از آنها خریدی ارزان و لذت بخش را از برندهای مورد علاقه خود داشته باشید.

جنگ های شبانه

جنگ های شبانه یکی از تفریحات جذاب و مفرحی است که میتوانید در آخر یک روز پر ماجرا همراه با عزایزانتان برای گذراندن شبی خوش و به یاد ماندنی انتخاب کنید؛ جنگ های شبانه بسیاری در جزیره کیش وجود دارد که میتوانید از هنرنمایی بازیگران و هنرمندان پرتوان و حرفه‌ای آنها لذت برده و زمانی لذت بخشی را سپری کنید.

تله کابین کیش

تله کابین کیش با داشتن ۶ کیلومتر مسیر رفت و برگشت منظره‌ای چشم نواز از ساحل دریا و خلیج فارس را تقدیم نگاهتان خواهد کرد و میتوانید از زیبای های مسیر پیش روی خود لذت ببرید، البته برای بازدید از تله کابین کیش پیشنهاد میکنیم تا زمان شب و عصر را انتخاب کنید چرا که گرمای صبح با نبود سیستم تهویه هوا میتوانید آزاردهنده باشد. گفتنی است که میتوانید با استفاده از تله کابین کیش از دو تا از دیدنی ترین مراکز کیش یعنی اسکله تفریحی و مرکز خرید تفریحی تجار میکامال دیدن کنید.

پاتیناژ در تابستان!

اگر به اسکی روی یخ علاقه دارید، بهتر است تا زودتر بلیط هواپیما کیش  خود را تهیه کنید چرا که یکی از جدیدترین و جذاب ترین مراکز تفریحی در جزیره کیش که میتواند حال و هوای تابستان را برایتان به کل عوض کند، پاتیناژ میکامال کیش بوده که میتوانید علاوه بر اسکی روی یخ در دوره های آموزش اسکی این مجموعه نیز شرکت کنید.

لیست تفریحات تابستانه در کیش

اسکی روی یخ در کیش

برف بازی در تابستان

حال که به سرما علاقه دارید و گرمای جزیره کلافه‌تان کرده پیشنهاد میکنیم تا سری به مجتمع تفریحی پنگوئن کیش زده و از لذت نوشیدن یک هات چاکلت گرم در سرمای برفی یا ساختن آدم برفی و برف بازی در این مجموعه لذت ببرید؛ در کنار برف بازی میتوانید از دیگر قسمت هی این مجموعه همچون بیلیارد، سالن بازی، فود کورت و … نیز دیدن کرده و اوقات خوشی را همراه با عزیزانتان بگذرانید.

تفریحات آبی در تابستان

یکی از جذاب ترین و شاید اصلی ترین موضوعاتی که بسیاری از گردشگران را در تابستان به جزیره کیش میکشاند، انجام ورزش های آبی جذاب در فصل تابستان است، با توجه به اینکه در فصل های پاییز و زمستان آب دریا سرد میشود تقریبا انجام بیشتر ورزش های دریایی نا ممکن میشود از این رو بهترین زمان استفاده از ساحل دریا و تفریحات آبی قطعا تابستان است؛ میتوانید از پلاژ های جزیره برای گرفتن یک حمام آفتاب لذت بخش استفاده کنید و یا با رفتن به کلوپ های ورزشی به انجام یکی از تفریحات جذاب آبی همچون غواصی، پدل، جت اسکی و…. مشغول شوید.

همچنین میتوانید یک روز را برای دیدن از پارک آبی سرباز اوشن اختصاص داده و از تفریحات این پارک آبی جذاب لذت ببرید.

در آخر

امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید، در این مقاله تلاش کردیم تا تفریحات تابستانه و جذابی را که میتوانید هنگام سفر به کیش به آن مشغول شوید را به صورت جامع به شما معرفی کنیم؛ با آرزوی سفری خوش برای شما!  

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *