کیش سلام – KishSalam
0

فصل حراج در کیش

فصل حراج در کیش
بازدید 50

فصل حراج در کیش

کیش از مقاصد گردشگری پرطرفدار در ایران است و هر ساله گردشگران و مسافران بسیاری برای تفریح و خرید به این جزیره زیبای مرجانی سفر میکنند؛ اگر که شما هم برای تفریح به این جزیره آمده‌اید، این مقاله چندان به کار شما نخواهد آمد چرا که قرار است تا با فصل های حراج کیش آشنا شویم، اما اگر که به قصد خرید به جزیره کیش سفر میکنید پیشنهاد میکنیم تا انتها این مقاله را مطالعه کرده و بعد اقدام به رزرو تور کیش خود کنید تا لذت یک خرید حسابی و به صرفه در کیش را تجربه کنید!

تمام تفریحات کیش خلاصه در تفریحات آبی، رستوران گردی و کنسرت های آن نشده و یکی از جذابترین و البته لذت بخش ترین تفریحات کیش، خرید کردن در مراکز خرید متعدد و جذاب این جزیره مرجانی است، اگر که قصد شما هم از سفر به کیش خرید است، تا انتها این مقاله از مجله آنلاین گردشگری  کیش سلام برای اطلاعات از فصل های حراج کیش همراه ما باشید.

فصل حراج کیش لذت خریدی اقتصادی

اگر که برای خرید میخواهید کیش سفر کنید، پیشنهاد میکینم تا حتما برنامه ریزی سفر خود را طوری بچینید تا به فصل حراج کیش برسید، چرا که در این فصل فرصتی بی نظیر و جذاب را برای داشتن خریدی لذت بخش در پیش خواهید داشت؛ در ادامه به بررسی فصل های حراج در کیش پرداخته‌ایم:

فصل حراج کیش چه زمانی است؟

بهترین فصل برای خرید در کیش از ابتدای بهار تا انتهای تابستان است! دقیقا پس از اتمام تعطیلات نوروزی و خلوت شدن جزیره و برگشت مسافران از جزیره بهترین زمانی است که میتوانید به خرید کردن در جزیره کیش مشغول شوید.

فصل حراج در کیش

جشنواره های مخصوص کیش

همچنین که ابتدای مهر ماه تا انتهای آذر ماه که مصادف با بازگشایی مدارس است میتوانید حراج ها بسیاری را بر روی محصولات و کالا ها مشاهده کنید؛ پس در نتیجه این دو زمان از بهترین فرصت ها برای داشتن خریدی به صرفه در جزیره کیش است. در نهایت اگر که طاقت گرما را دارید فصل تابستان نیز یکی از بهترین زمان ها برای خرید کردن در کیش است که همراه با حراجی های بسیاری است؛ این فصل از سال تعداد مسافر و گردشگر به علت گرمای هوا به شدت پایین می‌آید و سبب افزایش میزان حراج های متنوع در کیش میشود؛ البته چندان جایی نگرانی نیست چرا که در تمام طول مدت شما یا در هتل خواهید بود یا در بازارهای سربسته و خنک کیش مشغول خرید و گرما را اصلا حس نخواهید کرد، همچنین گشت و گذار خود را به زمان عصر و شب موکول کنید که کمترین میزان گرما را احساس کنید.

جشنواره های مخصوص کیش

در پانزدهم تیر ماه هر سال تا پانزده شهریور تمامی فروشگاه ها و مراکز خرید کیش تخفیفات و حراج های متعددی را برای خرید برگزاری میکنند که میتوانید با شرکت در آنها جوایز نقدی و غیر نقدی را اگر که خوش شانس باشید برنده شوید؛ همچنین در این زمان میتوانید در جشنواره ها و کنسرت های متعدد و جذابی که در این زمان برگزار میشود شرکت کرده و اوقاتی خوش را در کنار همسفرانتان بگذرانید. لازم به ذکر است که شرکت در این جشنواره ها و برنامه ها به نسبت دیگر مواقع سال ارزانتر بوده که خود به کاهش هزینه های سفرتان بسیار کمک کننده است!

نکاتی در رابطه با فصل حراج کیش

حال که با فصل های حراج کیش آشنا شدید بهتر است تا نکاتی را نیز در رابطه با سفر به کیش در این فصل ها و خرید کردن بدانید؛ نخست این موضوع را در نظر داشته باشید که درست است با وجود حراج ها متنوع قیمت اجناس ارزان میشود اما بهتر است تا از قبل یک مزنه قیمت داشته باشید تا یک موقع کالایی را گران تر از چیزی که میتوانستید در محل زندگی خود است، خریداری کنید.

در وهله دوم پیش از خرید یک کالا پیشنهاد میکنیم تا در دیگر مراکز خرید کیش به جستجوی آن پرداخته و رنج قیمتی آن را در دست داشته باشید تا بتوانید خرید اقتصادی تری را تجربه کنید.

در حراجی های کیش معمولا لوازم خانگی از 20 تا 30 تخفیف برخوردارند و این موضوع در رابطه با پوشاک 10 الی 20 درصد میباشد که میتوانید با هزینه‌ای مناسب تر این اقلام را تهیه کنید.

پیش از خرید شکلات و خوراکی ها حتما به تاریخ انقضا آنها دقت کنید و همچنین از آنجایی که خوراکی ها در گرما زودتر خراب میشوند، خصوصا در فصل تابستان از کیفیت و سالم بودن کالاهای خوراکی خریداری شده خود اطمینان حاصل کنید.

سخن آخر

در نهایت از آنجایی که فصل های حراج کیش در زمان های است که مسافران کمتر به کیش سفر میکنند میتوانید تور ها و هتل ها را به قیمت بسیار پایین تر نسبت به فصل های شلوغ سال تهیه کنید که این موضوع تاثیر بسیار بالایی در کاهش هزینه های سفر شما خواهد گذاشت، پس اگر به دنبال داشتن سفری اقتصادی هستید، فصل حراج کیش بهترین زمان برای سفر به کیش برای شما به شمار میرود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *