کیش سلام – KishSalam
0

راهنمای سفر ۳ روزه به کیش

روز سوم سفر به کیش
بازدید 23

راهنمای سفر ۳ روزه به کیش

کیش به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار در ایران سالانه پذیرایی مسافران و گردشگران بسیاری به خود است و گردشگران بسیاری برای تعطیلات و اوقات فراغت خود تصمیم به سفر به این جزیره دوست داشتنی را میگیرند، این جزیره مرجانی که در خلیج فارس و جنوب ایران قرار دارد در خود جاذبه های دیدنی بسیاری جای داده است که میتوانید در مدت زمان سفر خود به آن از آنها بازدید کرده و در کنار دیدن این مکان ها مشغول انجام تفریحات جذابی که در این جزیره وجود دارد مشغول شوید.

در این مطلب از مجله آنلاین گردشگری کیش سلام قصد داریم تا شما را برای یک برنامه ریزی سفر سه روزه به جزیره کیش آشنا کرده تا در سفر بعدیتان به این جزیره با پیروی و ایده گرفتن از آن یک سفر به یاد ماندنی را برای خود و همسفرانتان خلق کنید.

راهنمای سفر ۳ روزه به کیش

سفرهای کوتاه مدت میتواند برای بسیاری از افراد جذاب و ایده‌آل باشند چرا که علاوه بر آنکه جذابیت و هیجان سفر حفظ میشود بلکه میتوانید با داشتن یک برنامه ریزی درست و حسابی از مقاصد مختلفی در مدت زمان محدود  دیدن کرده و لذت ببرید.

اگر که زمان محدودی را برای سفر در نظر دارید پیشنهاد میکنیم تا حتما پیش از سفر خود اقدام به آشنایی با جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی شهر مقصد خود کرده و با یک برنامه ریزی درست راهی داشتن یک سفر به یاد ماندنی به آن باشید.

اگر که قصد سفر به جزیره میش را دارید، پیشنهاد میکنیم تا علاوه بر آشنایی با جاهای دیدنی کیش در ادامه همراه این مطلب با ما باشید تا بتوانید با توجه به علایق و اولویت های خود یک برنامه ریزی مناسب برای خود داشته باشید.

روز اول سفر به کیش

اگر که زمان محدودی برای سفر به کیش را دارید بهتر است تا از راه هوایی و با خرید بلیط هواپیما کیش به این جزیره سفر کنید تا در زمان خود صرفه جویی کنید، اگر که در شب به جزیره کیش رسیدید میتوانید شب خود را مشغول استراحت شده و یا برای صرف شام به یکی از رستوران های ساحلی جزیره رفته و پس از کمی قدم زدن در کنار ساحل به هتل و اقامتگاه خود بازگشته تا برای روز اول سفر خود آماده شوید.

پیشنهاد میکنیم تا صبح را زود از خواب بیدار شده و با گرفتن یک تاکسی و یا اجاره ماشین در کیش خود را به کشتی یونانی کیش رسانده و غروب آفتاب را در روز های پایانی این کشتی به گل نشسته تماشا کنید.

 

سپس برای صبحانه میتوانید به کافه های که در اطراف این کشتی زیبا وجود داشته رفته و صبحانه‌ای خوشمزه را صرف کنید. پس از آن اگر که به ساحل علاقه دارید حتما از ساحل کلبه هور دیدن کرده و از آرامش این ساحل زیبا نهایت لذت را ببرید. در این ساحل میتوانید به انجام تفریحاتی همچون دوچرخه سواری، اجاره موتور در کیش، غواصی و.. مشغول شوید.

در ادامه روز میتوانید برای خرید از مراکز خرید کیش دیدن کرده که برای اینکار پیشنهاد میکنیم تا از مرکز شهر جزیره سفر خود را آغاز کنید چرا که بیشتر مراکز خرید جزیره با فاصله بسیار کمی در کنار یکدیگر قرار دارند و میتوانید از آنها دیدن کنید.

حالا که خسته و احتمالا گشنه شده‌اید پیشنهاد میکنیم با رفتن به یکی از رستوران های کیش خود را مهمان یک وعده خوشمزه کنید.

در ادامه میتوانید برای استراحت به اقامتگاه خود بازگشته تا برای ادامه روز خود را آماده کنید.

پس از یک استراحت کوتاه پیشنهاد میکنیم تا برای یک تجربه منحصر به فرد از مجموعه تفریحی پنگوئن کیش دیدن کرده و مشغول برف بازی و ساختن آدم برفی در آن شوید! البته در کنار پارک برفی آن میتوانید از دیگر تفریحات آن همچون تیراندازی، صخره نوردی و… نیز دیدن کنید.

در انتها برای پایان روز نیز میتوانید با اجاره موتور در کیش گشتی در جزیره کیش زده و در انتها برای استراحت به هتل خود بازگردید.

روز دوم سفر به کیش

در روز دوم پیشنهاد میکنیم تا از پارک آبی اوشن کیش دیدن کرده و یا برای یک روز به یاد ماندنی خود را به پارک دلفین های کیش مهمان کنید؛ این قسمت بسته به خود شما دارد چرا که هر کدام از آنها تقریبا به یک اندازه از زمان شما را خواهند گرفت؛ برای آشنایی با پارک آبی اوشن کیش و پارک دلفین های کیش پیشنهاد میکنیم تا مقاله های معرفی شده را مطالعه کرده تا انتخاب بهتری را داشته باشید.

یا اینکه میتوانید با مراجعه به سواحل کیش مشغول انجام تفریحات دریایی شوید، پیشنهاد میکنیم تا حتما اقدام به غواصی در کیش کنید چرا که سایت های غواصی کیش یکی از بهترین سایت های غواصی موجود در کشور به شمار میروند که طرفداران خود را از سرتاسر ایران به سمت خود میکشاند.

شهر زیرزمینی کاریز یکی از جاهای است که در سفر به کیش بازدید از آن را به شما پیشنهاد میکنیم که میتوانید در ساعات نزدیک به ظهر از آن دیدن کرده و برای وعده ناهار نیز در رستوران سنتی که در این مجموعه وجود دارد، خود را مهمان یک وعده غذایی خوشمزه کنید.

راهنمای سفر ۳ روزه به کیش

تله کابین میکامال کیش

روز سوم سفر به کیش

یکی از جاهای که در سفر به کیش بازدید از آن را چه به خرید علاقه داشته باشید چه نه پیشنهاد میکنیم، مرکز تفریحی تجاری میکامال کیش بوده که به تازگی افتتاح شده است، بازدید از این مرکز خرید میتواند نصف روز شما را بگیرید، پیشنهاد میکنیم با رفتن به اسکله تفریحی کیش با استفاده از تله کابین میکامال خود را به این مرکز خرید رسانده و به کمک  تله کابین از فراز آسمان مشغول تماشای زیبایی این جزیره شوید، در ادامه میتوانید با گردش در این مرکز خرید از برند های معتبر و معروف جهانی خرید کرده و در فود کورت این مجموعه خود را مهمان یک وعده غذایی خوشمزه کنید؛ همچنین اگر که به فیلم دیدن علاقه داشته باشید، پیشنهاد میکنیم تا حتما از سینما میکامال کیش برای یک تجربه متفاوت از فیلم دیدن در سینما بازدید کنید.

در ادامه پیشنهاد میکنیم با اجاره ماشین کروک در کیش به گردش در جزیره کیش مشغول شوید و از تجربه یک رانندگی به یاد ماندنی در جاده های جزیره کیش لذت ببرید.  

در این بین پیشنهاد میکنیم تا قبل از رفتن به مرکز خرید میکامال از ساحل درختان نارگیل کیش که در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد دیدن کنید لازم به ذکر است که این ساحل یک لوکیشن عالی برای عکاسی که میتواند به ثبت عکس های زیبا و به یاد ماندنی به شما کمک کند.

روز اول سفر به کیش

ساحل درختان نارگیل کیش

در آخر

داشتن یک برنامه ریزی درست میتواند به داشتن سفری به یاد ماندنی و جذاب بسیار کمک کننده باشد، این مطلب از کیش سلام تنها نمونه‌ای پیشنهادی برای مسافران تور کیش  بوده که میتوانید بر طبق سلیقه خود هر کدام از قسمت های آن را بر طبق سلیقه و علاقه خود عوض کرده و برای اینکار نیز میتوانید با آشنایی با جاهای دیدنی کیش  اولویت های خود را برای سفر به کیش تعیین و طبق آن برنامه ریزی سفری خود را انجام دهید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *