کیش سلام – KishSalam
0

تعطیلات نوروز 1403 در کیش

تعطیلات نوروز 1403 در کیش
بازدید 177

تعطیلات نوروز 1403 در کیش

از آنجایی که کم کم در حال نزدیک شدن به آخر سال هستیم و سال جدید در راه است؛ یکی از کارهایی که بسیاری از خانواده ها و افراد در این ایام به آن می‌پردازند، البته در کنار خانه تکانی و خرید وسایل عید، آماده کردن ملزومات یک سفر به یاد ماندنی و مهیج است؛ بسیاری از افراد از قبل برنامه های سفری عید 1403 خود را چیده‌اند اما اگر که هنوز برنامه ریزی برای تعطیلات نوروز 1403 خود نکرده‌اید، احتمالا مقاله امروز کیش سلام کمک حال شما برای داشتن یک برنامه ریزی سفر کامل و جامع خواهد بود؛ پس تا انتها این مقاله همراه ما باشید تا کنار هم برنامه سفری نوروز 1403 شما را برنامه ریزی کنیم!

سفر به جزیره کیش، انتخابی مهیج

جزیره کیش از مقاصدی است که در هر موقع از سال که به آن بیایید، جذاب و دوست داشتنی خواهد بود، از این رو در بین نخستین انتخاب های افراد مختلف برای داشتن سفری خاطره‌انگیز است.

از همین رو نیز جزیره کیش تقریبا در بیشتر ایام سال شلوغ بوده و مملو و از مسافر است؛ چه برسد به زمانهای پیک مانند تعطیلات عید و ایام تعطیل در طول سال!

به منزله وجود این موضوع نیز بسیاری از افرادی که کمی حرفه‌ای تر به سفر میروند میدانند که برای سفر در ایام و فصل های توریستی به جزیره کیش بهتر است تا از قبل اقدام به رزرو خدمات و نیازهایشان در سفر به کیش کنند تا بتوانند با خیالی آسوده و راحت سفری جذاب را داشته باشند.

اگر که هنوز برنامه ریزی برای تعطیلات نوروز 1403 نکرده‌اید و قصد سفر به جزیره کیش را برای این ایام دارید، هنوز هم دیر نشده و می‌توانید  با کمی حوصله و برنامه ریزی درست، مقدمات یک سفر بی نظیر را برای خود و عزیزانتان به جزیره کیش را بچینید.

در ادامه قرار است تا به بررسی الزامات داشتن یک سفر بی نظیر به جزیره کیش و اینکه از کجا آنها را تهیه کنید بپردازیم!

رزرو هتل کیش نوروز 1403 مهمترین بخش سفر

مهمترین نکته‌ای بسیاری از افراد آن را شاید بی اهمیت بشمارند، محل اقامت در سفر است که اتفاقا یکی از مهم ترین مواردی است که تاثیر بسیار بالای بر روی کیفیت سفر شما می‌گذارد؛ از این رو انتخاب بهترین هتل های کیش جهت داشتن سفری به یادماندنی و جذاب بسیار مهم است؛ جهت اقامت در کیش شما می‌توانید  علاوه بر رزرو هتل، اقدام به اجاره خانه نیز در جزیره کیش کنید، اما یکی از مسائلی که باید در نظر داشته باشید، افزایش نجومی قیمت های خانه در ایام عید بوده که می‌توانید  هزینه های سفر شما را بسیاری افزایش دهد، از این رو این گزینه شاید چندان مناسب برای داشتن سفری اقتصادی و ارزان به کیش نباشد.

تعطیلات نوروز 1403 در کیش

رزور هتل در کیش نوروز 1403

در مقابل اما می‌توانید  به رزرو بهترین هتل های کیش بپردازید و اقامتی به یاد ماندنی را در این جزیره مرجانی تجربه کنید؛ برای رزرو هتل کیش می‌توانید  به سایت کیش ‌آنلاین مراجعه کرده و از بین بهترین هتل های کیش اقدام به انتخاب کرده و مورد علاقه خود را برای تعطیلات عید 1403 رزرو کنید.

همچنین یکی از نکاتی که باید در نظر بگیرید اضافه شدن منوی نهار بر روی خدمات هتل ها در این ایام بوده که بعضی از هتل به منظور جلب رضایت مسافران علاوه بر صبحانه، اقدام به ارائه نهار نیز به مسافرین خود میکنند؛ در این بین نیز می‌توانید  در بعضی از هتلها گزینه شام را به جای نهار انتخاب کنید که برای اطلاع از شرایط غذایی هتل های کیش در تور کیش 1403 می‌توانید  با ما تماس بگیرید.

تعطیلات نوروز 1403 در کیش

صبحانه در کیش عید 1403

اجاره ماشین نوروز 1403 کیش؛ رفاه و تفریح

اینکه اجاره ماشین در دسته خدمات رفاهی جای میگیرد را همه ما میدانیم؛ اما چیزی که برای بیشتر مسافران جزیره کیش شاید در وهله اعجاب برانگیز باشد، تفریحی بودن اجاره خودرو در کیش است!

البته این موضوع نیز علت ها و دلایل خود را دارد؛ برای دانستن چرایی آن باید نخست این موضوع را در نظر داشته باشید که جزیره کیش منطقه‌ای آزاد بود و به همین منظور در آن می‌توانید  انواع خودروهای لوکس و خارجی را در سطح شهر و خیابان های آن مشاهده کنید.

وجود این نوع خودرو ها نیز باعث آن شده که در بین لیست خودروهای اجاره‌ای در کیش بتوانید انواع خودروهای لوکس و خارجی را پیدا کرده و با پرداخت مبلغی آنها را برای مدت زمان مورد نظرتان اجاره کنید.

به همین خاطر نیز بسیاری از افراد که به خودروهای خاص علاقه‌مندند به این دلیل به جزیره کیش سفر میکنند تا بتواننند با خودروی مورد علاقه خود سواری لذت بخش را تجربه کنند.

از آنجا که جزیره کیش، جزیره‌ای کوچک با تعداد ساکنین محدود میباشد، خدمات مختلف در آن نیز با توجه به تعداد ساکنین این جزیره در نظر گرفته شده‌اند و در فصل های توریستی این موضوع می‌توانند کمی برای مسافران و ساکنین این جزیره مشکل ساز باشد؛ البته که در این ایام اقداماتی به منظور رفاه حال دو طرف صورت میگیرد اما همواره باید کمی جا به جایی و جلو و عقب شدن برنامه ها را در این ایام در نظر داشته باشید.

تعطیلات نوروز 1403 در کیش

اجاره ماشین در عید 1403

راه کاری که برای جلوگیری از این اتفاق می‌توانید  انجام دهید اما اجاره خودرو تعطیلات 1403 کیش بوده تا خیال خود و همسفرانتان را از بابت این موضوع راحت کنید. برای این کار نیز حتما باید به دنبال مجموعه‌ای باشید که علاوه بر آنکه خدمات اجاره ماشین در کیش را ارائه میدهد، دارای مجوز فعالیت از سوی سازمان منطقه آزاد کیش باشد و مجموعه‌ای معتبر و شناخته شده در جزیره کیش؛ اگر که نخستین باری است که قصد اجاره ماشین در جزیره کیش را دارید و یا به دنبال مجموعه‌ای مطمئن جهت اجاره خودرو در کیش می‌باشید، می‌توانید  مقاله بهترین اجاره ماشین کیش را مطالعه کنید.

اگر که به دنبال اجاره خودرو ارزان در کیش هستید می‌توانید  سری به مجموعه کیش اسپید جهت اجاره ماشین در کیش بزنید.

محدودیت های ماه رمضان در عید 1403 کیش

از آنجایی که ماه رمضان امسال در ماه اول سال قرار گرفته و با تعطیلات عید برابری میکنند، برنامه های سفر افراد با چالش های روبرو خواهند بود؛ اما جای چندان نگرانی نیست، از آنجایی که جزیره کیش جزیره‌ای توریستی محسوب میشود، تمام کافه ها رستوران های کیش در ایام عید نوروز و ماه رمضان باز هستند و به خدمات رسانی مشغولنند. اما نکته‌ای قابل توجه این است که تمام جنگ های شادی، اجرای موسیقی زنده در رستوران ها، گشت کشتی تفریحی و… در ایام شهادت امام علی و شب های قدر تعطیل خواهند بود که برای بهره بردن از این تفریحات، می‌بایست تور کیش 1403 خود را برای هفته اول عید رزرو کنید.

سفر در عید فطر برای روزه داران به کیش

اگر روزه میگیرید، عید فطر زمان مناسبی برای سفر شما خواهد بود؛

پنجشنبه 23 فروردین 1403 عید فطر بوده که می‌توانید  در روزهای 21 یا 22 فروردین به جزیره کیش سفر کنید و یا سفرتان را از همان 23 فروردین آغاز کرده و تا هر زمان که دوست داشتید به گردش و تفریح بپردازید؛ همچنین اگر که به دنبال سفری اقتصادی و ارزان به کیش باشید این زمان بهترین موقع برای سفر ارزان به کیش است.

در آخر

در انتها پیشاپیش عید نوروز 1403 را به تمام همراهان کیش سلام تبریک میگوییم و امیدواریم که ایامی شاد و به یاد ماندنی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید؛ برای رزرو تور کیش و دیگر خدمات مورد نیازتان در جزیره کیش می‌توانید  از طریق مجله گردشگری آنلاین کیش سلام اقدام به انتخاب بهترین مجموعه های جزیره کیش برای رفع نیاز های خود کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *