کیش سلام – KishSalam
0

بلیط هواپیما کیش

بلیط هواپیما کیش-کیش سلام
بازدید 299

بلیط هواپیما کیش

جزیره یکی از جذاب ترین و زیبا ترین جزایر خلیج فارس بوده که به همین دلیل در تمامی ایام سال گردشگران بسیاری را که از گوشه و کنار ایران به قصد تفریح و سیاحت به آن سفر می‌کنند را می‌بینیم، جزیره کیش مانند یک جواهر درخشان در میان آبهای نیلگون خلیج فارس می‌درخشد، از گذشته تا به حال جزیره کیش به عنوان یکی از مقاصد سفر لاکچری و محبوب در بین مردم شناخته می‌شده و شاید معماری مدرن و شباهت آن به معماری غربی یکی از دلایل جذابیت این جزیره مرجانی باشد؛ جزیره کیش به عنوان یک مقصد تفریحی داخلی انتخابی هیجان انگیز و مناسبی برای گذراندن تعطیلات خانوادگی و یا دوستانه است؛ اگر بخواهیم میزان محبوبیت این جزیره را بسنجیم با نگاهی کوتاه به بلیط هواپیما کیش به راحتی متوجه خواهیم شد که جزیره کیش جزو محبوب ترین مقاصد سفر در جنوب ایران است!

تفریحات متنوع؛ جاذبه های گردشگری تاریخی و تفریحی، مکان های دیدنی قدیمی این جزیره را تبدیل به مکانی کرده که هر کسی با هر سن و سلیقه‌ای بتواند اوقات خوشی را در آن تجربه کند؛ از دانستنی های دیگری که شاید برایتان جالب باشد بدانید، بلیط تهران به کیش و دیگر مسیر های هوایی که به مقصد جزیره کیش هستند، جزو پرفروش ترین بلیط های هواپیمایی هستند؛ به همین علت محبوبیت بالای این جزیره زیبا، فرودگاه جزیره کیش به یکی از پرتردد ترین فرودگاه های کشور تبدیل شده است.

از آنجا که جزیره کیش یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در کشور است، برای آماده کردن مقدماتی مانند خرید بلیط هواپیما کیش ارزان از یک مرجع کامل و مطمئن مانند کیش‌آنلاین، اهمیت بالای دارد؛ برای مثال اگر شما قصد سفر به جزیره کیش را داشته باشید، چه به تر از اینکه بتوانید ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما را در پیش رویتان داشته باشید؟ قطعا این مورد به داشتن سفری به یاد ماندنی و جذاب به این جزیره به شما کمک خواهد کرد.

اگر که قصد سفر به جزیره کیش را دارید، با کیش‌سلام همراه باشید تا به شما بگوییم که برای رفتن به این جزیره زیبا باید چه کار کنید؛

قیمت بلیط هواپیما کیش

قیمت بلیط هواپیما کیش تحت تاثی عوامل مختلف، در ایام مختلف، متغیر است؛ برای مثال در فصل های توریستی که بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش است، نرخ بلیط ها به دلیل بیشتر شدن تقاضا و افزایش حجم مسافران بیشتر می‌شود، البته اگر به دنبال سفری اقتصادی و بلیط ارزان کیش هستند، پیشنهاد کیش‌سلام به شما انتخاب فصل تابستان و بلیط چارتری برای سفر به جزیره کیش است، البته در کیش‌آنلاین شما تضمین بهترین قیمت را با دیگر مجموعه های فروش بلیط هواپیما خواهید داشت و می‌توانید با چند کلیک ساده، بلیط هواپیما کیش را با بهترین قیمت و شرایط خرید کنید.

 خرید بلیط هواپیما کیش

یکی از محبوب ترین و ساده ترین راه های که در دنیایی امروز بسیار پرطرفدار است، خرید آنلاین است؛ خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش نیز یکی از همین موارد است که به دلیل صرفه جویی در زمان و امنیت بالا بین مسافران و گردشگران بسیار محبوب شده و از استقبال بالیی برخوردار است؛ یکی از بهترین راه های خرید بلیط ارزان کیش، خرید بلیط از سایت معتبر کیش‌آنلاین است؛ این سایت با ارائه بهترین و ارزان ترین بلیط شما را در داشتن سفر های اقتصادی یاری می‌کند.

مزایایی خرید بلیط آنلاین هواپیما کیش از کیش‌آنلاین!

-استرداد آنلاین بلیط هواپیما

-دسترسی مداوم و همیشگی

-آسانی مراحل خرید

-صرفه جویی در زمان و هزینه

-ارزان ترین نرخ بلیط

-پشتیبانی همیشه در دسترس

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش

جزیره کیش، یکی از جزایر جنوبی در ایران بوده که به طور کل از آب و هوای گرم و شرجی برخوردار است، به همین علت این جزیره تحت تاثیر جغرافیا خود، تابستان های گرم و زمستان های معتدل را دارد، به همین علت بهترین زمان سفر به کیش، از نظر آب و هوا، اواخر پائیز تا اواسط بهار می‌باشد؛ البته با وجود گرما و شرجی تابستان، جاذبه های فروان گردشگری و جشنواره های متعدد آن مسافران و گردشگران بسیاری در این زمان از سال به جزیره کیش سفر می‌کنند؛ گفتنی است که یکی از بهترین زمان های برای انجام تفریحات دریایی و آبی در جزیره کیش، تابستان است و اگر قصدتان از سفر به کیش، پرداختن به تفریحات آبی است، تابستان بهترین فصل برای داشتن سفری هیجان انگیز و آبی به جزیره کیش است.

به طور کل اما بهترین زمان سفر به جزیره کیش، اواخر زمستان و اوایل بهار است؛ به بیانی دیگر، بین ماه های دی تا اردیبهشت چرا که در این ماه های رطوبت هوا در پایین ترین حالت خود قرار دادر و نسیم خنکی نیز می‌وزد؛ معمولا دمای هوا در این ماه ها بین 19 تا 22 درجه متغیر بوده که ایده‌آل ترین زمان برای سفر کیش طلقی می‌شود. فصل های پاییز و اوایل زمستان یعنی ماه ها آذر و دی فصل های پر باران جزیره کیش است، در مورد باران های جزیره کیش باید گفت که اصولا باران های جزیره کیش سیلابی و کوتاه هستند؛ اگر که به دنبال سفری ارزان به جزیره کیش هستید، بهترین زمان برای سفر به کیش اسفند ماه است؛ چرا که در این ماه از سال علاوه بر هزینه رزرو هتل که کمتر است، تورهای گردشگری ارزان قیمتی نیز وجود دارند که می‌توانید به راحتی از سایت کیش‌آنلاین خریداری کرده و سفری دلچسب را به جزیره  کیش تجربه کنید.

بلیط رفت و برگشت کیش

اگر که قصد شما از سفر به منظور شرکت در جلسات کاری، مصاحبه های شغلی، دیدار با شخصی و در کل سفری کاری باشد که بیشتر از یک روز در این جزیره نخواهید ماند، می‌توانید بلیط های رفت و برگشت کیش را برای خود تهیه کنید، با  این کار هزینه های خود را به مراتب کاهش دهید، البته لازم به ذکر است که بلیط های رفت برگشت امکان کنسلی ندارند.

بلیط لحظه آخری کیش

یکی از راه های سفر ارزان به جزیه کیش که کیش‌سلام برای داشتن سفری اقتصادی و ارزان به جزیره کیش به شما پیشنهاد می‌کند خرید بلیط لحظه آخری کیش است؛ برای داشتن سفری ارزان به جزیره کیش‌ پیشنهاد می‌کنیم تا خرید بلیط لحظه آخری را در اولویت قرار دهید، البته خرید بلیط لحظه آخری در صورتی به شما پیشنهاد می‌شود که برای سفر به جزیره کیش آماده باشید و در ساعات نزدیک به پرواز برنامه سفر خود را چیده باشید و فورا بلیت کیش را رزرو کنید؛ چرا که هر چه به زمان پرواز نزدیک تر شوید، قیمت بلیط هواپیما کیش کاهش پیدا می‌کند و بلیط های ارزان کیش به عنوان بلیط های پرواز لحظه آخری کیش به فروش می‌رسند.

بلیط هواپیما کیش-کیش سلام

خرید بلیط هواپیما کیش

چگونه بلیط لحظه آخری کیش داشته باشیم؟

همانطور که متوجه شدیم، یکی از بهترین و ارزان ترین بلیط های سفر به کیش، بلیط هواپیمایی لحظه آخری کیش است، برای خرید بلیط ارزان کیش دقیقه 90 باید پس از ورود به سایت کیش‌آنلاین و وارد کردن اطلاعات درخواستی، لیست بلیط های موجود را مشاهده کنید، اصولا پرواز های که حرکت آنها نزدیک است، از قیمت کمتری برخوردار هستند که به این نوع بلیط ها، بلیت های لحظه آخری می‌گویند که عموما به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت هواپیما، فروشنده ها اقدام به فروش بلیط هواپیما با قیمتی کمتر می‌کنند.

طبیعتا در ایام شلوغ و فصل های توریستی، نمیتوانید بلیط ارزان پیدا کنید؛ ممکن است که بتوان بلیط لحظه آخری پیدا کرد اما باید بدانید که در این ایام، بلیط های لحظه آخری ممکن است که نرخی بالاتر از نرخ مصوب روز های عادی داشته باشند؛ به همین منظور بلیط ارزان لحظه آخری را می‌توانید در فصل های کم تقاضا، ارزان تر تهیه کنید.

فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش

ساخت فرودگاه بین المللی جزیره کیش از سال 1352 شروع شد و در سال 1356 ساخت فاز 1 این فرودگاه کامل و نیمی از فاز 2 نیز پایان یافت که اولین پرواز این فرودگاه نیز در آبان ماه همان سال یعنی 1356 صورت گرفت و فعالیت این فرودگاه به طور رسمی آغاز شد؛ در سال 1373 فرودگاه مجهز به باند فرود برای پرواز های شب شد و از همان زمان پرواز های فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش شبانه روزی شد و از آن پس تبدیل به دومین فرودگاه پر رفت و آمد، پس از فرودگاه مهرآباد تهران در کشور شد، در حال حاضر نیز بخش وسیعی از فروش بلیط هواپیما داخلی مربوط به فرودگاه بین المللی جزیره کیش می‌باشد.   

فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش روزانه به بیش از 10 شهر داخلی و دو مقصد خارجی پرواز دارد، در ادامه لیست ایرلاین های داخلی که پرواز مستقیم به فرودگاه این جزیره دارند، آورده شده است؛

– ماهان ایر

– ایران ایر

– هواپیمایی قشم

– ایران ایر تور

– هواپیمایی کاسپین

– هواپیمایی آسمان

– سپهران ایر

– ساها ایر

– هواپیمایی معراج

– هواپیمایی تابان

نحوه استرداد بلیط هواپیما کیش

برخی اوقات ممکن است شرایطی به وجود بیایید که از ادامه سفر پشیمان شوید و بخواهید که پرواز خود را کنسل کنید، برای این کار، باید برای ثبت درخواست کنسلی بلیط خود و بازگشت مبلغی که پرداخته‌اید به سایتی که از آن اقدام به خرید بلیط هواپیما کرده‌اید مراجعه کنید، در این صورت می‌توانید به صورت آنلاین به استرداد بلیط هواپیما کیش اقدام کنید، پس از ثبت کردن درخواست شما، مقدار جریمه  کنسلی بلیط به شما اعلام شده و پس از کسر جریمه کنسلی، مابقی مبلغ خرید بلیط هواپیما کیش به حساب شما عودت داده می‌شود. البته پیشنهاد می‌شود که قبل از خرید بلیط هواپیما، قوانین و شرایط سایتی را که میخواهید از آن بلیط تهیه کنید را مطالعه کنید تا با شرایط استرداد بلیط آشنایی داشته باشید.

‌سوالات متدوال

میزان بار مجاز در پرواز به کیش چه مقدار است؟

به طور کل، میزان بار مجاز در پرواز اکونومی به ازای  هر مسافر 20 کیلو گرم و در پرواز های بیزینس 30 کیلو گرم بوده، همچنین اینکه میزان بار مجاز در پرواز کیش را می‌توانید در بلیط الکترونیکی خود مشاهده کنید. 

بهترین زمان رزرو بلیط کیش چه زمانی است؟

از نظر ارزان بودن بلیط فصل تابستان بهترین زمان سفر به کیش است، چرا که می‌توانید با خرید بلیط لحظه آخری سفری ارزان و اقتصادی را به این جزیره داشته باشید، اسفند ماه به دلیل خلوت بودن جزیره کیش و داشتن آب و هوایی ملایم و معتدل در کنار بلیط های قیمت مناسب، زمان مناسبی برای سفر به جزیره کیش است.

مقدار جریمه استرداد بلیط پرواز کیش چه مقدار است؟

جواب این سوال را متاسفانه نمی‌توان به طور دقیق داد، چرا که نرخ مشخصی برای جریمه کنسلی پرواز کیش وجود ندارد، به همین منظور بهتر است تا به وب سایتی که از آن اقدام به خرید بلیط کرده‌اید مراجعه کرده و با شرایط و قوانین کنسلی بلیط آشنا شوید.

نرخ بلیط هواپیما کیش برای نوزادان و کودکان چه مقدار است؟

نرخ بلیط برای کودکان و نوزادان به کیش با توجه به نوع کلاس پروازی متفاوت است اما به طور کل کودکان زیر دو سال، 10 درصد قیمت بلیط بزرگسال و کودکان 2 تا 12 سال، 50 تا 100 درصد قیمت بلیط بزرگسال به علاوه مبلغ عوارض است.

آیا پس از خرید اینترنتی بلیط کیش، حتما باید نسخه چاپی بلیط را همراه داشته باشم؟

همراه داشتن شماره بلیط هنگام مراجعه به فرودگاه کفایت می‌کند و نیازی به همراه داشتن نسخه چاپی بلیط هواپیما نمی‌باشد. ید به سایت

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *