کیش سلام – KishSalam
0

پارک ژوراسیک کیش

تم پارک سنتر کیش
بازدید 75

پارک ژوراسیک کیش، بزرگترین پارک سرپوشیده خاورمیانه

رزرو هتل کیش

رزرو هتل در کیش

یکی از دیدنی ترین جاهای جزیره کیش بدون شک، تم پارک جهانی ژوراسیک بوده که در حوزه پارک های موضوعی فعالیت می‌کند.

در این پارک که همه افراد با هر سنی میتوانند از آن بازدید کنند میتوانید موارد جذاب و مختلفی را مشاهده کنید از جمله دایناسورهای ماقبل تاریخ و و حیوانات نادر در جهان که توسط تیم تم پارک سنتر گردآوری شده‌ و در یک فضای طبیعی جهت بازدید افراد قرار گرفته‌اند.

برای بازدید از این پارک نیز خدمات رفت و برگشت رایگان در نظر توسط مجموعه در نظر گرفته شده که میتوایند از ساعت 11:00 الی 21:00 از آن دیدن کنید.

در این مقاله از کیش سلام قصد داریم تا اطلاعاتی را در رابطه با این تم پارک موضوعی کیش و دنیای ژوراسیک کیش به شما همراهان این مجموعه تقدیم کنیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید تا با این جاذبه تفریحی جزیره کیش بیشتر آشنا شوید.

تم پارک سنتر کیش کجاست؟

یکی از پیشرفته ترین و جدیدترین مجموعه های گردشگری در خاورمیانه، مجموعه گردشگری تم پارک کیش بوده که در مساحتی حدودی 3500 متر مربع در جزیره مرجانی کیش واقع شده که دارای دو مجموعه مجزا از هم است. پارک جادویی یا  مجیک پارک مجموعه که یکی از این دو مجموعه است لقب بزرگترین پارک خطای دید خاورمیانه را از آن خود کرده و دارای 100 اثر متفاوت مانند جهان نور سیاه، جهان گرانش، جهان بی‌نهایت، آثار سه بعدی، خطای دید، خانه های معکوس و دیگر آثاری است که هنگام بازدید از این مجموعه میتوانید با آنها آشنا شوید. همچنین باید به این موضوع نیز اشاره کرد که مجیک پارک جزیره کیش جزو 5 موزه برتر در جهان میباشد.

دومین مجموعه این تم پارک، پارک ژوراسیک و دراگون پارک بوده که دارای انواع دایناسورهای متفاوت و متحرک و انواع اژدها در ابعاد متنوع است؛ در بازدید از این مجموعه 3 اژدهای بسیار بزرگ با طول 6 متر را مشاهده خواهید که به طور کاملا طبیعی در حال حرکت و خارج کردن آتش و دود از دهان خود هستند. 

برای ساخت و طراحی این پروژه بیش از 200 نفر از گروه های تخصصی همچون کارگروه تخصصی طراحان خلاق و جوان ایرانی،

کارگروه فنی، کارگروه متخصصان حوزه خطای دید، کارگروه مهندسان معماری و عمران، موسیقی و گرافیک، کارگروه متخصصان حوزه عصر ژوراسیک در کنار مشاوران و برندهای بین المللی و مطرح یاری گرفته شده است.

تم پارک کیش

ژوراسیک پارک کیش

بخش های مختلف تم پارک سنتر کیش

اشاره کردیم که این مجموعه دارای دو بخش تم پارک ژوراسیک و مجیک پارک بوده و دارای بخش های مختلفی در خود است؛ از همین روی نیز قصد داریم تا در ادامه به معرفی بخش های مختلف این پارک موضوعی در کیش بپردازیم:

مجیک پارک

پارک جادویی یا مجیک پارک یکی از بخش های شگفت انگیز تم پارک سنتر کیش بوده که دارای بخش های مختلفی همچون نقاشی های 3 بعدی که هنگام قرارگیری در کنار آنها تبدیل به تصاویر سه بعدی میشوند و گویی در مکانی خاص هستید، پارک خطای دید و بخش آینه های منشوری، تودرتو و دیگر انواع مختلف کی میتوانید عکس های جذاب  خاصی را در این بخش به ثبت برسانید.

تم پارک ژوراسیک

در این بخش همانطور که در قبلتر اشاره کردیم میتوانید دایناسورهای بزرگ و متحرک مختلفی را ببیند که خود پروژه‌ای مهم در جهت توسعه گردشگری داخلی و بین المللی محسوب می‌شود و بخشی جذاب برای خانواده ها، کودکان و نوجوانان است، چرا که علاوه بر اینکه فرصتی برای در کنار هم بوده به افراد میدهد بلکه به افراد کمک میکند تا بتوانند از این گروه که زمانی ساکنان کره زمین بوده‌اند دیدن کرده  اطلاعاتی از آنها کسب کنند. همچنین که میتوانید از فروشگاه های ویژه این مجموعه خرید کرده و عکس های یادگاری بسیاری گرفته و از دیگر بخش های جذاب و سرگرمی های همچون زمین بازی و جوایز آنها بهره ببرید.

آینه های تم پارک کیش

در این بخش آینه ها به گونه 30 درجه قرار گرفته‌اند و این حس را در شما ایجاد میکنند که گویی معلق هستید و می‌بایست از بین آینه های منشوری و تودرتویی که در اتاق قرار گرفته‌اند راه خروج خود را پیدا کنید.

اتاق سلفی تم پارک کیش

از بخش های جذاب این تم پارک که همانطور که از نامش پیدا است، بخش سلفی روم تم پارک بوده که میتوانید با پیراهن های رنگی خود در این اتاق تک رنگ اقدام به ثبت عکس های جذاب و خلاقانه کنید.

اتاق وارونه تم پارک کیش

اتاق های وارونه تم پارک که 90 درجه هستند این حس را به افراد منتقل میکنند که گویی بر روی سقف یا دیوار در حال حرکت هستند و با ایجاد خطای بصری این حس و حال را تشدید و مهیج تر میکنند که میتوانید در این محیط متنوع و عکس های گوناگونی که در آن قرار دارد ود را سرگرم کرده و عکس های شگفت انگیزی بگیرید!

پارک ژوراسیک کیش

اتاق وارونه تم پارک کیش

از دیگر اتاق های هیجان انگیز و خلاقانه تم پارک سنتر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

­­- اتاق خواب دیواری

– اتاق سیاه و سفید

– اتاق Black Light

– اتاق Perspective

امکانات تم پارم سنتر کیش

این تم پارک علاوه بر آنکه فضای مهیج و به یادماندنی را برای بازدیدکنندگان خود فراهم کرده است؛ امکانات متنوع و مختلفی را نیز در اختیار ایشان قرار داده است که از این امکانات میتوان به فضای پارکینگ، که مناسب برای کسانی است که اقدام به اجاره خودرو در کیش کرده‌اند، کافه و رستوران های باکیفیت، سرویس بهداشتی و نمازخانه اشاره کرده.

برای بازدید از هر مجموعه میتوانید بلیط جدا تهیه کنید و یا با تهیه بلیط کمبو از هر دو مجموعه دیدن کنید. از دیگر امکانات پارک ژوراسیک کیش میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

– خدمات ترانسفر رایگان

– ساعات کاری طولانی(11:00 الی 21:00)

– تهیه بلیط برای کودکان بالای 3 سال الزامی بوده

قوانین تم پارک سنتر کیش

مانند هر جاذبه گردشگری دیگری نیز تم پارک سنتر کیش نیز دارای قوانین مختص به خود بوده که در ادامه به معرفی آنها پرداخته‌ایم:

– تنها کودکان بالای 2 سال اجازه بازی در تم پارک سنتر را دارند.

– ترانسفر برگشت از مجموعه تم پارک به مقاصد میدان پردیس، ایوان مروارید، ایستگاه ونوس و هایپر مارکت کیش است.

– اهدای بن خدمات عکاسی به محض ورود به ارزش 50 هزار تومان

– حداکثر زمان تاخیر در شروع حرکت سرویس برگشت 15 دقیقه است.

آدرس تم پارک کیش و نحوه رفتن به آن

علاوه بر آنکه میتوانید با تاکسی و یا اجاره ماشین در کیش خود را به این مجموعه برسانید میتوانید از خدمات حمل و نقل رایگانی که این مجموعه برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است بهره ببرید که در دو مسیر رفت و برگشت از پارک فعال است.

برای استفاده از این خدمات می بایست به مسیرهای تردد سرویس ها که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم بروید:

– هتل ویدا، هایپرمارکت، رویا مال در ساعت 10:30 الی 16:30

– بازار سارینا، هتل پانوراما، ایوان مروارید در ساعت 10:30 الی 16:30

تم پارک سنتر کیش در حوالی کشتی یونانی و غرب جزیره کیش و پس از رستوران شاندیز صفدری کیش واقع شده است.

در آخر

از معروف ترین و بزرگترین جاذبه های دیدنی جزیره کیش تم پارک سنتر کیش بوده که پیشنهاد میکنیم تا حتما در سفر خود به جزیره کیش از آن دیدن کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *