کیش سلام – KishSalam
0

هتل های کیش با نهار و شام

هتل های کیش با نهار و شام
بازدید 1055

هتل های کیش با نهار و شام

اگر که قصد دارید تا سفری چند روزه به جزیره کیش داشته باشید، بهتر است با بهترین های جزیره کیش در هر زمینه‌ای آشنا شوید تا سفری با کیفیت و به  یادماندنی  را به این جزیره جنوبی تجربه کنید.

یکی از مواردی که میتواند سفر را برای شما و همراهنتان جذاب تر و به یاد ماندنی تر کند، انتخاب محل اقامتی مناسب بوده که در این مقاله از مجله آنلاین گردشگری کیش سلام به سراغ معرفی بهترین هتل های فولبرد جزیره کیش رفته‌ایم، پس تا انتها با ما همراه باشید تا با بهترین اقامتگاه های کیش آشنا شوید.

لیست بهترین هتل های فولبرد کیش

از آنجایی که افراد معمولا به مدت کوتاه و چند روزه به جزیره کیش سفر میکنند، زمان برایشان بسیار مهم بوده و چون که این جزیره زیبای ها و مکان های دیدنی بسیاری را در خود جای داده است، ترجیح میدهند تا حد امکان بتوانند در طول مدت اقامتشان به تمامی آنها سر بزنند و به همین خاطر ترجیح میدهند تا در هتلی که همراه با نهار و شام است اقامت داشته باشند؛ اگر که تصمیم شما هم همین است در ادامه قصد  داریم تا چند تا از بهترین هتل های فولبرد جزیره کیش را به شما معرفی کنیم.

هتل میراژ کیش

 هتل میراژ کیش که از هتل های تازه ساخت این جزیره نیز محسوب میشود، هتل مدرن با طراحی و معماری جذاب بوده که در سال 1397 افتتاح شده و در 8 طبقه و 177 اتاق و سوئیت مشغول مهمان نوازی از مسافران  تور کیش است. هتل لوکس میراژ دارای 12 نوع اقامتگاه متفاوت بوده که هر کسی با هر نوع سلیقه‌ای را میتواند راضی کند. جدای معماری جذاب و امکاناتی همچون نزدیکی به ساحل این هتل دارای دو رستوران و یک کافی شاپ جذاب بوده که میتوانید تقریبا هر آنچیزی را که هوس کرده‌اید از منوی آن نوش جان کنید.

برای ناهار و صبحانه باید به رستوران مرکزی هتل میراژ کهخ ظرفیتی 300 نفری را داشته مراجعه کنید و برای صرف شام باید خود را به طبقه اول و رستوران  ماهونی که مختص سرو شام است برسانید؛ ظرفیت این رستوران  150 نفر بوده که همراه با فضا جذاب و دلنشین و موسیقی زنده‌اش میتواند شبی خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی را به شما هدیه دهد. همچنین سرویس دهی کافی شاپ این رستوران از ساعت 12:00 الی 3:00 بامداد است.

آدرس هتل میراژ: بلوار سنایی، بلوار دریا

هتل پالاس کیش

یکی از هتل های مدرن و لوکس جزیره کیش که اقامتی فولبرد را به شما پیشنهاد میکند هتل 5 ستاره پالاس کیش بوده که در سال 1400 افتتاح شده و در چند قدمی دریا قرار دارد و اگر نزدیکی به دریا برایتان ملاک است، انتخابی  مناسب برای شما خواهد بود.

این هتل دارای 233 واحد اقامتی به صورت اتاق و سوئیت بوده که هرکدام امکاناتی خاص و متفاوت را به مهمان خود ارائه میدهند.

ظرفیت رستوران  هتل پالاس کیش 300 نفر بوده و زمان صبحانه از ساعت 7:30 الی 10:00، نهار از ساعت 13:30 الی 15:30 سرو میشود و برای وعده شام که فست فود بوده از ساعت 20:00 الی 2:00 بامداد به صورت روم سرویس انجام میشود.

آدرس هتل پالاس کیش: حد فاصل میدان سیری و میدان داریوش

هتل ویدا کیش

هتل 5 ستاره ویدا کار خود را از سال 1396 آغاز کرده، این هتل 9 طبقه دارای 144 واحد اقامتی است که در طبقات دوم تا نهم هتل پراکنده هستند؛ هتل ویدا از هتل های فولبرد جزیره بوده که دارای رستورانی زیبا در مرکز هتل بوده که ظرفیتی 300 نفر داشته و وعده صبحانه گرم و سرد به صورت بوفه و ناهار و شام به صورت آلاکارت سرو میشود.

آدرس هتل ویدا: میدان سنایی، بلوار موج

هتل های کیش با نهار و شام

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

یکی از هتل های معروف جزیره کیش که مطمئنا نام آن را شنیده‌اید، هتل داریوش کیش بوده که از بهترین هتل های 5 ستاره کیش به شمار میرود و نیازی به معرفی ندارد!

هتل داریوش کیش از دیگر هتل های فولبرد جزیره کیش بوده که به خاطر طراحی و معماری متفاوت خود مشهور است؛ هتل داریوش که از سال 1383 مشغول فعالیت است، در سال 1396 مورد بازسازی قرار گفته و با طراحی باستانی و الهام رفته شده از از پاسارگاد و تخت جمشید مشغول خدمات رسانی به مسافران جزیره کیش است. هتل داریوش کیش درای 184 واحد اقامتی به صورت کابانا، سوئیت و اتاق بوده که دارای مناظر زیبا و دیدنی از باغ و دریا هستند؛ جالب است بدانید که نه تنها در ایران از جمله هتل های بی نظیر به شمار میرود بلکه هتل داریوش کیش از منحصر به فرد ترین هتل های جهان نیز شناخته میشود.

هتل داریوش در بین دیگر هتل های فولبرد جایگاه ویژه را دارد چرا که انتخاب های گسترده تری را به واسطه دارا بودن چندین رستوران در اختیار مهمانان خود گذاشته است.

این هتل دارای دو رستوران با نام های آپادانا و پاسارگاد بوده و دو کافی شاپ در لابی و استخر که آماده پذیرایی از مهمانان هتل هستند.

گفتنی است که اگر که اتاق های لوکس این هتل را رزرو کرده کرده باشید از ساعت 18:00 الی 21:00 از سرویس رایگان برخوردار خواهید بود.

آدرس هتل داریوش: جنب میدان داریوش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج به واسطه طراحی متفاوت خود یکی از جذاب ترین و منحصر به فرد ترین هتل های ایران به شمار میرود که از دیگر هتل های فولبرد جزیره کیش است، هتل ترنج با داشتن 100 واحد اقامتی اولین هتل روی آب در ایران بوده که امکاناتی ویژه  متفاوت را در اختیار مهمانان خود قرار میدهد.

هتل ترنج از رستوران ها و کافه های متعددی برخوردار بوده که انتخاب را برای شما جذاب تر خواهد کرد.

آدرس هتل ترنج: ابتدای جاده جهان، حد فاصل میدان جاسک و کلبه هور

هتل های کیش با نهار و شام

هتل شایگان کیش

هتل شایان کیش

از قدیمی ترین هتل های جزیره کیش هتل شایان بوده که فعالیت خود را از سال 1354 آغاز کرده و در سال 1398 جهت ارتقا سطح خدمات رسانی به بازسازی مشغول شده؛ هتل شایان با داشتن 100 واحد اقامتی در 6 طبقه از هتل های ولبرد جزیره کیش بوده که داری چندین رستوران مختلف برای صرف وعده های غذایی در خود است.

آدرس هتل شایان کیش: میدان ساحل، جنب اسکله قدیم

هتل کوروش کیش

هتل 16 طبقه کوروش کیش از دیگر هتل های تقریبا تازه ساخت جزیره کیش به شمار میرود که فعالیت خود را در سال 1397 با 198 واحد اقامتی آغاز کرده و از بهترین هتل های جزیره کیش از نظر موقعیت مکانی و دسترسی به مراکز دیدنی کیش به شمار میرود.

جالب است بدانید که هتل کوروش کیش نخستین هتل سبز ایران لقب گرفته است که به علت استفاده از سیستم بهره گیری از انرژی خورشیدی این هتل است.

منوی متنوع و جذاب رستوران این هتل یکی از جذابیت های آن برای مهمانان بوده که میتوانند تقریبا هر آنچیزی را که میخواهند انتخاب و نوش جان کنند.

آدرس هتل کوروش کیش: میدا پردیس

هتل پانوراما کیش

هتل 5 ستاره پانوراما با داشتن نمایی سفید و زیبا از دیگر هتل های فولبرد جزیره کیش محسوب میشود که در 13 طبقه و با داشتن 270 واحد اقامتی به صورت سوئیت و اتاق مشغول خدمت رسانی به مهمانان تور کیش هستند.

این هتل از دو رستوران با نام های مروارید و صدف برخوردار بوده که به ترتیب سالن صبحانه خوری هتل که در طبقه اول قرار گرفته و از ساعات 7:30 الی 10:00 به سرو صبحانه مشغول هستند و رستوران  صدف که در طبقه همکف قرار گرفته و مسئول سرو ناهار و شام شام هتل از ساعات 12:030 الی 16:00 و 20:30 الی 23:30 است.

آدرس هتل پانوراما کیش: بلوار ساحلی، خیابان رودکی، روبروی برج های دیپلمات

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش یکی دیگر از هتل های باسابقه جزیره بوده که فعالیت خود را از سال 1381 با 140 واحد اقامتی در 6 طبقه آغاز کرده.

هتل شایگان کیش از دیگر هتل های فولبرد جزیره بوده که با داشتن دسترسی خوبی که به ساحل دارد در بین مسافران تبدیل به گزینه‌ای محبوب شده است. این هتل دارای یک باغ گاردن، دو کافه دنج، یک رستوران  فود کلاب بوده که میتوانید از بین آنها مشغول انتخاب شوید. ساعات سرو وعده های غذایی به صورت 7:00 الی 10:00 صبحانه، 13:00 الی 16:00 نهار و 20:00 الی 24:00 شام میباشد.

آدرس هتل شایگان کیش: میدان پردیس، خیابان رودکی

هتل های کیش با نهار و شام

هتل میراژ کیش

هتل مارینا پارک کیش

در انتها اگر که هنوز هتل فولبرد مورد نظر خود را انتخاب نکرده‌اید، باید هتل مارینا پارک کیش که از هتل های 5 ستاره زیبای جزیره است را به شما معرفی کنیم؛ هتل مارینا پارک با داشتن 186 واحد اقامتی و در دو طبقه در سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد و یکی از بهترین هتل های جزیره کیش در بین مسافران به شمار میرود.

آدرس هتل مارینا پارک کیش: نوار سیاحتی شرقی، جنب برج های دوقلو کیش

در آخر 

در این مقاله از کیش سلام تلاش کردیم تا شما را با بهترین هتل های فولبرد جزیره کیش آشنا کنیم، اگر که هنوز اقدام به رزرو هتل خود نکرده‌اید، میتوانید از این قسمت اقدام به رزرو هتل کیش خود فرمایید. 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *