کیش سلام – KishSalam
0

هتل های ساحلی کیش

هتل های ساحلی کیش- کیش سلام
بازدید 156

هتل های ساحلی کیش

رزرو هتل در کیش

رزرو هتل در کیش

بهترین هتل های ساحلی جزیره کیش 

کیش از پرطرفدارترین مقاصد جزیره‌ای در ایران بوده که هر ساله میزبان مهمانان بسیاری از سراسر کشور به خود است، جزیره کیش به داشتن محیط و فضای پر از آرامش و پاکیزه خود معروف بوده که این موضوع یکی از بسیار دلایل محبوبیت و معروفیت این جزیره دوست داشتنی است، ساحل های مرجانی و ماسه ای گوناگون و بسیاری که در دور تا دور این جزیره وجود دارد، این جزیره مرجانی را منحصر به فرد کرده، اما خاص ترین نکته در رابطه با این جزیره دوست داشتنی است و چه چیزی می‌تواند رویای تر و خاص تر از اقامت در جوار زیباترین ساحل های این جزیره باشد؟ اگر به دنبال یک هتل ساحلی زیبا در نزدیکی ساحل دریا هستید، همراه مقاله امروز کیش‌سلام باشید تا با بهترین هتل های ساحلی کیش و آدرس هر یک از آنها آشنا شوید.

هتل های ساحلی کیش  

جزیره کیش به واسطه اینکه یکی از مهمترین مراکز گردشگری کشور است و از توریستی ترین شهرها محسوب می‌شود در دل خود هتل های بسیار و گوناگونی را جای داده است؛ هتل های پنج ستاره، چهار ستاره، سه ستاره و دو ستاره مختلفی را می‌توانید در سر تا سر جزیره پیدا کنید و از اقامت در آنها لذت ببرید؛ اما اگر به دنبال هتل های ساحلی جزیره کیش باشید، انتخاب های شما کمی محدود تر خواهند شد چرا که تعداد هتل های ساحلی در کیش چندان زیاد نبوده، اما در همین لیست کوتاه شما انواع هتل های مختلف را در اختیار دارید که با توجه به سلیقه خود می‌توانید از بین آنها اقدام به انتخاب کنید؛ گفتنی است که همه هتل های ذکر شده در این مقاله از کیش‌سلام در جوار ساحل دریا هستند. در ادامه به معرفی این هتل ها خواهیم پرداخت، گفتنی است که این لیست شامل هتل های 5 ستاره تا 2 ستاره بوده.

هتل های ساحلی کیش- کیش سلام

هتل ترنج کیش

-هتل ساحلی ترنج کیش (پنج ستاره)

برای شروع به معرفی یکی از هتل های ساحلی کیش رفته‌ایم که می‌توان از به عنوان هتل دریایی نزی یاد کرد، هتل ترنج جزیره کیش با داشتن دو نوع اقامتگاه رو به دریای و بالای سطح دریا که اقامتگاه های دوم، دارای کف شیشه‌ای هستند که در تمام مدت می‌توانید از منظره دریا زیر پای خود لذت ببرید، تشکیل شده است؛ این هتل یکی از لوکس ترین و زیبا ترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش بوده که دارای امکانات رفاهی مانند، مجموعه ورزشی، بیلیارد، رستوران، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی و …. است. 

گفتنی است که این هتل به نسبت دیگر هتل ها، از مرکز شهر فاصله 20 دقیقه دارد که می‌توانید برای رفت و آمد از تاکسی های مستقر در هتل بهره ببرید، یا اینکه می‌توانید با اجاره ماشین به رفت و آمد و گشت گذار در کیش بپردازید. 

آدرس هتل ترنج کیش: ابتدای جاده جهان، بعد از میدان جاسک

-هتل ساحلی داریوش کیش(پنج ستاره)

قدیمی ترین و معروف ترین هتل جزیره کیش هتل پنج ستاره داریوش بوده که دارای 184 واحد اقامتی مختلف که شامل انواع کابانا، سوئیت و اتاق می‌شود و از بزرگترین های کشور بوده؛ کاباناهای هتل داریوش به دو نوع کابانا دید مستقیم دریا و کابانا با حمام سانروف تقسیم می‌شود، امکانات این هتل شامل رستوران، کافی شاپ،  ترانسفر فرودگاهی، استخر روباز و…. است. 

آدرس هتل داریوش کیش: میدان داریوش، هتل مجلل داریوش

-هتل ساحلی شایان کیش (پنج ستاره)

یکی از هتل های پنج ستاره معروف جزیره کیش که از موقعیت مکانی منحصر به فردی برخوردار است هتل شایان کیش بوده که دارای 192 اقامتگاه مختلف که شامل سوئیت، اتاق و ویلا است، می‌شود، از نکته های قابل توجه در رابطه با این هتل دسترسی راحت و نزدیک این هتل با مراکز خرید و اسکله تفریحی بوده که مزیت این هتل نسبت به دیگر هتل های درج شده در لیست بهترین هتل های ساحلی کیش است؛ امکانات هتل شامل سالن ماساژ و اسپا، حمام سنتی، رستوران، کافی شاپ، مجموعه ورزشی، استخر و… می‌شود. 

هتل های ساحلی کیش- کیش سلام

هتل داریوش کیش

-هتل ساحلی مارینا کیش(پنج ستاره)

در کنار اولین و جذاب ترین مارینا کشور، یکی از بهترین هتل های پنج ستاره ساحلی قرار دارد که در لیست بهترین هتل های ساحلی کیش نیز قرار می‌گیرد، هتل مارینا کیش از هتل های لوکس جزیره کیش محسوب می‌شود دارای امکاناتی همچون استخر، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ، رستوران و… است؛ گفتنی است که کافی شاپ و رستوران هتل مارینا کیش از معروف ترین و بهترین رستوران ها و کافی شاپ های کیش هستند. با اقامت در این هتل می‌توانید منظره بی‌نظیری از ساحل و دریا را در اختیار داشته باشید. 

-هتل ساحلی سیمرغ کیش( سه ستاره)

هتل سه ستاره سیمرغ به واسطه ارائه خدمات رفاهی مختلف، همجواری با ساحل به یکی از هتل های مورد علاقه گردشگران تبدیل شده، هتل سیمرغ از 85 واحد ویلایی تشکیل شده و در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت و با امکانات و تجهیزات جدیدتر در حال خدمات رسانی به مسافران خود است. هتل سیمرغ از ساحل اختصاصی برخوردار بوده که از نکات قابل توجه در رابطه با این هتل است، دسترسی آسان به مرکز خرید و پارک ساحلی از دیگر ویژگی های این هتل ساحلی است. 

امکانات هتل سیمرغ شامل کافی شاپ، رستوران و… می‌شود. همچنین این هتل دارای فضای سبزی بوده که می‌توانید در آن به قدم زدن در آن لذت ببرید. 

آدرس هتل سیمرغ کیش: ابتدای خیابان جهان، بعد از بازار مرجان

-هتل ساحلی شباویز کیش(دو ستاره)

در ادامه به معرفی هتل دو ستاره شباویز پرداخته‌ایم، این هتل به نسبت دیگر هتل های لیست بهترین هتل های ساحلی کیش، کمی فاصله نسبت به دریا داشته و برای رسیدن به ساحل دریا پیاده روی کوتاهی را در پیش خواهید داشت، این هتل ساحلی دو ستاره از یک فضای سبز زیبا برخوردار بوده و همچنین در نزدیکی پارک دلفین های کیش قرار دارد، هتل شباویز در سال 1395 مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته و از کادری مجرب و آموزش دیده برای خدمات رسانی و پذیرای از مهمانان خود بهره‌ می‌برد. 

آدرس هتل شباویز کیش: بلوار مرجان، ابتدای جاده جهان

-هتل ساحلی آبادگران کیش(سه ستاره)

هتل سه ستاره آبادگران از هتل های قدیمی کیش محسوب می‌شود که در سال 1397 مورد بازسازی کامل قرار گرفته، این هتل دارای 68 اقامتگاه به صورت ویلا، اتاق و سوئیت بوده و تنها یک دقیقه با ساحل دریا فاصله دارد؛ هتل سه ستاره ساحلی آبادگران برای کسانی که به دنبال اقامتی خوب و اقتصادی هستند گزینه‌ای مناسب بوده، از امکانات این هتل می‌توان به رستوران و کافی شاپ آن اشاره کرد، همچنین این هتل در نزدیکی پلاژ آقایان قرار داشته و دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی از دیگر نکات قابل توجه در مورد این هتل ساحلی سه ستاره است. 

آدرس هتل آبادگران کیش: خیابان پروین اعتصامی – -پشت بازارچه حافظ

سخن آخر 

در مقاله امروز از کیش‌سلام سعی بر آن شد تا بهترین هتل های ساحلی کیش را برای شما گرد هم آواریم تا به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین گزینه برای اقامت در سفرتان به جزیره کیش، شما را راهنمایی کنیم، گفتنی است که تمامی هتل های این مقاله در جوار ساحل دریا بوده و دسترسی آسان و راحتی را در مدت اقامت خود به ساحل دریا خواهید داشت. 

اگر که تجربه اقامت در هر یک از هتل های ساحلی این لیست را داشته‌اید، ما و دیگر خوانندگان کیش‌سلام از شنیدن نظرات و تجربه شما استقبال می‌کنیم؛ در آخر با آرزوی اقامت و سفری خوش در جزیره زیبای کیش برای شما عزیزان و همراهان کیش‌سلام.  

رزرو هتل در کیش

رزرو هتل در کیش

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *