کیش سلام – KishSalam
0

معرفی هتل های جزیره کیش

هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش- کیش سلام
بازدید 160

معرفی هتل های جزیره کیش

رزرو هتل در کیش

رزرو هتل در کیش

جزیره کیش یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران بوده که به واسطه تفریحات گوناگون و امکانات مختلف هر ساله پذیرایی مسافران و گردشگران علاقه‌مند داخلی و خارجی به خود است.
آب و هوای این جزیره گرم و شرجی بوده که این موضوع تاثیری در نظر گردشگران برای انتخاب جزیره کیش به عنوان مقصد گردشگری و تفریحی خود نداشته و تقریبا در همه فصول سال، جزیره کیش مملو از مسافران و علاقه‌مندان خود است.
به همین واسطه طبیعی است که امکانات رفاهی متعدد و گوناگونی برای داشتن سفری راحت و لذت بخش برای مسافران در نظر گرفته شده باشد؛ پاساژ های گوناگون و سرپوشیده، برنامه های مفرح و شاد، تفریحات جذاب و هیجان انگیز و مهم ترین بخش، که پایه اصلی سفر است، هتل های جذاب و متنوعی که در این جزیره واقع شده و شما می‌توانید با توجه به علاقه و نیاز خود از بین انواع هتل های دو ستاره تا پنج ستاره اقدام به انتخاب کنید.
هتل های بسیاری در این جزیره وجود دارد که بعضی از آن ها قدیمی تر به نسبت مابقی بوده و هرکدام به ارائه خدمات مختلف و گوناگون به مسافران خود هستند؛ شما می‌توانید در بین هتل های موجود در کیش به دنبال هتلی باشید که با خواسته های شما مطابقت داشته و از هر نظر برای شما بهترین انتخاب باشد؛ کافی است تا در وهله اول اولویتها خود را انتخاب کنید، مثلا آیا به دنبال اجاره هتل ساحلی در کیش هستید؟ یا خواهان اقامت در بهترین هتل پنج ستاره در جزیره کیش هستید؟
برای راحتی کار شما عزیزان، کیش‌سلام به سراغ معرفی هتل های کیش رفته تا شما بتوانید با نگاهی به آنها، هتل مورد نظر خود را برای اقامت در کیش انتخاب کنید.

هتل های پنج ستاره در جزیره کیش

هتل های پنج ستاره، همیشه مورد توجه همگان بوده، چرا که به داشتن خدمات بی‌نظیر و لوکس معروف هستند، این هتل ها اغلب با داشتن طراحی داخلی و خارجی شگفت‌انگیز، ارائه خدمات متنوع و عالی و محیط قرارگیری به عنوان بهترین هتل ها یاد می‌شوند، از این رو اگر تمایل دارید که سفری با کیفیت و لاکچری داشته باشید، حتما در ادامه لیست معرفی هتل های پنج ستاره در کیش همراه ما باشید.

هتل پنج ستاره پالاس کیش

هتل پالاس از دسته هتل های تازه تاسیس در جزیره کیش بوده که افتتاح آن در سال 1400 انجام شد؛ این هتل دارای 233 اتاق و سوئیت اختصاصی بوده و با توجه به امکانات متعدد و مختلف خود تجربه سفری به یادماندنی و ماندگار را به مسافرین خود هدیه می‌دهد.
اقامتگاه های هتل پالاس در سه نمای مختلف قابل انتخاب و رزرو بوده که شامل نمای روبه باغ، نمای روبه جزیره و نمای رو به دریا می‎‌باشد. هر اتاق مجهز به تجهیزات صوتی و تصویری، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان و همچنین صندوق امانات است. از ویژگی های این هتل که باعث شده تا مورد توجه گردشگران و مسافران قرار بگیرد، موقعیت قرارگیری این هتل است که دسترسی راحت و آسانی را به دریا، مراکز خرید و جاذبه های توریستی به مسافران ارائه می‌دهد. معماری و طراحی این هتل از دیگر نکات جذاب آن بوده که ترکیبی از معماری ایرانی و صنعت مدرن است؛ از همین رو تقریبا مورد پسند بیشتر افراد بوده و طیف وسیعی از افراد را به نوع معماری خود علاقه‌مند کرده است.
هتل پالاس به عنوان یکی از لوکس ترین هتل ها در جزیره کیش، از لابی شیک، اتاق های زیبا و مجهز، رستوران بین‌المللی و همینطور فضایی عمومی سبز و وسیعی برخوردار بوده.
امکانات هتل پالاس کیش:
-روف‌گاردن با استخر روباز و مجهز
-کافی شاپ شبانه روزی
-سالن همایش
-فضایی سبز دلنشین
-ترانسفر فرودگاهی
-سینمایی 264 نفره با امکان برگزاری نمایشگاه هنری و فرهنگی
-لابی با ظرفیت 100 نفر مناسب جهت دیدار و قرار های کاری و دوستانه
-رستوران بین المللی با انواع غذاهای ایرانی و بین المللی

مکان های نزدیک به هتل پالاس:
-ساحل مرجان
-ساحل کلوپ تفریحات دریایی مارینا
-مسیر ویژه دوچرخه سواری
-مرکز خرید کوروش مال
-مرکز خرید مرجان
آدرس هتل پالاس کیش: مابین میدان سیری و میدان داریوش
تلفن: 07644443477

هتل پنج ستاره پانوراما کیش

هتل پانوراما ساختمانی 15 طبقه در بهترین مناطق کیش قرار داشته که اصطلاحا مرکز شهر طلقی می‌شود، از این رو شما دسترسی عالی به بازار ها، دریا و مکان های گردشگری خواهید داشت، طراحی داخلی و فضاهای این هتل بسیار لوکس و مدرن بوده که مطمئنا هر سلیقه ای را راضی نگه می‌دارد؛ واحد های اقامتی هتل پانوراما به اتاقهای دو، سه و چهار تخته، سوئیت و آپارتمان تقسیم شده که هر کدام نیز مجهز به امکانات رفاهی مدرن هستند.
اگر که خواهان دید رو به دریا باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا اتاق خود را در طبقه های چهارم به بعد رزو نمایید.
در این هتل دو رستوران بزرگ بزرگ وجود داشته که آماده سرویس دهی و میزبانی از مسافران خود است.
امکانات هتل پانوراما:
-کافی‌شاپ
-سالن اسپا
-استخر
-جکوزی
-سالن بدنسازی
-سالن کنفرانس
-صندوق امانات
-خدمات ویژه معلولین
-ترانسفر فرودگاهی
-سونا خشک
-آتلیه عکاسی
-رستوران
-سالن کنفرانس
-اتاق جلسات
-سونا بخار
– سالن همایش
-آرایشگاه

مراکز نزدیک به هتل پانوراما
مراکز خریدی که در مرکز شهر واقع شده‌اند، که شامل بازاری های مانند زیتون، مرکز تجاری، پردیس یک و دو، پانیذ مروارید و… همینطور اسکله تفریحی
آدرس هتل پانوراما کیش: بلوار ساحل، خیابان رودکی
تلفن تماس: 07644444000

هتل پنج ستاره ویدا کیش

هتل ویدا، یکی از جدیدترین هتل‌های پنج ستاره در جزیره کیش است که از طراحی فوق‌العاده و لوکس برخوردار است. این هتل با داشتن 10 طبقه، به دلیل داشتن سالن‌های کنفرانس بزرگ، مناسب برگزاری جلسات و همایش‌های ارگان‌های مختلف است.
هتل ویدا با طراحی مدرن و منحصر به فرد، امکانات بسیار خوب و خدمات با کیفیت بالا، به عنوان یکی از بهترین هتل‌های لوکس در جزیره کیش شناخته شده است. این هتل محیطی آرام و شیک دارد که برای مسافرانی که ترجیح‌شان اقامت در جایی به دور از شلوغی و مملو از آرامش است، بسیار مناسب خواهد بود.
امکانات هتل ویدا شامل مرکز خرید، فضای سبز و پارک کودک، رستوران‌هایی با منوی متنوع، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، استخر، ترانسفر فرودگاهی و… است.
در کل، هتل ویدا با داشتن طراحی فوق‌العاده و کارکنانی با تجربه، به عنوان یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره در جزیره کیش شناخته می‌شود که توصیه می‌شود به مسافرانی که به دنبال راحتی، لوکس و خدمات با کیفیت هستند، حتماً این هتل را تجربه کنند.
امکانات هتل ویدا کیش:
– صندوق امانات در لابی
– کافی شاپ
– ترانسفر
– جکوزی
-رستوران
– سالن بدنسازی
-استخر
-سونا بخار
-سالن کنفرانس
-IPTV
مکان های نزدیک به هتل ویدا:
بازار ونوس
بولینگ مریم
پارک ساحلی و مسیر دوچرخه سواری
اسکله تفریحی
هایپرمارکت و مرکز تجاری
آدرس هتل ویدا: بلوار موج
تلفن تماس: 07644420073
هتل پنج ستاره داریوش
هتل داریوش یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش بوده که به واسطه طراحی شکوهمند و زیبایی خود از جایگاه ویژه‌ای رد بین گردشگران برخوردار است، طراحی این هتل با الهام از معماری کاخ آپادانا و کاخ اختصاصی کوروش الگو برداری شده، اقامتی هیجان انگیزی را به شما هدیه خواهد کرد.
اقامتگاه های این هتل به اتاقهای دو و سه تخته، سوئیت و کاباناهای مجلل تقسیم شده که بنا به سلیقه خود می‌توانید از بینشان اقدام به رزرو کنید. علاوه بر معماری و فضاسازی زیبا این هتل از موقعیت قرارگیری خوبی برخوردار بوده که دسترسی راحتی را به مسافران و گردشگران خود می‌دهد.
امکانات هتل داریوش کیش:
– رستوران
-صندوق امانات
-سونا خشک
-استخر روباز
-اتاق بازی کودکان
-سالن جشن، عروسی و مراسم
-آرایشگاه
-ترانسفر
-جکوزی
-فضای سبز
-استخر سرپوشیده
-سالن کنفرانس
-رستوران فضای باز
-سالن همایش
-زمین تنیس
مکان های نزدیک به هتل داریوش
مرکز خرید پانیذ و پردیس یک و دو
آدرس هتل داریوش: میدان داریوش
تلفن تماس: 07644444900

هتل پنج ستاره کوروش کیش

هتل کوروش در سال 1397 در 16 طبقه تاسیس شد، اقامتگاه های این هتل به اتاقهای دو و سه تخته و سوئیت های لوکس تقسیم شده که از امکانات رفاهی برخوردار هستند. اتاقهای هتل به صورت دو تخته استاندارد، دو تخته رو به دریا، سه تخته استاندارد، سه تخته رو به دریا، سوئیت رویال یک خوابه رو به جزیره، سوئیت رویال دو خوابه رو به جزیره و سوئیت رویال دو خوابه رو به دریا است.
امتیاز این هتل محل قرار گیری آن بوده که دسترسی به مراکز مختلف را برای مسافرانش راحت کرده است.
امکانات هتل کوروش:
-رستوران
-استخر سرپوشیده
-صندوق امانات
-کافی شاپ
-ترانسفر
-IPTV
-سالن بدنسازی
-استخر
-سونا خشک
-سونا بخار
-جکوزی
مراکز نزدیک به هتل کوروش:
مراکز خرید رویا مال و پردیس یک و دو
آدرس هتل کوروش کیش: میدان پردیس
تلفن تماس: 07644467701

هتل پنج ستاره ترنج کیش

هتل ترنج از معروف ترین هتل های جزیره کیش بوده و به نوعی می‌توان آن را هتلی آبی دانست، چرا که بیشتر اتاقهای این هتل به روی دریا قرار داشته و به واسطه کف شیشه‌ای اتاق و اقامتگاه های می‌توانید دیدی شفاف از جریان دریایی زیر پایی خود داشته باشید.
اقامتگاه های این هتل در دو نوع ساحلی و بر روی آب بوده که میتوانید از بینشان اقدام به رزرو کنید.
سوئیت های هتل ترنج همانطور که گفته شد بر روی آب قرار داشته و دارای کف شیشه‌ای بوده، همچنین هر سوئیت از بالکن اختصاصی خود بهره می‌برد. برای جا به جایی راحت تر میهمانان هتل ترنج از خودروهای گلف برای حمل و نقل ایشان بهره برده است.
به واسطه منطقه قرارگیری این هتل شما شاهد زیبایی های موجود در طبیعت جزیره خواهید بود و می‌توانید از زیباترین طلوع ها و غروب ها را در این هتل مشاهده کنید.
امکانات هتل ترنج کیش:
-سالن کنفرانس
-آتلیه عکاسی
-دوچرخه سواری
-اورژانس
-سالن بازی ساحلی
-بیلیارد
-فوتبال دستی
– ایرهاکی
-سالن اسپا و ماساژ
-رستوران و کافی شاپ بر روی آب
-رستوران ساحلی
-کافی شاپ ساحلی
-لمکده سنتی ساحلی
-استخر
-سونا
-جکوزی
-ترانسفر
-سرویس روزانه به مراکز خرید
-والیبال ساحلی
-سالن بدنسازی
-خانه کودک
گفتنی است که هتل ترنج به واسطه موقعیت خود با مراکز خرید و اماکن دیدنی فاصله داشته و به همین منظور می‌توانید از سرویس های روزانه این هتل برای رفتن به مراکز خرید و یا تاکسی و اجاره ماشین برای جا به جایی خود استفاده کنید.
آدرس هتل ترنج کیش: میدان جاسک، جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج
تلفن تماس: 07644474114

هتل ترنج کیش- کیش سلام

هتل پنج ستاره ترنج کیش

هتل پنج ستاره آرامیس پلاس کیش

یکی دیگر از جدید ترین هتل های جزیره کیش، هتل آرامیس پلاس بوده که در سال 1399 در 14 طبقه افتتاح شد؛ این هتل به واسطه موقعیت قرارگیری خوبی که دارد دسترسی راحت و مناسبی را برای مسافران فراهم کرده و اگر اهل خرید کردن باشید، به راحتی می‌توانید در زمان کوتاهی به چندی از بازار های خوب جزیره کیش بروید.
امکانات هتل آرامیس پلاس کیش:
-رستوران
-صندوق امانات
-سالن کنفرانس
-استخر
-سونا خشک
-سونا بخار
-خدمات اسپا
-خدمات صرافی
مکان های نزدیک به هتل آرامیس پلاس
مرکز خرید رویا مال، مرکز خرید پردیس یک و دو، پیست کارتینگ، پارک شهر
آدرس هتل آرامیس پلاس کیش:میدان پردیس
تلفن تماس: 07644423466

هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش در سال 1390 در جوار اولین و بی‌نظیرترین مارینای کیش افتتاح شد، اقامتگاه های این هتل به صورت اتاقهای استاندارد، دبل، توئین و سوئیت های لوکس هستند که در دو نمای
دید دریا و یا دید فضای سبز می‌توانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید. فضای سبز این هتل دارای طیف وسیعی و متنوعی از انواع گیاهان از گونه های مختلف و زیبایی است که محیطی جذاب را برای قدم‌زنی و آشنایی با هر یک پدید آورده.
به علت موقعیت قرارگیری هتل، اگر به ورزش یا تفریحات آبی علاقه‌مند باشید، می‌توانید از انواع تفریحات دریایی که در نزدیکی محل اقامتتان قرار دارد بهره ببرید.
هتل مارینا پارک کیش جزو بهترین هتل های جزیره کیش بوده، گفتنی است رستوران و کافی شاپ های این هتل نیز جزو بهترین ها در کیش هستند و از منوی شامل انواع غذاهای متنوع بهره برده‌اند.
امکانات هتل مارینا پارک کیش:
-فروشگاه
-آرایشگاه
-کافی شاپ
-رستوران
-سالن کنفرانس
-سالن بدنسازی
-استخر سرپوشیده
-جکوزی
-حوضچه آب سرد
-خدمات صرافی
-ترانسفر
-صندوق امانات
-اتاق جلسات
-فضای سبز
مکان های نزدیک به هتل مارینا پارک کیش:
از آنجایی که این هتل یکی از هتل های ساحلی کیش بوده، با کمتر از پنج دقیقه پیاده روی می‌توانید به ساحل برسید، می‌توانید به ساحل مرجان که در نزدیکی شما قرار دارد برای انجام تفریحات دریایی سری بزنید، همچنین اگر به کافه گردی علاقه‌مند باشید، در نزدیکی شما یکی از کافه های ساحلی معروف قرار دارد که پیشنهاد میکنیم اگر در فصل زمستان یا پاییز به کیش سفر کرده‌اید به کافه بلو مارین سری بزنید و یا اگر در تابستان یا بهار به جزیره کیش سفر کرده‌اید، بازدید از این کافه را به شب ها موکول کنید.
آدرس هتل مارینا پارک کیش: بلوار مرجان
تلفن تماس: 07644465000

هتل پنج ستاره امیرکبیر کیش

این هتل پنج ستاره در سال 1401 با طراحی سنتی و الهام از معماری دوران صفویه افتتاح شد؛ طراحی فضایی این هتل به تنهایی زیبا بوده و شما یم‌توایند از نقش‌نگاری های روی سقف، گچ‌کاری و منبت‌کاری شده های این هتل لذت ببرید. این هتل جزو هتل های لوکس در کیش بوده که در نزدیکی اسکله میرمهنا و بازار دیپلمات مال قرار دارد.
همچنین رستوران این هتل دارای موسیقی زنده بوده و در آن انواع غذاهای ایرانی و دریایی در زمان وعده های غذایی سرو می‌شود.
امکانات هتل امیرکبیر کیش:
-استخر چهارفصل
-سونا خشک و بخار
-ماساژ
-حمام ترکی
-باشگاه
-کارگاه آموزشی
-کافی شاپ
-دو رستوران مجزا صبحانه و اصلی
مکان های نزدیک به هتل امیرکبیر:
مرکز خرید پارس خلیج، مرکز خرید صفین و مرکز خرید دیپلمات مال اسکله تفریحی میرمهنا
آدرس هتل امیرکبیر کیش: بلوار میرمهنا، شهریار، بین شمس و اقبال لاهوری
تلفن تماس: 07644432727

هتل پنج ستاره میراژ کیش

هتل میراژ جزو دسته بهترین هتل های کیش بوده که در سال 1397 با معماری خاص و مدرن در 8 طبقه همراه با واحد های اقامتی که شامل اتاق، سوئیت و کابانا می‌باشد، افتتاح شد. محل قرارگیری این هتل دسترسی مناسبی را به مسافران ارائه کرده و می‌توانید از مراکز خرید مختلف دیدن کنید و یا با کمی پیاده‌روی به ساحل بروید.

امکانات هتل میراژ کیش:
-رستوران
-سالن کنفرانس
-فضای سبز
-دوچرخه سواری
-صندوق امانات
-خدمات اسپا
-استخر
-جکوزی
-سونا بخار
-کافی شاپ
-ترنسفر
سالن همایش
-فروشگاه
-سونا خشک
-آتلیه عکاسی
مکان های نزدیک به هتل میراژ کیش:
اسکله تفریحی، مرکز خرید ونوس، مرکز خرید مریم، مرکز خرید مروارید، بولینگ مریم، هایپر مارکت و مرکز خرید تجاری، همچنین شما می‌توانید با کمی پیاده‌روی از گذر هنرمندان عبور کنید و از مجسمه های ساخته شده از افراد مشهور و تاثیر گذار تمام دوران ها دیدن کنید.
آدرس هتل میراژ کیش: بلوار دریا
تلفن تماس: 07644422220

هتل پنج ستاره پارمیس کیش

هتل پارمیس یکی از هتل های است که موقعیت قرارگیری عالی داشته؛ این هتل پنج ستاره با داشتن نمایی خاص و در 7 طبقه ساخته شده، اقامتگاه های این هتل در اتاقهای دو و سه تخته، سوئیت های دو خوابه چهار نفره و پنت هاوس تقسیم شده‌اند.
امکانات هتل پارمیس کیش:
-فروشگاه-رستوران
-صندوق امانات
-سالن همایش
-ترانسفر
-رستوران فضای باز
-کافی شاپ
-سالن کنفرانس
-اتاق جلسات
-فضای سبز
-استخر
-سونا خشک
-سونا بخار
-جکوزی
-خدمات ویژه معلولین
-کافی نت
مکان های نزدیک به هتل پارمیس کیش:
مرکز خرید پردیس یک و دو، مرکز خرید رویا مال، پیست کارتینگ، پارک شهر
آدرس هتل پارمیس کیش: میدان پردیس
تلفن تماس: 07644468633

هتل پنج ستاره شایان کیش

هتل شایان یکی از قدیمی ترین و بهترین هتل های جزیره کیش بوده، با توجه به خدمات خوب و با کیفیتی که به مسافران خود ارائه می‌کند از استقبال خوبی برخوردار است. این هتل حدود 50 سال پیش ساخته شده و در زمان خودش جزو هتل های مدرن شمارده می‌شد. اقامت کودکان زیر پنج سال در این هتل رایگان بوده و اگر ترجیح می‌دهید تا نزدیک به ساحل باشید این هتل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
امکانات هتل شایان کیش:
-سالن کنفرانس
-کافی نت
-ترانسفر
-آرایشگاه
-رستوران فضای باز
-رستوران و کافی شاپ
-آتلیه عکاسی
-خدمات اسپا
-استخر سرپوشیده
-فضای سبز زیبا
-حوضچه آب سرد
-صندوق امانات
-حمام سنتی
-جکوزی
-سالن همایش
-اتاق جلسات
سونا خشک
-سالن بدنسازی
مکان های نزدیک به هتل شایان کیش:
ساحل و پیست دوچرخه سواری، اسکله تفریحی، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید مرکز تجاری، مرکز خرید ونوس؛ مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید پردیس یک و دو، هایپر مارکت، پلاژ آقایان
آدرس هتل شایان کیش: میدان ساحل
تلفن تماس: 07644422771

هتل پنج ستاره شایگان کیش

اقامتگاه های این هتل به اتاق، سوئیت، ویلاهای لوکس و آپارتمان های ویژه در 6 طبقه تقسیم شده که ویژگی جذاب در مورد آنها متفاوت بودن رنگ بندی هرکدام و امکانات رفاهی و کاملی است که در اختیار مسافران قرار دارد. رستوران و فست فود هتل دارای موسیقی زنده بوده و همچنین کافی شاپ شهنوش این مجموعه دارای موسیقی زنده پیانو بوده و اگر به دیدن دریا علاقه مند باشید می‌توانید از کافی‌شاپ تراس این مجموعه که ویو دریا را دارد می‌توانید در زمان اقامت خود از آنها بهره ببرید.
با توجه به موقعیت قرارگیری دسترسی خوبی مراکز خرید، دریا و اسکله تفریحی خواهید داشت.
امکانات هتل شایگان کیش:
-سالن همایش
-خدمات ویژه معلولین
-آرایشگاه
-فروشگاه
-کافی نت
-ترانسفر
-فضای سبز
-صندوق امانات
-پارک کودک
-کافی شاپ
-رستوران
-سالن کنفرانس
-اتاق جلسات
-خدمات اسپا
-استخر
-جکوزی
-سونا خشک
-سونا بخار
مکان های نزدیک به هتل شایگان کیش:
مرکز خرید رویا مال، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید مرکز تجاری، هایپر مارکت، مرکز خرید پردیس یک و دو، پارک شهر
آدرس هتل شایگان کیش: خیابان رودکی
تلفن تماس: 07644467420

هتل پنج ستاره ایران کیش

این هتل در سال 1391 در دو ساختمان 7 طبقه افتتاح شد که در طبقات اول و هفتم دو ساختمان به یکدیگر متصل هستند. اتاقهای ضلع شمالی این هتل دید دریا داشته و اتاقهای ضلع جنوبی آن دید به جزیره و پارک شهر کیش را دارد، اگر دید اتاق برایتان مهم است بهتر است که این موضوع در خاطرتان باشد.
امکانات هتل ایران کیش:
-استخر
-جکوزی
-رستوران
-کافی شاپ
-صندوق امانات
-سونا خشک
-ترانسفر
-فروشگاه
-سالن همایش
-فضای سبز
-سالن بدنسازی
-سونا بخار
-حوضچه آب سرد
مکان های نزدیک به هتل ایران کیش:
پارک شهر کیش که می‎‌‌توانید از پیست کارتینگی که در این پارک قرار دارد استفاده کنید، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید مروارید، مرکز خرید پردیس یک و دو، مرکز خرید مرکز تجاری، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید مریم، مرکز خرید ونوس، بولینگ مریم، اسکله تفریحی
آدرس هتل ایران کیش: میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس
تلفن تماس:07644467640

هتل پنج ستاره بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش در 13 طبقه با اقامتگاه های دو و سه تخته، سوئیت با امکانات رفاهی مناسب در سال 1396 افتتاح شد، اتاقهای ضلع شمالی هتل بین المللی مشرف به دریا بوده و اقامتگاه های که در ضلع جنوبی قرار دارند دید جزیره را دارند.
موقعیت قرارگیری هتل دسترسی خوبی به شما خواهد داد، خصوصا اگر به تفریحات آبی علاقه‌»ند باشید، اسکله تفریحی در نزدیکی شما است.
امکانات هتل بین المللی کیش:
-سونا خشک
-سونا بخار
-جکوزی
-سالن همایش
-آرایشگاه
-خدمات اسپا
-کافی شاپ
-رستوران
-فضای سبز
-ترانسفر
-صندوق امانات
مکان های نزدیک به هتل بین المللی کیش:
گذر هنرمندان، اسکله تفریحی، مرکز خرید ونوس، مرکز خرید مروارید، مرکز خرید مریم، بولینگ مریم، مرکز خرید مرکز تجاری، هایپر مارکت، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید زیتون
آدرس هتل بین المللی کیش: تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا
تلفن تماس:07644472242

هتل های چهار ستاره کیش

در ادامه مقاله به معرفی هتل های چهار ستاره در کیش همراه با امکانات هرکدام خواهیم پرداخت؛ درست که نمیتوانند جای هتل های پنج ستاره را بگیرند، اما به نظر کاربران خدمات و امکانات ارائه شده مناسب بوده و می‌توانید برای اقامت خود در جزیره کیش بین هتل های چهار ستاره کیش به جستجو بپردازید.
هتل چهار ستاره پارمیدا کیش
هتل پارمیدا کیش در سال 1393 در چهار طبقه افتتاح شد، اقامتگاه های این هتل شامل اتاق و سوئیت با تجهیزات و امکانات رفاهی مناسب بوده و دسترسی خوبی به بازار های و مراکز گردشگری به واسطه موقعیت قرارگیری خود ارائه میدهد.
امکانات هتل پارمیدا کیش:
-صندوق امانات
-کافی شاپ
-ترانسفر
-استخر
-خدمات اسپا
-سونا بخار
-سونا خشک
-جکوزی
-فروشگاه
-سالن همایش
-فضای سبز
-کافی نت
مکان های نزدیک به هتل پارمیدا کیش:
مرکز خرید مرکز تجاری، مرکز خرید رویا مال، مرکز خرید پردیس یک و دو، مرکز خرید پانیذ، هایپر مارکت، مرکز خرید زیتون پارک شهر
آدرس هتل پارمیدا کیش: میدان پردیس، خیابان رودکی
تلفن تماس: 07644467680

هتل چهار ستاره لیلیوم کیش

معماری هتل لیلیوم کیش دارای سبکی کلاسیک بوده، این هتل در سال 1398 در 8 طبقه افتتاح شده که ضلع شرقی هتل دید دریا و ضلع غربی آن رو به پارک شهر کیش است. گفتنی است که در تمامی طبقات هتل اینترنت وایرلس با پوشش گسترده و سراسری موجود بوده.
امکانات هتل لیلیوم کیش:
-سالن همایش و آمفی تئاتر
-سالن کنفرانس
-سالن ضیافت
-رستوران
-فست فود
-کافی شاپ 24 ساعته
-صندوق امانات اختصاصی
-جکوزی
-سیستم تلفن VOIP
-استقبال فرودگاهی
-گالری ساعت
-گالری طلا و جواهر
-فروشگاه
-گیم نت
مکان های نزدیک به هتل لیلیوم کیش:
مرکز خرید رویا مال، پارک شهر که میتوانید از کارتینگ این پارک استفاده کنید، مرکز خرید پردیس یک و دو، مرکز خرید پانیذ، مرکز تجاری کیش، هایپر مارکت، مرکز خرید زیتون
آدرس هتل لیلیوم کیش: میدان پردیس، بلوار رودکی
تلفن تماس: 07644467777

هتل چهار ستاره صدف کیش

همانطور که از نام این هتل پیدا است، طراحی این هتل به شکل صدف بوده، این هتل در دو طبقه احداث شده و آخرین بازسازی این هتل در سال 1392 بوده، اقامتگاه های هتل صدف شامل اتاق و سوئیت در طبقات اول، دوم و همکف می‌باشد.
به واسطه موقعیت قرارگیری هتل، دسترسی خوبی به مراکز خرید و گردشگری خواهید داشت.
امکانات هتل صدف کیش
-آتلیه عکاسی
-رستوران
-فضای سبز
-سالن کنفرانس
-صندوق امانات
– کافی شاپ
-ترانسفر
-سالن همایش
مکان های نزدیک به هتل صدف کیش:
مرکز خرید مروارید، پیست کارتینگ و پارک شهر، اسکله تفریحی، مرکز خرید ونوس، هایپر مارکت و مرکز خرید مرکز تجاری، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید مریم، مرکز خرید پردیس یک و دو
آدرس هتل صدف کیش: میدان امیرکبیر
تلفن تماس: 07644420590

هتل چهار ستاره آرامیس کیش

هتل چهار ستاره آرامیس ساختمانی 4 طبقه است که در سال 13988 افتتاح شده و با تجهیزات و امکانات رفاهی مناسب، تضمین اقامتی خوب و راحت را به مسافران خود می‌دهد. این هتل به واسطه موقعیت مکانی خود، دسترسی خوبی را به مراکز خرید و گردشگری کیش، به مسافران خود می‌دهد. اقامتگاه های هتل آرامیس کیش دارای دید رو به شهر و دریا هستند که با توجه به ترجیح خود می‌توانید، چشم‌انداز مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایید.
امکانات هتل آرامیس کیش:
-کافی شاپ
-رستوران
-صندوق امانات
-ترنسفر
-فضای سبز
مکان های نزدیک به هتل آرامیس
مرکز خرید پردیس یک و دو، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید مرکز تجاری، هایپر مارکت، اسکله تفریحی، بولینگ مریم، مرکز خرید ونوس، مرکز خرید مروارید، پیست کارتینگ و پارک شهر
آدرس هتل آرامیس کیش: میدان پردیس
تلفن تماس: 07644423830

هتل چهار ستاره فلامینگو کیش

طراحی زیبا و فضایی سرسبز این هتل یکی از نکات جذاب هتل فلامینگو بوده، که فضای سبز این هتل دارای آبنما و آلاچیق بوده که می‌توانید از آنها بهره ببرید. اقامتگاه های این هتل در دو دسته هتلی و ویلایی موجود هستند که دو بخش از یکدیگر مجزا هستند که بسته به علاقه‌تان می‌توانید اقدام به انتخاب و رزرو از بینشان کنید.
به واسطه موقعیت هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید و گردشگری خواهید داشت.
امکانات هتل فلامینگو کیش:
-تراسنفر
-استقبال فرودگاهی
-رستوران
-چایخانه
-کافی شاپ
-تور گردشگری جزیره
مکان های نزدیک به هتل فلامینگو کیش:
مرکز خرید مریم، مرکز خرید مروارید، مرکز خرید ونوس، اسکله تفریحی ، مرکز خرید مرکز تجاری و هایپر مارکت، پیست کارتینگ و پارک شهر، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید پردیس یک و دو، بولینگ مریم
آدرس هتل فلامینگو: بلوار دریا
تلفن تماس: 07644424130

هتل چهار ستاره سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم در سال 1383 افتتاح شد و مورد ارتقا سطح کیفی و بازسازی در سال 1392 قرار گرفت؛ هتل سورینت مریم در سه طبقه همراه با اقامتگاه های شامل اتاق و سوئیت های مجهز به امکانات به روز پذیرای مسافران و گردشگران به خود است.
امکانات هتل سورینت مریم کیش:
-کافی شاپ
-رستوران
-صندوق امانات
رستوران فضای باز
-اتاق جلسات
-خدمات صرافی
مکان های نزدیک به هتل سورینت مریم کیش:
پارک شهر و پیست کارتینگ، اسکله تفریحی، مرکز خرید مروارید، مرکز خرید مرکز تجاری و هایپر مارکت، مرکز خرید مریم، مرکز خرید ونوس، مرکز خرید پردیس یک و دو، بولینگ مریم، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید زیتون
آدرس هتل سورینت مریم: میدان امیرکبیر
تلفن تماس: 07644467511

هتل داریوش کیش- کیش سلام

هتل پنج ستاره داریوش کیش

هتل چهار ستاره آریان کیش

هتل آریان را می‌توان از هتل های قدیمی کیش دانست، این هتل از سال 1378 مشغول به خدمات رسانی و پذیرایی از مسافران و گردشگران بوده، در سال 1393 این هتل سه طبقه مورد بازسازی و ارتقا خدمات کیفی قرار گرفت.
امکانات هتل آریان کیش:
-کافی شاپ
-رستوران
-ترانسفر
-صندوق امانات
-سالن کنفرانس
-خدمات ویژه معلولین
-بیلیارد
مکان های نزدیک به هتل آریان کیش:
پارک شهر و پیست کارتینگ، مرکز خرید مروارید، مرکز خرید پردیس یک و دو
آدرس هتل آریان: میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس
تلفن تماس:07644467350

هتل چهار ستاره ارم کیش

70 درصد اقامتگاه های این هتل مشرف به دریا بوده که این موضوع به واسطه طراحی پلکانی ساختمان این هتل می‌باشد، هتل ارم در بلندترین منطقه سیاحتی در شمال شرق جزیره واقع شده، محوطه هتل مزین به درختان و نخل و انواع گل و گیاهان گوناگون همراه با آبنماهای زیبا است. اقامتگاه های دیگر هتل که رو به جزیره هستند دست کمی از دید دریا آن نداشته و شما می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر را داشته باشید.
همچنین اقامتگاه های سوئیت آپارتمان این هتل بسیار مورد توجه خانواده ها است.
امکانات هتل ارم کیش:
-رستوران گردان
-رستوران صدف
-رستوران رویال
-کافی شاپ سنتی
-کافی شاپ تراس
-آرایشگاه
صندوق امانات
-کتابخانه
-آتلیه
-خدمات CIP
مکان های نزدیک به هتل ارم کیش:
مرکز خرید مرکز تجاری و هایپر مارکت، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید پردیس یک و دو
آدرس هتل ارم: بلوار خیام
تلفن تماس: 07644446342

هتل های سه ستاره کیش

در ادامه معرفی هتل های سه ستاره کیش همراه با خدمات و امکانات هر یک خواهیم پرداخت تا شما بتوانید به راحتی از بینشان اقدام به انتخاب کنید.
هتل سه ستاره گامبرون کیش
در ابتدا باید بگوییم که گامبرون به معنای خرچنگ و نام قدیمی بندرعباس در زمان حضور پرتغالی ها در این منطقه بوده که پس از بیرون راندن پرتغال ها توسط شاه عباس صفوی بندر گامبرون به بندرعباس تغییر نام یافت؛ این هتل در سال 1395 در دو ساختمان همراه با فضای سبز دلنشین در شمال شرقی جزیره افتتاح شد.
امکانات هتل گامبرون کیش:
-رستوران
-کافی شاپ
-سفره خانه سنتی
-آرایشگاه زنانه و مردانه
-سالن بیلیارد
-ترانسفر
-بازارچه تجاری
-صندوق امانات
مکان های نزدیک به هتل گامبرون کیش:
مرکز خرید مریم، بولینگ مریم، مرکز تفریحی پنگوئن، مرکز خرید ونوس، اسکله تفریحی، پارک ساحلی و ایستگاه های دوچرخه سواری
آدرس هتل گامبرون: میدان ساحل بلوار ساحل
تلفن تماس: 07644472171

هتل سه ستاره سارا کیش

هتل سه ستاره سارا در سال 1388 در 4 طبقه افتتاح شد، مزیت این هتل موقعیت قرارگیری آن بوده که دسترسی آسانی را به مسافران و گردشگران به مراکز خرید و گردشگری بخشیده است.
امکانات هتل سارا کیش:
-صندوق امانات
-کافی شاپ
-فضای سبز
-خدمات ویژه معلولین
مکان های نزدیک به هتل سارا کیش:
مرکز خرید ونوس، بولینگ مریم، پارک ساحلی و مسیر دوچرخه سواری، اسکله تفریحی، هایپر مارکت و مرکز خرید مرکز تجاری، مرکز خرید مریم
آدرس هتل سارا: خیابان رودکی
تلفن تماس: 07644467401

هتل سه ستاره هلیا کیش

هتل هلیا در سال 1385 در 2 طبقه همراه با اقامتگاه های به صورت اتاق و سوئیت همراه با امکانات مناسب در اختیار مسافران قرار گرفت، این هتل در سال 1399 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در مرکز جزیره قرار داشته و دسترسی خوبی را به مراکز خرید و گردشگری به مسافران خود می‌دهد.
امکانات هتل هلیا کیش:
-رستوران
-کافی شاپ
-فضای سبز
-صندوق امانات
مکان های نزدیک به هتل هلیا کیش:
مرکز خرید زیتون، مرکز خرید مرکز تجاری، هایپر مارکت، مرکز خرید پانیذ، اسکله تفریحی، مرکز خرید رویا مال، مرکز خرید پردیس یک و دو، مرکز خرید مریم، بولینگ مریم، پارک شهر
آدرس هتل هلیا: بلوار ساحل
تلفن تماس: 07644424504

هتل سه ستاره گراند کیش

هتل گراند موقعیت قرارگیری بسیار خوبی داشته که دسترسی عالی به مسافران خود می‌دهد این هتل در سال 1388 در چهار طبقه با امکانات و تجهیزات رفاهی مناسب افتتاح شد. این هتل همچنین از فضای سرسبز و زیبایی برخوردار است.
امکانات هتل گراند کیش:
-صندوق امانات
-کافی شاپ
-خدمات ویژه معلولین

مکان های نزدیک به هتل گراند کیش:
مرکز خرید ونوس، بولینگ مریم،پارک ساحلی و ایستگاه های دوچرخه سواری، مجموعه گردشگری تفریحی پنگوئن، اسکله تفریحی، هایپر مارکت و مرکز خرید مرکز تجاری، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید مریم، مرکز خرید مروارید
آدرس هتل گراند: بلوار سنایی، بلوار موج
تلفن تماس: 07644424860

هتل سه ستاره گاردنیا کیش

هتل سه ستاره گاردنیا از سال 1387 فعالیت خود را آغاز و در سال 1393 با افزودن فاز دوم خود مشغول به پذیرایی و ارائه خدمات به گردشگران و مسافران در فضای سبز و زیبای خود شد؛ برای سهولت کار مسافران این هتل دارای سرویس رفت و برگشت به مراکز خرید بوده، همچنین خدمات تفریحی گردشگری این هتل همه روزه از ساعت 8 الی 22، سالن بیلیارد و تفریحات گاردنیا از ساعت 13 الی 2 بامداد و در آخر خدمات اجاره دوچرخه و اسکوتر برقی همه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان هتل است.
امکانات هتل گاردنیا کیش:
-چایخانه سنتی
-کافی شاپ
-فضای سبز
-سالن بیلیارد
-صندوق امانات
مکان های نزدیک به هتل گاردنیا کیش:
مرکز خرید سارینا یک، مرکز خرید گنجینه دو و رستوران هشتگ
آدرس هتل گاردنیا:میدان حافظ، ابتدای بلوار خلیج فارس
تلفن تماس: 07644443158

هتل سه ستاره ریان قائم کیش

هتل سه ستاره ریان قائم در سال 1376 یا ساختمانی 6 طبقه افتتاح شد و در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت، این هتل مجهز به امکانات رفاهی مناسب بود و به علت موقعیت قرارگیری خود دسترسی مناسبی به مراکز خرید و تفریحی را به مسافران ارائه کرده.
امکانات هتل ریان قائم کیش:
-ترانسفر
-کافی شاپ
-رستوران
مکان های نزدیک به هتل ریان قائم کیش:
مرکز خرید زیتون، مرکز خرید مرکز تجاری و هایپر مارکت، ساحل دریا و ایستگاه های دوچرخه سواری، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید پردیس یک و دو، مرکز خرید رویا مال،بولینگ مریم، پارک شهر، اسکله تفریحی، مرکز خرید ونوس
آدرس هتل ریان قائم: بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون
تلفن تماس: 07644424410

هتل سه ستاره آفتاب شرق کیش

این هتل در قسمت بومی نشین و شمال جزیره کیش، در سال 1386 و در 3 طبقه احداث شد، در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت و با داشتن فضای سرسبز و امکانات و تجهیزات رفاهی مناسب پذیرای مسافران و میهمانان به خود بوده.
امکانات هتل آفتاب شرق کیش:
-گشت سیاحتی جزیره
-گشت جزیره
-ترانسفر
-رستوران
-فضای سبز
-صندوق امانات
کافی شاپ

مکان های نزدیک به هتل آفتاب شرق کیش:
نزدیک ترین مرکز خرید به این هتل مراکز خرید دیپلمات مال و پارس خلیج بوده که می‌توانید با اجاره خودرو و یا تاکسی به آن ها سری بزنید.
آدرس هتل آفتاب شرق: میرمهنا، بالاتر از میدان سعدی
تلفن تماس: 07644434100

هتل سه ستاره پارسیان کیش

این هتل جزو هتل های قدیمی کیش بوده که در سال 1374 افتتاح شده و در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته و با داشتن موقعیت منحصر به فرد خود مورد توجه مسافران بسیاری قرار گرفته است.
اقامتگاه های این هتل سه ستاره در بلوکهای دو طبقه بوده که در محوطه ای سبز میزبان مسافران کیش خواهند بود، گفتنی است که این هتل مجهز به آسانسور نبوده و این مورد را باید به خاطر داشته باشید اگر که با افراد مسن در حال سفر هستید.
امکانات هتل پارسیان کیش:
-صبحانه و نهار در اتاق
-خدمات تشریفات CIP
-ترانسفر فرودگاهی رایگان
-راهنمایی تور
-خدمات تور
-صندوق تمانات
-آرایشگاه
-تراس
-فضای سبز
مکان های نزدیک به هتل پارسیان کیش:
مرکز خرید مرکز تجاری و هایپر مارکت، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید پردیس یک و دو، اسکله تفریحی، مرکز خرید ونوس، مرکز خرید مریم، بولینگ مریم، مرکز خرید مروارید
آدرس هتل پارسیان: میدان ساحل، خیابان فردوسی
تلفن تماس:07644424991

هتل سه ستاره آرامش کیش

هتل آرامش کیش با دو ساختمان کنار هم در سال ۱۳۹۰ با امکانات کامل و پذیرایی بهترین اقامت را برای مسافرین فراهم کرد. هتل در سال ۱۳۹۷ نیز با ارتقای امکانات و بازسازی کامل، بهترین خدمات را برای مسافرین ارائه می‌دهد. در هتل آرامش کیش تمرکز بر رضایت مشتریان و تلاش برای ارائه بهترین خدمات ممکن به ایشان صورت می‌گیرد.
امکانات هتل آرامش کیش:
-صندوق امانات
-کافی شاپ
-رستوران
-باغچه
-امکانات ویژه معلولین
-خدمات تور
-ترانسفر فرودگاهی رایگان
-خدمات راهنمای تور

مکان های نزدیک به هتل آرامش کیش:
اسکله تفریحی، مرکز خرید مرکز تجاری و هایپر مارکت، مرکز خرید ونو، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید مریم، مرکز خرید پردیس یک و دو، بولینگ مریم
آدرس هتل آرامش: میدان امیرکبیر، بلوار دریا
تلفن تماس:07644424090

هتل سه ستاره سان رایز کیش

هتل سه ستاره سان رایز کیش در سال 1380 در ساختمانی چهار طبقه همراه با امکانات رفاهی مناسب افتتاح شد، این هتل در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت.
امکانات هتل سان رایز کیش:
-صندوق امانات
-کافی شاپ
-رستوران
-چایخانه سنتی
-کافی شاپ 24 ساعته
-فضای سبز
-خدمات صرافی
-ترانسفر فرودگاهی رایگان
مکان های نزدیک به هتل سان رایز کیش:
مرکز خرید پردیس یک و دو، مرکز خرید پانیذ، پارک شهر و پیست کارتینگ
آدرس هتل سان رایز: بلوار خلیج فارس
تلفن تماس:07644467503

هتل سه ستاره جام جم کیش

هتل جام جم از سال 1375 مشغول خدمات رسانی به مسافرین کیش بوده و در سال 1399 مورد بازسازی قرار گرفته، این هتل از موقعیت قرارگیری خوبی برخوردار بوده و دسترسی مناسبی را به مسافران به مرکز تفریحی و خرید ارائه می‌دهد.
امکانات هتل جام جم کیش:
-ترانسفر فرودگاهی رایگان
-خدمات تور شهری
-فضای سبز
-صندوق امانات
مکان های نزدیک به هتل جام جم کیش:
اسکله تفریحی، مرکز خرید مرکز تجاری و هایپر مارکت، مرکز خرید ونوس، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید پردیس یک و دو، مرکز خرید مریم، بولینگ مریم
آدرس هتل جام جم: میدان امیرکبیر، بلوار دریا
تلفن تماس:07644421885

هتل سه ستاره تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش با محوطه‌ای خوشایند و سرسبزی همراه با درختان نخل، گل و گیاه و آبنما ساخته شده است. این هتل شامل ۷۰ واحد اقامتی همچون آپارتمان و سوئیت‌های کانکت و رویال با ظرفیت ۲۲۵ تخت می‌باشد.

هتل سه ستاره تعطیلات کیش با محیط آرام و خانوادگی، فاصله پیاده حدودا ۵ الی ۱۰ دقیقه تا ساحل و نیز نزدیکی به مراکز گردشگری، تفریحی و خرید جزیره کیش، انتخابی عالی برای مسافرین می‌باشد.
امکانات هتل تعطیلات کیش:
-امکان افزودن یک تخت اضافه به هر سوئیت
-ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
-صندوق امانات
-سرویس روزانه به مراکز خرید
مکان های نزدیک به هتل تعطیلات کیش:
مرکز خرید سارینا یک، مرکز خرید پردیس یک و دو، ساحل و مسیر دوچرخه سواری
آدرس هتل تعطیلات: میدان سیری
تلفن تماس:07644425206

هتل سه ستاره آنا کیش

هتل آنا کیش در سال ۱۳۷۷ افتتاح و در سال ۱۳۹۱ با بازسازی، خدماتی را با کیفیت بالا برای مهمانانش فراهم کرده است. این هتل در مکانی استراتژیک و نزدیک به اسکله تفریحی و مراکز خرید مریم، مروارید و ونوس واقع شده و با پیاده روی حدود ۱۴ دقیقه به ساحل دسترسی دارد.
یکی از مزایای هتل آنا کیش، دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحات کیش است.گفتنی است که هتل آنا دو طبقه و بدون آسانسور می‌باشد.
امکانات هتل آنا کیش:
-صندوق امانات
-کافی شاپ
-فضای سبز
-ترانسفر
-خدمات صرافی
-رستوران
مکان های نزدیک به هتل آنا کیش:
ساحل، اسکله تفریحی و پیست دوچرخه، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید پردیس یک و دو، هایپر مارکت و مرکز خرید مرکز تجاری، مرکز خرید مریم،مرکز خرید ونوس، بولینگ مریم، مرکز خرید مروارید
آدرس هتل آنا: میدان امیرکبیر
تلفن تماس:07644424120

هتل سه ستاره لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش با موقعیت مطلوب در میدان امیرکبیر جزیره کیش واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۸۳ در دو طبقه افتتاح و در سال ۱۳۹۰ بازسازی شده است.
هتل سه ستاره لوتوس با موقعیت مناسب خود، دسترسی راحتی را به بازارها و مراکز خرید کیش در اختیار مسافران خود قرار داده.
امکانات هتل لوتوس کیش:
-فضای سبز
-کافی شاپ
-خدمات ویژه معلولین
مکان های نزدیک به هتل لوتوس کیش:
مرکز خرید زیتون، مرکز خرید مرکز تجاری و هایپر مارکت، مرکز خرید پانیذ، پیست کارتینگ و پارک شهر، مرکز خرید پردیس یک و دو، اسکله تفریحی و ساحل
آدرس هتل لوتوس: میدان امیرکبیر
تلفن تماس:07644421239

هتل سه ستاره سیمرغ کیش

هتل سه ستاره سیمرغ بعد از مرکز خرید مرجان و در جاده جهان قرار دارد، این هتل در سال 1370 افتتاح شده و در سال 1397 با بازسازی و ارتقا کیفیت خدمات رسانی خود، پذیرای مسافران کیش است؛ محوطه هتل پوشیده از گیاهان و درختان گوناگون بوده و محیطی دلپذیر را در اختیار مسافران قرار می‌دهد، گفتنی است که هتل سیمرغ داری ساحل اختصاصی با امکانات رفاهی بوده؛ اقامتگاه های این هتل به صورت اتاق و سوئیت های ویلایی بوده که نمای رو به دریا دارند.
امکانات هتل سیمرغ کیش:
¬-رستوران
-کافی شاپ
-ترانسفر
-فضای سبز
-صندوق امانات
مکان های نزدیک به هتل سیمرغ کیش:
ساحل و پارک ساحلی سیمرغ،
آدرس هتل سیمرغ: جاده جهان، بعد از مرکز خرید مرجان
تلفن تماس: 07644465181

هتل پنج ستاره شایان کیش- کیش سلام

هتل شایان یکی از قدیمی ترین و بهترین هتل های جزیره کیش است.

هتل سه ستاره گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش بوده که در سال 1354 افتتاح شده و در سال 1395 مورد بازسازی کامل قرار گرفته و با امکانات و تجهیزات جدید شروع به خدمات رسانی به مسافران خود کرده است. هتل گلدیس دارای فضایی سرسبز بوده و در شمال جزیره کیش قرار دارد.
امکانات هتل گلدیس کیش:
-کافی شاپ
-رستوران
-صندوق امانات
-زمین ورزشی
-خدمات ویژه معلولین

مکان های نزدیک به هتل گلدیس کیش:
مرکز خرید دامون، ساحل دامون
آدرس هتل گلدیس: بلوار ایران، جنب اداره آب و برق
تلفن تماس:07644422837

هتل سه ستاره آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش در سال 1380 افتتاح و در آخرین بازسازی خود در سال 1398 در حال خدمت رسانی به مسافران خود است؛ اقامتگاه های این هتل به صورت آپارتمان، سوئیت و ویلای های کنار ساحل است.
نزدیکی این هتل به یکی از سواحل بسیاری زیبای کیش یعنی ساحل نارگیل و مراکز خرید از امتیازات مثبت این هتل بوده.
امکانات هتل آبادگران کیش:
-کافی شاپ
-صندوق امانات
-ترانسفر
-رستوران
-فضای سبز
مکان های نزدیک به هتل آبادگران کیش:
ساحل درختان نارگیل، پلاژ آقایان، هایپر مارکت و مرکز خرید مرکز تجاری، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید پردیس یک و دو، مرکز خرید ونوس، بولینگ مریم، اسکله تفریحی
آدرس هتل آبادگران: خیابان پروین اعتصامی
تلفن تماس: 07644422759

هتل سه ستاره پارس نیک کیش

هتل پارس نیک در سال 1377 افتتاح شد و در دو مرحله بازسازی در سال های 1395 و 1397 در حال خدمات رسانی به مسافران کیش است؛ نزدیکی این هتل به مراکز خرید و تفریحی نکته مثبت آن بوده، گفتنی است که این هتل آسانسور نداشته و در ورودی هتل و طبقه اول دارای پله می‌باشد.
امکانات هتل پارس نیک کیش:
-رستوران
-کافی شاپ
-فضای سبز
-صندوق امانات
-خدمات ویژه معلولین
-خدمات صرافی
مکان های نزدیک به هتل پارس نیک کیش:
ساحل و اسکله تفریحی، مرکز خرید ونوس، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید مروارید، مرکز خرید پردیس یک و دو، مرکز خرید مرکز تجاری و هایپرمارکت، مرکز خرید مریم، بولینگ مریم
آدرس هتل پارس نیک: میدان امیرکبیر، بلوار دریا
تلفن تماس: 07644420141

هتل های دو ستاره کیش

در انتها مقاله به سراغ معرفی هتل های دو ستاره جزیره کیش همراه با امکانات و آدرس هر یک رفته‌ایم، اگر به دنبال اقامتی ارزان و اقتصادی در کیش باشید، می‌توانید نگاهی به لیست هتل های دو ستاره کیش بیاندازید.

هتل دو ستاره پانیذ کیش

هتل دو ستاره پانیذ در آخرین بازسازی خود که در سال 1394 بود در سه طبقه با 84 اقامتگاه در حال خدمات رسانی به مشتریان خود است، از مزیت های این هتل به غیر از نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی به قیمت مناسب آن می‌توان اشاره کرد.
امکانات هتل پانیذ کیش:
-کافی شاپ
-رستوران
-ترانسفر فرودگاهی رایگان
مکان های نزدیک به هتل پانیذ کیش:
مرکز خرید رویا مال، مرکز خرید پردیس یک و دو، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید مرکز تجاری و هایپر مارکت
آدرس هتل پانیذ: خیابان رودکی، جنب مرکز خرید رویا مال
تلفن تماس: 5-07644467381

هتل دو ستاره فارابی کیش

هتل آپارتمان فارابی یا هتل کیش ایر در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت، اقامتگاه های این هتل به صورت سوئیت های دو خوابه چهار نفره، سوئیت های یک خوابه سه تخته، سوئیت یک خوابه چهار تخته و اتاق دوتخته دبل می‌باشد، ساختمان این هتل آپارتمان دو طبقه بوده و نزدیکی آن با مراکز خرید و ساحل از مزیت آن می‌باشد. این هتل دو ستاره به علت ارائه بهترین خدمات با قیمتی ارزان و مناسب یکی از ارزانترین هتل ها در کیش بوده که اگر به دنبال سفری اقتصادی و ارزان باشید گزینه ای مناسب برای در نظر گرفتن خواهد بود.
امکانات هتل فارابی کیش:
-صندوق امانات
-صندلی چرخدار معلولین
مکان های نزدیک به هتل فارابی کیش:
مرکز خرید مریم، بولینگ مریم، اسکله تفریحی، مرکز خرید ونوس
آدرس هتل فارابی کیش: میدان سنایی، ساختمان کیش ایر
تلفن تماس: 07644455705

هتل دو ستاره ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت، موقعیت قرارگیری هتل دسترسی راحتی را به مراکز خرید و گردشگری به مسافران ارائه کرده، اقامتگاه های این هتل به صورت سوئیت های دو الی پنج نفره بوده و مناسب برای سفرهای خانوادگی و گروهی می‌باشد.
امکانات هتل ققنوس کیش:
-رستوران
-کافی شاپ
-فضای سبز
مکان های نزدیک به هتل ققنوس کیش:
اسکله تفریحی و ساحل دریا، مرکز خرید ونوس، بولینگ مریم، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید مرکز تجاری و هایپر مارکت
آدرس هتل ققنوس: میدان امیرکبیر، بلوار دریا
تلفن تماس: 07644421774

هتل دو ستاره فانوس کیش

هتل فانوس در شمال جزیره کیش و در منطقه میرمهنا قرار دارد، آخرین بازسازی این هتل در سال 1395 بوده و یکی از هتل های قدیمی در کیش محسوب می‌شود.
هتل فانوس در دو طبقه و در سال 1377 افتتاح شد، این هتل دارای فضای سرسبز و آلاچیق های متعدد جهت پذیرای از مسافران خود است.
امکانات هتل فانوس کیش:
-صندوق امانات
-گشت نیم‌روزی
-چایخانه سنتی
-کافی شاپ
-خدمات صرافی
-خدمات تور
-فضای سبز
-زمین ورزشی
-سالن بیلیارد
-آرایشگاه
مکان های نزدیک به هتل فانوس کیش:
مرکز خرید پارس خلیج، پارک ساحلی میرمهنا، مرکز خرید میرمهنا
آدرس هتل فانوس: خیابان میرمهنا، ضلع جنوبی بازار پارس خلیج
تلفن تماس: 07644430200

هتل دو ستاره خاتم کیش

هتل دو ستاره خاتم دارای 35 اقامتگاه به صورت اتاق و سوئیت بوده و با داشتن فضای سرسبز در شمال جزیره کیش و منطقه میرمهنا قرار دارد. این هتل در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته است.
امکانات هتل خاتم کیش:
-فضای سبز
-چایخانه سنتی
-کافی شاپ
-خدمات تور
مکان های نزدیک به هتل خاتم کیش:
مرکز خرید پارس خلیج، اسکله تفریحی میرمهنا، مرکز خرید دیپلمات مال
آدرس هتل خاتم: میرمهنا، بلوار نیایش، خیابان اقبال
تلفن تماس: 07644431520

هتل دو ستاره ستاره کیش

هتل ستاره کیش یکی از هتل های قدیمی کیش بوده که در سال 1385 افتتاح شد و در سال 1395 مورد بازسازی کامل قرار گرفت، اقامتگاه های این هتل به صورت ویلایی و در فضایی آرام و نزدیک به ساحل دریا می‌باشند. فاصله کم این هتل تا دریا و دسترسی مناسب آن به مراکز خرید این هتل را به گزینه مناسب برای کسانی که به دنبال اقامتی ارزان در هتلی ساحلی هستند را تبدیل می‌کند.
امکانات هتل ستاره کیش:
-کافی شاپ
-فضای سبز
-چایخانه سنتی
-خدمات صرافی
-خدمات تور
مکان های نزدیک به هتل ستاره کیش:
ساحل دریا، مرکز خرید پردیس یک و دو، مرکز خرید سارینا یک
آدرس هتل ستاره: مابین میدان داریوش و سیری، روبروی هتل داریوش
تلفن تماس: 07644420410

هتل دو ستاره شباویز کیش

هتل شباویز یکی هتل ویلایی با فضای سرسبز بوده که در جنوب شرق جزیره کیش واقع شده است، این هتل در سال 1370 افتتاح شد و جزو هتل های قدیمی کیش محسوب می‌شود، این هتل در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت، اقامتگاه های این هتل به صورت ویلایی بوده و اتاق ها به صورت سوئیت و در محوطه هتل قرار دارند. این هتل به دلیل دور بودن از مراکز خرید و اصله کن خود با دریا مناسب کسانی است که به دنبال سفری آرام و به دور از هیاهو هستند.
امکانات هتل شباویز کیش:
-کافی شاپ
-رستوران
-ترانسفر فرودگاهی(رفت)
مکان های نزدیک به هتل شباویز کیش:
ساحل دریا، پارک ساحلی سیمرغ
آدرس هتل شباویز: بعد از مرکز خرید مرجان، روبروی هتل مارینا پارک کیش
تلفن تماس: 07644465172

گفتنی است که تمامی هتل های نامبرده دارای خدمات سرویس تاکسی، خدمات بیدار باش، خدمات لاندری، اینترنت، اجاره ماشین و خدمات معمول سرویس های هتل هستند. در صورتی که هتل منتخب شما در حاشیه باشد علاوه بر استفاده از سرویس های تور هتل، تاکسی و وسایل نقلیه عمومی، می‌توانید اقدام به اجاره خودرو در کیش نمایید.
نکته قابل توجه در رابطه با مکان های معرفی شده نزدیک به هر هتل:
تمامی مکان های معرفی شده نزدیک به هتل ها بر حسب میزان زمان پیاده برای رسیدن با آنها بوده که این زمان از کمترین و نزدیک ترین فاصله پیاده یعنی 5 دقیقه تا بیشترین فاصله و دورترین فاصله پیاده یعنی 20 دقیقه در نظر گرفته شده است.
سخن آخر
در این مقاله از کیش‌سلام به معرفی تمامی هتل های موجود در کیش اعم از هتل های پنج ستاره، چهار ستاره، سه ستاره و دو ستاره پرداختیم، شما عزیزان می‌توانید با توجه به اولویت ها و علایق خود اقدام به انتخاب از بین هرکدام از این هتل ها برای اقامت در سفر خود به جزیره کیش کنید، چناچنه تجربه اقامت و دریافت خدمات از هریک از هتل های جزیره کیش و نامبرده در لیست هتل های جزیره کیش را داشته‌اید، بسیار خوشحال می‌شویم تا تجربه سفر خود را به ما و دیگر همراهان کیش‌سلام به اشتراک بگذارید

رزرو هتل در کیش

رزرو هتل در کیش

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *