کیش سلام – KishSalam
0

معرفی هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش
بازدید 29

معرفی هتل داریوش کیش

جزیره کیش در تمام فصول سال سر ریز از مسافران و گردشگرانی است که برای تفریح و تجارت به این جزیره مرجانی سفر میکنند، از این رو به عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور مهم و محبوب شناخته میشود، از همین جهت در این جزیره میتوانید هتل های متنوع و بسیاری را مشاهده کرده که  می توانید با توجه به علاقه، بودجه و ترجیح خود از بین آنها اقدام به انتخاب کنید.

در این مقاله از مجله گردشگری آنلاین کیش سلام قرار است تا شما را با یکی از بهترین هتل های کیش، یعنی هتل ۵ ستاره داریوش کیش آشنا کنیم، پس در ادامه همراه ما باشید.

هتل داریوش کیش

اگر که قصد سفر به کیش را دارید و در انتخاب هتل جهت اقامت در کیش دچار شک شده‌اید، در ادامه همراه ما باشید تا شما را در رزرو هتل در کیش راهنمایی کنیم؛ هتل داریوش کیش یکی از دیدنی ترنی و معروف ترین هتل های جزیره کیش بوده که در سال ۱۳۸۲ در مساحتی ۱۲ هکتاری افتتاح شده است و به دلیل طراحی و معماری منحصر به فرد خود یکی از پر طرفدارترین و زیباترین هتل های این جزیره شناخته میشود. المان ها به کار رفته در ساخت این هتل برگرفته از طراحی ها و معماری دوران هخامنشیان بوده که میتواند انتخابی جذاب برای اقامتی به یاد ماندنی در کیش باشد.

امکانات  رایگان هتل داریوش کیش

صبحانه در هتل داریوش به صورت بوفه صرف میشود و نهار بسته به نوع رزرو شما به صورت آلاکارت و گاهی اوقات سلف سرویس سرو میشود که همواره میتوانید از بین بهترین و متنوع ترین غذاها، نوشیدنی ها و دسرها اقدام به انتخاب کنید.

ترانسفر فرودگاه هتل به صورت رفت و برگشت و پارکینگ از دیگر خدمات رایگان هتل داریوش کیش بوده و میتوانید با استفاده از تلویزیون های  IPTV از کانال های داخلی، بین المللی، شنیدن موسیقی و دیدن فیلم استفاده کنید.

اتاق های هتل داریوش کیش

در انتخاب اتاق در هتل داریوش کیش شما دست بازی دارید و میتوانید با توجه به تعداد همراهان و علاقه خود از بین اقامتگاه های ذیل اقدام به انتخاب کنید:

– سوئیت استودیو

اتاق های معمولی هتل:

– دو نفره دوبل رو به باغ

– دو نفره دوبل رو به دریا

اتاق های رو به دریا

– سوئیت آتوسا یک خوابه

– اتاق دو نفره استاندارد

– سوئیت رویال لوکس چهار نفره

-اتاق های رو به باغ و جزیره

– سوئیت آتوسا یک خوابه

– اتاق دو نفره استاندارد

– سوئیت رویال لوکس چهار تخته

معرفی هتل داریوش کیش

اتاق های هتل داریوش کیش

رستوران های هتل داریوش با سبک هخامنشی

هتل داریوش کیش دارای دو رستوران اصلی در خود بوده که مانند خود هتل دارای طراحی به سبک هخامنشی هستند؛ رستوران های آپادانا و پاسارگاد دو رستوران این هتل هستند که میزبان مهمان هتل داریوش کیش هستند، رستوران مرکزی هتل که در طبقه همکف قرار گرفته، رستوران آپادانا بوده و رستوران پاسارگاد در در بخش انتهایی همان طبقه قرار گرفته و دارای منوی متنوع از انواع غذاهایی ایرانی، دریایی و فرنگی است.

در کنار دو رستوران هتل میتوانید از سه کافی شاپی که در این هتل وجود دارد برای اوقات میانی روز استفاده کنید.

امکانات ورزشی هتل داریوش کیش

میتوان گفت که این هتل حواسش ه تمام جوانب مورد نیاز مهمانان تور کیش بوده و این را میتوان از خدمات متنوع این هتل که برای مهمانانش در نظر گرفته مشاهده کرد. از جمله این خدمات میتوان به سونای خشک و بخار، جکوزی،استخر روباز برای آقایان، محوطه تنیس، سالن بیلیارد، باشگاه بدن سازی، و… اشاره کرد.

سالن های ماساژ

هتل داریوش کیش برای اینکه مهمانش از هر نظر در راحتی و آسایش کامل باشند بخشی را مختص به خدمات ریلکسینگ و ماساژ همراه  با کادری حرفه‌ای و مجرب در نظر گرفته که در طول مدت زمان اقامتتان میتوانید از خدمات سالن های ماساژ این هتل در کیش بهره‌مند شوید، سالن های ماساژ هتل داریوش کیش خدمات ماساژ تایلندی و ماساژ پا ماهی یا فیش پدیکور را ارائه میکند.

ماساژ تایلندی به عنوان یکی از انواع بهترین ماساژ ها شناخته میشود که به مانند یوگا تشبیه شده و در آن تمامی ماهیچه ها، روان و اعصاب شما درگیر بوده و در آرامش قرار خواهد گرفت که میتواند برای از بین بردن خستگی های یکساله شما گزینه‌ای بسیار جذاب به شمار رود.

باشگاه پینت بال

اگر که همراه خانواده و گروه دوستان خود به جزیره کیش سفر کرده‌اید پیشنهاد میکنیم تا حتما از باشگاه پینت بال این مرکز در مدت زمان اقامت خود استفاده کنید، حتی اگر ک تعداد نفرات کافی همراه خود ندارید نگران نباشید چرا که میتوانید با دیگر مهمانان علاقه‌مند هتل مشغول انجام این بازی هیجان انگیز شوید.

غواصی

غواصی از پرطرفدار ترین تفریحات آبی در کیش بوده که علاقه‌مندان بسیاری را برای خود دارد، خصوصا که سایت های غواصی کیش یکی از بهترین سایت های غواصی در ایران به شمار میرود؛ هتل داریوش کیش برای مهمان خود خدمات غواصی را در نظر  گرفته که میتوانید با استفاده از بهترین و کامل ترین تجهیزات به انجام این تفریح آبی در یکی از بهترین سایت های جزیره کیش مشغول شوید.

امکانات رایگان هتل داریوش کیش

رستوران های هتل داریوش با سبک هخامنشی

امکانات رفاهی هتل داریوش کیش

هتل داریوش با هدف ارائه خدمات هر چه بهتر برای تضمین کیفیت سفر مهمان خود امکانات رفاهی مختلفی را در نظر گرفته تا ر طول مدت زمان اقامت ایشان بدون هیچ دغدغه‌ای تمام تمرکز خود را بر روی سفر و خوشگذرانی بگذراند.

از جمله خدمات رفاهی هتل داریوش کیش میتوان به خدماتی همچون لاندری، سالن زیبایی مخصوص آقایان، فروشگاه، خدمات بانکی، تاکسی روم، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، انبار چمدان و… اشاره کرد.

اینترنت رایگان در تمامی مکان های هتل از جمله لابی هتل و اتاق های آن وجود داشته که میتوانید از آن بهره ببرید.

همچنین برای ثبت لحظات زیبای شما هتل داریوش کیش آتیله‌ای را مهمانان خود در نظر گرفته که دارای کادری مجرب از عکاسان حرفه‌ای و مجرب بوده که آماده ثبت لحظات به یاد ماندنی و خوش سفر شما هستند.

قوانین ویژه هتل داریوش کیش

این هتل همچنین برای مسافران خود قوانین ویژه‌ای را در نظر گرفته است که در ادامه به معرفی آنها پرداخته‌ایم:

قانون کنسلی هتل داریوش: از آنجایی که رزرو هتل به صورت جاتر بوده، امکان کنسلی یا تغییر تاریخ در این هتل وجود نداشته با این حال اقامت برای کودکان زیر ۷ سال رایگان و اقامت کودکان بالای ۱۲ سال به عنوان یک شخص کامل محاسبه میشود.

تخت های اتاق های دو نفره از یک تخت دو نفره تشکیل شده که میتوانید در صورت تمایل درخواست یک مبل تخت خواب شو بدون پرداخت هزینه اضافه نمایید.

جهت استفاده از ترانسفر هتل در زمان رزرو در قسمت توضیحات خاص، اطلاعات پرواز را در صورت داشتن ثبت و یا حداکثر در ۲۴ ساعت پس از ورود اقدام به ثبت این مورد کنید.

در آخر

چنانچه هنوز برای انتخاب هتل کیش خود تردید دارید، پیشنهاد میکنیم مقاله  معرفی هتل های جزیره کیش را مطالعه کرده و سپس برای سفری به یاد ماندنی به کیش  تور کیش خود را از این قسمت رزرو نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *