کیش سلام – KishSalam
0

معرفی مرکز خرید سارینا کیش

معرفی مرکز خرید سارینا کیش
بازدید 69

معرفی مرکز خرید سارینا کیش

رزرو هتل کیش

رزرو هتل در کیش

مرکز خرید سارینا کیش یکی از بهترین مراکز خرید جزیره کیش بوده که در دو شعبه سارینا یک و سارینا دو فعال میباشد، این مرکز خرید یکی از لوکس ترین مراکز خرید در کیش بوده که میتوانید برای انجام خرید ها و سوغات خود به این مراکز خرید مراجعه کنید.

با اینکه دو مرکز خرید سارینا یک و سارینا دو در دو موقعیت مکانی مختلف هستند اما با این حال از نظر گستردگی برند هر دو در یک سطح  قرار دارند و شما میتوانید در هر دوی این مراکز خرید به جستجوی کالاهای لوکس از برند ها مختلف و مورد نظر خود باشید.

از اکسسوری و لوازم خانگی گرفته تا پوشاک مردانه و زنانه را میتوانید در این مرکز خرید پیدا کرده و خریداری کنید، به دلیل گستردگی اجناس نیز تقریبا هر کسی با هر سلیقه‌ای دست خالی از مرکز خرید سارینا کیش بیرون نخواهد رفت؛ در این مقاله از مجله گردشگری  کیش سلام قصد داریم تا شما را با یکی از مراکز خرید برند و معروف جزیره کیش آشنا کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

معرفی مرکز خرید سارینا ۱ کیش

شعبه یک این مرکز خرید در سال ۱۳۸۶ در ۱۰ طبقه همراه با ۲۱۸ مغازه و فروشگاه در جزیره کیش ساخته شد، همچین این مرکز خرید با داشتن یک  پارکینگ اختصاصی و بزرگ خیال مشتریان خود را از هر بابت راحت کرده است و اگر که شما در جزیره کیش اقدام  به اجاره خودرو کرده باشید میتوانید با خیالی راحت از پارکینگ بزرگ این مجتمع تجاری لوکس استفاده کنید.

مرکز خرید سارینا یک از جمله مراکز خریدی است که فروشگاه های آن شعبه های از برند های مختلف و گوناگون بوده و از این رو اگر که به دنبال برندی خاص در کیش هستید پیشنهاد میکنیم تا حتما سری به بازار سارینا یک کیش بزنید.

طبقات این مرکز خرید به صورت اداری و تجاری مورد استفاده قرار گرفته‌اند که میتوانید در آنها انواع پوشاک، لوازم خانگی، اکسسوری و.. را پیدا کنید، اما اگر که به هنر و خرید وسایل هنری علاقه دارید بهتر است تا از طبقه هفتم مرکز خرید سارینا یک دیدن کنید.

از سوی دیگر در کنار خرید کردن از این مرکز خرید میتوانید از دیدن معماری و نمای آن نیز لذت ببرید. همچنین در این مرکز خرید کافه های جذاب و متنوعی وجود داشته که میتوانید برای تجدید قوا و نوشیدن یک نوشیدنی خوشمزه و جذاب به آنها مراجعه کرده و گپی دوستانه با همراهان خود داشته باشید.

اگر که خریدتان تمام شده و نیاز به کمی تفریح دارید میتوانید از سینما ۴ بعدی سارینا یک کیش دیدن کرده و  لحظاتی هیجان انگیز و شاد را به خود و همراهنتان هدیه دهید.

آدرس سارینا یک کیش: بلوار خیام، خیابان باباطاهر، روبروی هتل ارم

ساعات کاری: هر روزه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰

معرفی مرکز خرید سارینا کیش

معرفی مرکز خرید سارینا ۱ کیش

مرکز خرید سارینا ۲ کیش

شعبه دوم این مرکز خرید دارای ۸ طبقه بوده که ۳ طبقه از آن به عنوان پارکینگ در زیرزمین قرار دارد همچنین در این سه طبقه خدمات کارواش نیز وجود داشته که میتوانید در صورت تمایل از آن استفاده کنید. در این مرکز خرید نیز امکانات تفریحی متعددی در نظر گرفته شده که میتوانید پس از انجام خرید های خود از آنها استفاده کنید، از جمله این امکانات میتوان به فودکورت، سالن بولینگ، سالن بیلیارد، شهربازی کودکان، سالن ماساژ، سینما چند بعدی و… اشاره کرد.

خرید کردن در مرکز خرید سارینا دو کمی راحت تر خواهد بود چرا که تقریبا هر طبقه از این مرکز خرید مختص به صنف خاصی است برای مثال در طبقه همکف این مرکز خرید میتوانید به خرید انواع جواهرات و ساعت و.. مشغول شوید، همچنین در این طبقه صرافی نیز وجود دارد؛ در طبقه اول مرکز خرید سارینا دو میتوانید به خرید پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه در میان ۲۱۰ مغازه موجود در این طبقه مشغول شده و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین میتوانید لوازم آرایشی مورد نیازتان را از برند های دلخواه در این پاساژ لوکس در کیش خریداری کنید. طبقه دوم مرکز خرید سارینا دو محلی است که در آن میتوانید به خرید لوازم خانگی از برند های معتبر و مطرحی که در ۲۰۹ مغازه این طبقه مشغول فعالیت هستند، خرید کنید،

گفتنی است که در بین ساکنین کیش یکی از بهترین جاهای که میتوانید اقدام به تهیه جهیزیه در کیش کنید، مرکز خرید سارینا دو میباشد!  اگر هم به ورزش و خرید لوازم و لباس های ورزشی علاقه‌مندید، پیشنهاد میکنیم تا چرخی در طبقه سوم مرکز خرید سارینا دو بزنید.

در آخر روز و با اتمام خرید هایتان برای اینکه خستگی روز را از تنتان به  در کنید میتوانید خود را مهمان یک وعده خوشمزه در یکی از بهترین و لوکس ترین رستوران های کیش که در طبقه آخر این مرکز خرید قرار دارد کرده و غذای خود را با نمایی دریا و ویویی زیبا در کنار عزیزانتان میل کنید.

آدرس مرکز خرید سارینا دو کیش: میدان امیرکبیر، روبروی بازار بزرگ مروارید

ساعات کاری: پروژه در حال بهره برداری است.

سخن آخر

در این مقاله از کیش سلام شما را با دوتا از مراکز خرید لوکس و معروف جزیره کیش آشنا کردیم که در سفرتان به جزیره زیبای کیش میتوانید از آنها دیدن کنید؛ البته لازم به ذکر است که مرکز خرید سارینا دو در حال حاضر فعال نمیباشد، اما به محض فعالیت این مرکز تجاری و تفریحی اطلاعات کاملتر و جامع تری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *