کیش سلام – KishSalam
0

معرفی بهترین مجتمع های مسکونی کیش

معرفی بهترین مجتمع های مسکونی کیش
بازدید 72

معرفی بهترین مجتمع های مسکونی کیش

رزرو هتل کیش

رزرو هتل در کیش

جزیره کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران بوده که به علت داشتن حجم عظیمی از مسافران و گردشگران به خود در بین سرمایه‌گذاران و دیگر افرادی که به دنبال انتخاب مقصدی جدید و رو به رشد برای مهاجرت هستند، محبوب شده است.

چه به قصد سرمایه‌گذاری و چه برای زندگی قصد خرید خانه در کیش را دارید، بهتر است تا با بهترین محله های کیش، بهترین محله های کیش و بهترین مجتمع های مسکونی کیش آشنا شوید؛ از این رو در این مقاله از کیش سلام قصد داریم تا به شما چند تا از بهترین برج های مسکونی جزیره کیش را که میتوانید برای خرید خانه در کیش انتخاب کنید را، معرفی کنیم.

پس تا انتها این مطلب همراه کیش سلام بمانید.

لیست بهترین برج های مسکونی کیش

اگر که قصد دارید برای سرمایه گذاری در کیش، اقدام به خرید ملک کنید و یا اگر که قصد مهاجرت و زندگی در جزیره کیش را دارید، مهم است تا با بهترین برج های مسکونی کیش آشنا باشید، در ادامه میتوانید لیستی از بهترین برج های مسکونی در کیش را مشاهده کنید.

برج ساحلی پرشین (PersianBeachTower)

در شمال جزیره کیش برج های ساحلی پرشین قرار دارند که در 4 بلوک مجزا ساخته شده‌اند و جمعا دارای 457 واحد مسکونی در 29 تیپ از 56 متر تا 236 متر هستند. از مدرن ترین و بروز ترین برج های مسکونی جزیره کیش، برج هی پرشین بوده که با معماری منحصر به فرد خود تقریبا 96 درصد از واحدها دارای بالکنی با ویوی دریا هستند. این برج مسکونی دارای امکانات مدرن و پیشرفته مطابق با استاندارد جهانی بوده و از بهترین موارد جهت سرمایه گذاری در کیش به حساب می‌آید.

ویژگی های معماری برج ساحلی پرشین:

– تنوع طبقات از طبقه 15 تا 21

– تراس با منظره دریا بدون محدودیت دید

– دید طلوع و غروب

– دید مستقیم دریا 440 واحد

برج پرشین مارینا کیش(PersianMarinaTower)

چشم‌انداز بی نظیر برج پرشین مارینا کیش در ساحل شرقی جزیره کیش قرار گرفته است از بارزترین ویژگی های این برج مسکونی میباشد؛ از دیگر امکانات این برج مسکونی میتوان به محوطه سازی زیبا، لابی و ورودی با طراحی مدرن، فضای سبز دلنشین، استخرهای مجزا، سال بدنسازی و روف گاردن با به روزترین تکنولوژی و باکیفیت ترین متریال اشاره کرد. برج پرشین مارینا کیش دارای 305 واحد در 3 بلوک A، BوC بوده که در زمینی به مساحت 11600 مترمربع احداث شده است.

معرفی بهترین مجتمع های مسکونی کیش

برج دوقلو کیش

برج دوقلوی کیش(Kish Twin Tower)

برج های دوقلوی کیش به سبب معماری، ظاهر زیبا و امکاناتی که دارند به خوبی در جزیره کیش درخشیده‌اند و تبدیل به یکی از بهترین برج های مسکونی در کیش شده‌اند. برج های دوقلوی کیش در 24 طبقه بر روی زمینی به وسعت 15000 متر مربع و زیربنایی حدود 70000 مترمربع احداث شده‌اند و به علت موقعیت قرارگیری خوبی که دارند، از ویوی چشم‌گیر دریا برخوردارند.

برج پارسیس کیش(Parsis Kish Tower)

برج پارسیس کیش که در شرق جزیره احداث شده است دارای زیر بنایی 60000 متر مربعی بوده و دارای 15 طبقه میباشند که 12 طبقه آن مسکونی بوده و مابقی طبقات به صورت لابی، پارکینگ، انباری بوده که در دو طبقه منفی 1 و منفی 2 قرار گرفته‌اند. گفتنی است که به واسطه امکانات، کیفیت و خدمات برج پارسیس، به عنوان تنها برج 5 ستاره جزیره کیش شناخته میشود. از امکانات این برج مسکونی میتوان به سالن های ورزشی متنوع همچون بدنسازی، بیلیارد، ایروبیک، شطرنج، پیلاتس و…، سونا، جکوزی، استخری، سالن ماساژ، 14 دستگاه آسانسور پرسرعت آلمانی و … اشاره کرد.

برج بهکیش کیش(Behkish Kish Tower)

برج بهکیش کیش از بهترین برج های مسکونی جزیره کیش بوده که در ساخت آن از متریالی درجه یک به کار رفته شده و در بهترین نقطه جزیره کیش نیز قرار گرفته است. این برج که در 19 طبقه مسکونی ساخته شده است در مجاورت مراکز خرید معروفی همچون رویا مال، مرکز تجاری، پردیس1 و 2، پانیذ و مراکزی همچون پارک شهر، ساحل خلیج فارس و .. است که دسترسی بی‌نظیری را به ساکنان خود ارائه میدهد.

برج سینا کیش (Sina Kish Tower)

برج سینا کیش یکی از برج های در جزیره کیش است که از طراحی کلاسیک برخوردار بوده و در نمای آن تماما از سنگ های حجاری شده و آنتیک به کار رفته است. نکته‌ای که در رابطه با این مجتمع مسکونی وجود دارد این است که با آنکه این برج دارای 250 پارکینگ می‌باشد اما با این حال بعضی از واحد های این مجموعه فاقد پارکینگ هستند.

همچنین این برج دارای سالن بیلیارد و سالن بدنسازی نیز میباشد.

برج دیپلمات کیش(Kish Diplomat Tower)

برج مسکونی دیپلمات نیز به واسطه موقعیت قرارگیری خوبی که دارد دسترسی خوبی را به مراکز تجاری، تفریحی و خدماتی به ساکنان خود ارائه میدهد، این برج که دارای 17 طبقه بوده در هر طبقه خود 9 واحد با متراژ های 57 الی 131 متری را جای داده است که اکثر آنها (بیش از 60 درصد واحدها) دارای دید دریا هستند. نکته جالب در رابطه با این برج مسکونی این بوده که طراحی آن به گونه‌ای است که درب هیچ دو واحدی رو به یک دیگر قرار ندارد.

معرفی بهترین مجتمع های مسکونی کیش

برج طلایی کیش

برج طلایی کیش (Golden Tower of Kish)

برج های طلایی کیش که در نوار ساحلی جزیره قرار دارد در بین میدا پارس و مرجان قرار گرفته‌اند که به واسطه ظاهر طلایی رنگ خود به خوبی قابل تشخیص هستند.

این برج در زمینی به مساحت15350 متر مربع و زیربنایی برابر با 57000 مترمربع  احداث شده است. 

برج آینده‌ساز کیش (Kish Futurist Tower)

برج های آینده ساز کیش از دیگر برج های مسکونی جزیره کیش بوده که دارای واحد هایی با پلان های مختلف به صورت تک خواب، دو خواب، سه خواب، دوبلکس و نت هاوس میباشند که هر واحد نیز دارای پارکینگ سرپوشیده و انباری مستقل برای خود است.

برج کرانه کیش (Karaneh Kish tower)

اگر به چشم انداز دریا علاقه داشته باشید، برج های کرانه کیش از دیگر برج های مسکونی خوبی در این لیست هستند که برای خرید خانه در کیش میتوانید در نظر داشته باشید. طراحی و ساخت این برج های مسکونی برابر با پیشرفته ترین استاندارد های جهانی بوده و از امکانات آن میتوان به دارا بودن باربیکیو و جکوزی در آپارتمان های تراس دار، سالن بیلیارد، پارک تفریحی کودکان و… اشاره کرد.

معرفی بهترین مجتمع های مسکونی کیش

برج مسکونی شهر آفتاب کیش

برج شهر آفتاب کیش (Aftab Kish City Tower)

برج های شهر آفتاب کیش یکی از بهترین و قدیمی ترین برج های مسکونی جزیره کیش بوده که در این لیست قرار گرفته‌اند. این برج امکانات مناسبی را جهت استراحت، تفریح، کار و ورزش را برای ساکنان خود فراهم کرده و همچنین دسترسی بسیار خوبی را به دریا و سواحل جزیره کیش در اختیار قرار داده میدهد.

در انتها

در مقاله امروز از کیش سلام تلاش کردیم تا شما را با چندتا از بهترین برج های مسکونی کیش به انتخاب برج‌نشینان جزیره کیش آشنا کنیم، با این حال شما میتوانید با خرید بلیط هواپیما کیش و سفر به کیش علاوه بر تفریح، بهتر و بیشتر با گزینه های مناسب و موجود جهت خرید خانه در کیش آشنا شوید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *