کیش سلام – KishSalam
0

خرید خانه برای زندگی در جزیره کیش

خرید خانه برای زندگی در جزیره کیش- کیش سلام
بازدید 96

خرید خانه برای زندگی در جزیره کیش

زندگی در شهر های پر جمعیت و شلوغ در طولانی مدت می‌تواند تاثیرات مخربی بر اعصاب روان انسان بگذارد، خصوصا با بالا رفتن سن این موضوع تبدیل به یک معضل آزار دهنده می‌شود؛ زندگی در شهرهای پرجمعیت و شلوغی مانند تهران و دیگر کلان شهرها چه کوتاه مدت یا طولانی مدت خسته کننده و طاقت فرسا بوده است، خصوصا اگر که عادت به زندگی شهری نداشته باشید و یا دائم در محل های آرام و ساکتی زندگی کرده باشید تحمل چنین شهرهای شلوغی برایتان کاری به شدت دشوار خواهد بود. از سمتی برای کسانی که عادت به زندگی در شهر های بزرگی مانند تهران را با امکانات ویژه‌ای این نوع شهرها دارند، اینکه در شهرهای کوچک با اندک امکانات مستقر شوند کاری بس سخت تر و دشوارتر است! از این رو ترجیح اکثرا افراد مهاجرت به جایی است که تمام انتظارتاشان را با هم برآورده سازد؛ بیشتر افراد به مهاجرت به دیگر کشورها می‌اندیشند اما از سمتی دل کندن از جایی که تمام عمرشان را در آنجا سپری کرده‌اند کاری سخت و دشوار است خصوصا اگر تمام آشنایان، دوستان و عزیزانشان نیز در آنجا باشند، پس چاره کار چیست؟ شهرهای بزرگ شلوغی و حاشیه های خود را دارند اما از سمتی امکانات متنوعی را نیز در خود جای داده‌اند، برخلاف شهرهای کوچیک و آرام که هر چقدر که آرامش و آسایش در آنها فراوان باشد اما نمیتواند جای خالی امکانات شهری را پر کند؛ چنانچه که تمایلی به دور شدن از زندگی تجملاتی و امکانات رفاهی و تفریحی ندارید اما از سویی نیز از سر و صدا و شلوغی کلان شهرها خسته شده‌اید اما دلتان نمی‌خواهد به خارج از کشور مهاجرت کنید باید در خود ایران به دنبال چنین مکانی بگردید؛ البته پیدا کردن چنین مکانی چندان کار سختی نخواهد بود چرا که مطمئنا نام این شهر توریستی را به کررات شنیده باشید و حتی به آن سفر و از آن دیدن کرده باشید؛ شهری جنوبی که بیشتر ایام سال ویتامین دی مورد نیاز شما را تامین می‌کند و آب و هوای جذاب زمستانی آن دل هر انسانی را می‌برد، تمیزی و نظافت مثال نزدنی آن در کنار امنیت بالا باعث شده که تبدیل به یکی از بهترین شهرهای ایران چه برای گردش و تفریح و چه برای زندگی بشود. جزیره کیش همان جایی است که درباره آن صحبت می‌کنیم.

جزیره کیش از آنجایی که جزو مناطق آزاد بوده شرایط خاص خود را دارد و مکانی ایده‌آل برای خرید خانه به هنگام بازنشستگی به شمار می‌رود. شاید قبلا به این جزیره جنوبی زیبا سفر کرده باشید و از مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری آن دیدن کرده باشید؛ خصوصا تفریحات آبی این جزیره که از اصلی ترین دلایل سفر گردشگران و مسافران به این جزیره دوست داشتنی است؛ اما آیا تا به حال به دید زندگی به جزیره کیش نگاه کرده‌اید؟ اگر که قصد مهاجرت به جزیره کیش را در سر دارید بهتر است تا کمی در رابطه با خرید خانه در کیش برای زندگی اطلاعات کسب کنید؛ در این مقاله از کیش سلام قصد داریم تا به طور کلی شما را با مقوله خرید خانه در کیش برای زندگی آشنا کنیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

خرید خانه در کیش

قبل از آنکه بخواهید اقدامی برای خرید خانه در کیش کنید، بهتر است بدانید که اسناد مالکیت خانه در این جزیره مرجانی با  دیگر مناطق کشور متفاوت بوده؛ شما برای خرید ملک در کیش از طریق دو مرجع سازمان منطقه آزاد کیش و اداره ثبت اسناد می‌توانید سند رسمی مالکیت دریافت کنید.  

طبق قانون مناطق آزاد، سازمان منطقه آزاد کیش متصدی اداره جزیره کیش می‎‌باشد؛ به همین منوال نیز واگذاری زمین ها به جهت احداث ساختمان نیز بر عهده همین سازمان بوده و پس از عملیات ساخت و اخذ پایان کار می‌توان جهت دریافت سند مالکیت به این سازمان مراجعه کرد؛ توجه کنید که سند ارائه شده توسط این سازمان کاملا معتبر بوده و برای درب تسهیلات بانکی نیز این سند مورد قبول است.

نکته دیگری که لازم است تا به آن توجه داشته باشید این است که اسناد صادر شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش، معاف بودن انتقال این اسناد از مالیات بوده که در نتیجه مجموع تشریفات انتقال کمتری دارند.

دیگر گروه اسناد خانه های جزیره کیش به مانند سایر اسناد کشوری بوده که به سند های تک برگ معروف‌اند که برای دریافت این نوع اسناد می‌بایست نخست مبایعه‌نامه‌ای تنظیم و سپس به دفتر اسناد رسمی مراجعه کرد؛ گفتنی است که به علت استعلام های مربوطه از دارایی،  نقل و انتقال این نوع سندها چند روز بیشتر از سندهای سازمان منطقه آزاد کیش زمان می‌برند.

خرید خانه برای زندگی در جزیره کیش- کیش سلام

خرید ملک ارزان در کیش

بهترین مناطق مسکونی در کیش

خوشبختانه صنعت ساخت و ساز و ساختمان های مسکونی در جزیره کیش روز به روز در حال پیشرفت بوده و تقریبا در هر جایی از جزیره کیش می‌توانید خانه های که مطابق با میل شما است را پیدا و خریداری کنید؛ در جزیره کیش انواع برج های مسکونی، شهرک های مسکونی، آپارتمان، خانه های ویلای و… وجود دارد که به طور کل می‌توان گفت هر نوع خانه‌ای که باب سلیقه‌تان باشد را می‌توانید در این جزیره پیدا کنید، برای اینکه بگوییم کدام یک از مناطق کیش جزو بهترین مناطق مسکونی در کیش هستند کار دشواری خواهد بود چرا که بهترین منطقه مسکونی در کیش در منظر هر شخص می‌تواند متفاوت باشد؛ برای مثال برای برخی نزدیکی به ساحل و دریا بهترین لوکیشن بوده و در نظر شخصی دیگر دسترسی مناسب به مرکز شهر موقعیت ایده‌آل برای خرید خانه در کیش محسوب می‌شود؛ از این رو تصمیم گیری در این باره کمی سخت خواهد بود؛ اما در کل صادقانه بخواهیم بگوییم کیش، خود یکی از بهترین مناطق برای زندگی بوده و از آنجایی که چندان شهر بزرگی نیست آنقدر تفاوت ندارد که خانه‌تان کدام سمت باشد مگر در باب سلیقه شخصی و علایق‌تان باشد چرا که در دیگر زمینه ها مانند ترافیک و یا دسترسی راحت باید گفت که تمام جزیره کیش را می‌توانید در کمتر از 1 ساعت طی کنید و خبری هم از ترافیک نیست! از آنجایی هم که هر روزه شاهد پایان ساخت و ساز خانه های مسکونی جدید در سطح جزیره هستیم می‌توان گفت تمام مناطق جزیره کیش جزو بهترین مناطق مسکونی در کیش به شمار می‌روند.

قیمت خانه در کیش

حالا که قصد خرید خانه در کیش را در سر دارید، طبعا به دنبال دانستن مظنه قیمت بازار خانه در جزیره کیش هستید؛ اگر که اینطور است باید به شما بگوییم همانطور که شاید خودتان به آن فکر کرده باشید، قیمت خانه در جزیره کیش به نسبت دیگر مناطق کشور گرانتر است، البته که تنوع قیمتی در بازار املاک وجود دارد و اگر که قصد سرمایه گذاری در کیش را داشته باشید می‌توانید به فکر خرید ملک در مناطق ارزان قیمت جزیره کیش باشید.

خرید خانه ارزان در کیش

اگر که قصد شما از خرید ملک در کیش سرمایه گذاری باشید یا صرفا به دنبال خرید خانه‌ای ارزان هستید بهتر است تا با مناطقی که برای این منظور مناسب‌اند، آشنا شوید؛ به طبع در اکثر اوقات بافت ها و مناطق قدیمی در یک شهر به نسبت دیگر مکان های تازه و جدید از قیمت پایین تری برخوردار هستند، البته به غیر از موارد استثنا؛ با استناد به این موضوع و صحت آن در جزیره کیش، مناطقی که جزو محلاتی با بافت قدیمی در کیش هستند برای مثال منطقه محله سفین بوده که مخصوص بومی نشینان جزیره کیش می‌باشد که علاوه بر برخورداری از قیمت پایین تر دارای کیفیت مطلوبی نیز هستند. همانطور که گفته شده این منطقه به مناطق بومی‌نشین و بافت قدیمی کیش نزدیک بوده اما دارای بافت مدرن و نوساز نیز می‌باشد که به علت مقرون به صرفه بودن املاک در آن، این منطقه تبدیل به موقعیت مناسبی جهت سرمایه گذاری در کیش شده است.

سخن پایانی

خرید خانه در جزیره کیش دارای مزیت های بی‌شماری است، چرا که این جزیره علاوه بر داشتن امنیت بالا، طبیعت زیبا، جاذبه های دیدنی، دارای آب و هوای پاک و سالمی بوده و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی را نیز در اختیار ساکنانش قرار می‌دهد؛ به همین دلیل جزیره کیش تبدیل به یکی از بهترین مکانها جهت مهاجرت درون کشوری شده است. چنانچه که قصد خرید خانه جهت سرمایه گذاری در کیش را دارید بهترین موقع برای این کار در زمان رکود بازار مسکن است.  

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *