کیش سلام – KishSalam
0

جشنواره های تابستانی کیش

جشنواره های تابستانی کیش
بازدید 90

جشنواره های تابستانی کیش

محبوبیت جزیره کیش تنها به خاطر جاهای دیدنی و سواحل آن نبوده و یکی از جذابیت های این جزیره در فصل تابستان به خاطر جشنواره های تابستانی است که در این فصل از سال برای مسافران و گردشگرانی که به جزیره کیش سفر میکنند، در نظر گرفته شده است.

از آنجایی که در این زمان از سال بسیاری از مسافران تصمیم به سفر میگیرند شاید بد نباشد تا در ادامه این مقاله از مجله آنلاین گردشگری کیش سلام همراه ما باشید تا با جشنواره های تابستانه کیش بیشتر آشنا شوید، شاید مقصد مسافرتی شما به این جزیره مرجانی و زیبا تغییر پیدا کند!

تاریخچه جشنواره تابستانی کیش

بهتر است تا در ابتدا با تاریخچه آغاز جشنواره های تابستانه کیش آشنا شویم و نگاهی به سرآغاز این برنامه های جذاب بیاندازیم.

جشنواره های تابستانه کیش از سال 1377 تا به حال در برگزاری هستند و  حال و هوایی متفاوت و دلچسب را به آب و هوای تابستانی این جزیره میبخشند. در این مدت برنامه های مختلف، تخفیفات، جشن ها و بسته های گوناگونی برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده که در ادامه با جزییات این برنامه ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

تاریخ شروع جشنواره تابستانی کیش 1403

جشنواره تابستانی کیش هر ساله بعد از اتمام فصل بهار و شروع فصل تابستان آغاز میشود. در نظر داشته باشید که محرم 1403 در تیرماه میباشد، از این رو بهتر است تا پیش از سفر از برنامه ها و جشنواره های تابستانه کیش اطمینان حاصل کنید.

طبق اطلاعات به دست آمده از مسئولین زمان برگزاری جشنواره های تابستانی 1403 از 20 خرداد تا 15 تیر ماه میباشد.

چطور در جشنواره های تابستانه کیش ثبت نام کنیم؟

برای اینکه با نحوه ثبت نام و رزرو بلیط برای جشنواره تابستانه کیش آشنا شوید بهتر است تا در ادامه همراه ما باشید.

ثبت نام در جشنواره تابستانه کیش اصلا کاری سختی نیست، زمانی که شما وارد جزیره کیش میشوید غرفه های وجود دارند که به شما بروشورهای جشنواره را میدهند و اگر که با اتومبیل شخصی خود به جزیره کیش سفر کرده باشید، پیامکی حاوی لینک ثبت نام برای شما ارسال میشود که میتوانید به راحتی عملیات ثبت نام خود را انجام دهید.

البته خبر خوب این که در سال های اخیر یک سامانه پیامکی و اپلیکیشن با نام آی کیش راه اندازی شده که میتوانید به راحتی به کمک آنها برای شرکت در جشنواره تابستانه کیش اقدام کنید.

برا این کار کافی است تا:

– عدد 1 را به سامانه 10000934 ارسال کرده

– سپس مشخصات فردی درخواست شده خود را وارد کنید.

البته نگران اینکه انجام این مراحل را فراموش کنید نباشید چرا که با کمک پیامکی که در بدو ورود برای شما همراه با لینک ثبت نام ارسال میشود، به راحتی میتوانید عملیات ثبت نام را انجام دهید.

برنامه های جشنواره تابستانی کیش

حالا که با تاریخچه و نحوه ثبت نام در برنامه های جشنواره تابستانه کیش آشنا شدید، قرار است تا حالا برنامه های شاد و مفرح تابستانه کیش را به شما معرفی کنیم. برنامه های تابستانه کیش بسیار متنوع و جذاب هستند که برای هر کسی میتواند جذاب و دوست داشتنی باشند. از همین رو نگران اینکه سلیقه هایتان با یکدیگر متفاوت باشد نباشید چرا که تنوع این برنامه ها هر سلیقه‌ای را در بر میگیرد.

در ادامه قرار است تا شما را با این برنامه های شاد و مفرح آشنا کنیم:

خرید های ارزان

 یکی از علت های که بسیاری از گردشگران را برای سفر به کیش در تابستان راغب میکند تخفیفاتی است که میتوانید در این زمان از سال داشته باشید. مراکز خرید و فروشگاه های کیش برندها و نمایندگی های مختلفی را در خود جای داده‌اند که شما میتوانید در جشنواره های تابستانه کیش با استفاده از تخفیفات در نظر گرفته شده خرید های بسیار خوب و به صرفه‌ای را داشته باشید. پس اگر که به دنبال خریدی با کیفیت و ارزان هستید بهتر است تا زودتر تور کیش  خود را رزرو کنید.

بخش های مختلف جشنواره تابستانه کیش

خرید های ارزان

کنسرت های تابستانه

اگر که از موسیقی زنده لذت میبیرد شاید جشنواره های تابستانه کیش فرصتی عالی برای شما باشند که در کنسرت های خوانندگان مورد علاقه خود شرکت کرده و از آنها لذت ببرید.

در این فصل از سال میتوانید با تخفیفات در نظر گرفته شده در جشنواره های تابستانه بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه خود را با تخفیف خوبی خریداری کرده و در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید.

البته باید گفت که به دلیل همزمانی محرم با زمان برگزاری کنسرت ها، به مدت دو ماه از تاریخ 14 تیر برنامه متوقف خواهند شد و با آغاز ماه ربیع الاول برگزاری برنامه ها مجددا آغاز خواهد شد.

اغلب کنسرت ها در سالن تئاتر شهر، کنستر هال مریم، رویال هال پانوراما و مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس برگزار شده و اغلب زمان شروع کنسرت ها از ساعت 12 شب به مدت 90 دقیقه  میباشد.

تاریخ شروع جشنواره تابستانی کیش 1403

تفریحات آبی در تابستان

تفریحات آبی کیش

مهم ترین موضوعی که گردشگران و مسافران بسیاری در این زمان از سال به جزیره کیش سفر میکنند تفریحات آبی کیش است که یکی از جذاب ترین بخش های این جزیره زیبا است.

در واقع تابستان یکی از بهترین زمان ها برای تفریحات آبی است و به همین دلیل علاقه‌مندان ورزش ها و تفریحات آبی در این زمان تصمیم به سفر به جزیره کیش میگیرند، اگر که شما هم به تفریحات آبی علاقه دارید بهتر است تا زودتر خود را برای سفر آماده کنید چرا که میتوانید از تخفیفات تابستانه در نظر گرفته شده نیز بهره ببرید.

از جمله تفریحات آبی جذاب در کیش میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

– سرسره های جذاب (پارک آبی)

– رودخانه خروشان (پارک آبی)

– جت اسکی

– غواصی

– شاتل سواری

– قایق سواری

– فلای بورد

– پاراسل  و…

جنگ های شبانه کیش

جنگ های شبانه کیش یکی از جذاب ترین بخش های سفر به کیش میتواند باشد، جایی که شما میتوانید از رقص نور ها، برنامه مفرح و شاد، استند آپ کمدی های که توسط هنرمندان مطرح انجام میشود، شعبده بازی، برنامه های طنز و… لذت ببرید.

برنامه های جشنواره تابستانی کیش

کنسرت های تابستانه

مسابقات جشنواره تابستانی کیش

این قسمت از برنامه های تفریحی تابستانه مناسب برای کسانی است که به رقابت و مسابقه علاقه دارند؛ مسابقات جشنواره تابستانه هر شب برگزار میشوند که برای شرکت در هر کدام از آنها شرایط و مراحل متفاوتی وجود دارد که پیش از شروع مسابقه میبایست این موارد را بررسی و در نظر داشته باشید.

البته گفتنی است بعضی از مسابقات نیز به صورت هفته‌ای برگزار میشود که جوایز جذاب و وسوسه انگیزی همچون آپارتمان، خودرو، بلیط هواپیما و… را برای برندگان خود در نظر دارند.

از جمله مسابقاتی که میتوانید در آنها شرکت کنید میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

– مسابقات تهیه قهوه

– مسابقات آشپزی

– مسابقات غواصی

– مسابقات جت اسکی و…

از مهمترین مسابقات جشنواره تابستانه 1403 کیش مسابقه  عکاسی با  موضوع گردشگری و محیط زیست جزیره کیش میباشد که میتوانید از تاریخ 27 خرداد تا 20 شهریور در این مسابقه شرکت کنید.

داوری این مسابقه از 21 شهریور تا 31 شهریور بوده و از 1 مهر تا 5 مهر نیز برندگان اعلام شده و جشن اختتامیه برگزار میشود.

جشنواره آب نبات چوبی

البته که در بین جشنواره های تابستانه کیش برای سرگرمی کودکان و خردسالان نیز تدبیرات انجام شده، یکی از این برنامه ها که مختص سرگرمی کودکان 3 تا 7 سال جشنواره آب نبات چوبی بوده که دارای مسابقات جذاب، بازی ها و  سرگرمی ها بسیار برای کودکان است که از شامل موارد زیر میشود:

– مسابقات آب پاشی در پارک شهر

– جنگ بستنی در تالار شهر

– اجرای نمایش های مفرح همراه با لاکی و دلفی در پارک دلفین

– مسابقه جزیره گنج در شهر زیرزمینی کاریز

لازم به ذکر است که پیش از رفتن به مسابقات اقدام به رزرو بلیط کرده و روحیه کودکتان را پیش از ثبت نام در مسابقات در نظر داشته باشید.

جشنواره سلامت کیش

جشنواره سلامت کیش به خدمات درمانی و سلامت کیش اختصاص داده شده که میتوانید در این جشنواره از خدمات درمانی مراکز مختلف با تخفیفات استثنایی و ویژه‌ای بهره ببرید.

برخی از خدمات همچون آزمایش های اولیه و معاینه رایگان هستند و میتوانید تست سلامت خود را به پرداخت هزینه‌ای مناسب انجام دهید.

در بیمارستان های فوق تخصصی و مراکز تخصصی کیش نیز میتوانید خدمات درمانی متنوعی را مانند موارد پیش رو دریافت کنید:

– دریافت مشاوره و برنامه تغذیه

– خدمات زیبایی و کاشت مو

– عمل لاپاراسکوپی

– طب سنتی

– ماسه درمانی

– آب درمانی

– درمان بیماری ها و مشکلات کبد

در معرفی بیمارستان ها و مراکز درمانی کیش میتوانید با تمام مراکز درمانی جزیره کیش آشنا شوید.

چطور در جشنواره های تابستانه کیش ثبت نام کنیم؟

آتش بازی در جشنواره تابستانه

در آخر

در این مطلب تمام آن چیزی را که در رابطه با جشنواره های تابستانه کیش در سال 1403 نیاز داشتید را برای شما گرد هم آورده و عنوان کردیم؛ شما میتوانید برای شرکت در این برنامه های شاد و مفرح با خرید بلیط هواپیما کیش و رزرو هتل کیش تعطیلاتی به یاد ماندنی را برای همراهان و عزیزان خود به یادگار بگذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *