کیش سلام – KishSalam
0

جاهای که در سفر به کیش باید بروید

جاهای که در سفر به کیش باید به بروید
بازدید 131

جاهای که در سفر به کیش باید بروید

جزیره کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری در کشور بوده که الانه مسافران و توریستان بسیاری را از داخل و خارج ایران به سمت خود جذب میکند؛ سواحل زیبا، جاهای دیدنی بسیار و تفریحات هیجان انگیز از جمله دلایلی است که بسیاری از مسافران و گردشگران را مشتاق میکند تا سفری مجدد و چندباره به این جزیره مرجانی داشته باشند، در واقع هر چند باری که از این جزیره دیدن کنید، هنوز هم جاها و تفریحاتی وجود دارد که از آنها بی بهره بوده‌اید و میتوانید در سفر بعد خود به این جزیره به انجام آنها مشغول شوید، در ادامه این مقاله از مجله آنلاین گردشگری کیش سلام میخواهیم تا شما را با چند تا از جاهای که در سفر به جزیره کیش باید از آنها دیدن کنید آشنا کنیم، برای همین پیشنهاد میکنیم تا انتها همراه ما بمانید تا با دیدنی ترین مکان ها و تفریحات جزیره کیش آشنا شوید.

جاهای که در سفر به کیش باید به بروید

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

نخستین و مهمترین جایی که پیشنهاد میکنیم تا در سفر به کیش از آن دیدن کنید کشتی یونانی کیش بوده که در واقع بهتر است بگوییم تا در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تهیه تور کیش خود کنید که چرا که این کشتی زیبا و ابهت در اواخر عمر پرشکوه خود بوده و مدت زمان کمی از عمر چندین ساله‌اش باقی مانده؛ این کشتی قدیمی که یکی از نماد های اصلی جزیره کیش برای سالیان متمادی شناخته میشد حالا به دلیل رسیدگی های لازم و انجم نشده در حال فروپاشی و از بین رفتن است؛ با این حال فرصت کمی برای کسانی که هنوز غروب و یا طلوع های زیبایی که در کنار این کشتی خلق میشود را ندیده‌اند، باقی است تا از زیبایی آن در سالهای آخر عمرش استفاده کنند.

مجتمع تفریحی تجاری میکامال کیش

مجتمع تفریحی تجاری میکامال کیش یکی از بزرگترین مراکز خرید و تفریحی در جزیره کیش بوده که مملو از فروشگاه های مختلف از برندهای مطرح جهانی است که میتوانید لذت یک خرید جذاب را در کنار تفریح در آن تجربه کیند؛ این مرکز تجاری تفریحی دارای بخش های مختلف و هیجان انگیزی است که میتوانید در طول مدت زمان سفرتان به جزیره کیش خود را سرگرم آنها کنید؛ از سینمای به روز و  پر امکانات آن گرفته تا پیست اسکیت روی یخ و کافه و رستوران های مختلفی که میتوانند گزینه‌ای مناسب برای داشتن عصر و شبی هیجان انگیز و به یاد ماندنی باشند.

جاهای که در سفر به کیش باید به بروید

مجتمع تفریحی تجاری میکامال کیش

پارک دلفین های کیش

از جاهای دیدنی جزیره کیش که پیشنهاد میکنیم از آن دیدن کنید پارک دلفین های کیش بوده که میتوانید در آن از پستاندارانی همچون شیر دریایی، گراز دریایی، دلفین و… دیدن کنید و حتی هنر نمایی این حیوانات با استعداد را در یک شوی موزیکال تماشا کنید؛ علاوه بر آن میتوانید از باغ پرندگان این مجموعه که بالغ بر بیش از 100 گونه مختلف از پرندگان زیبا را در خود جای داده است، دیدن کرده و یا در کلاسیک شوی مجموعه که همراه با کمدین های مجرب و بامزه برگزار می‌شود، شرکت کنید.

جاهای که در سفر به کیش باید به بروید

پارک دلفین های کیش

تفریحات آبی کیش

این قسمت چندان نیازی به توضیح ندارد چرا که یک جزیره کیش است و تفریحات هیجان انگیز آبی آن! در واقع به بیان بهرت یکی از علت های اصلی که بسیاری از افراد، خصوصا کسانی که در تابستان عازم جزیره کیش میشوند، به خاطر انجام تفریحات دریایی مهیجی است که میتوانند در سواحل این جزیره به انجام آنها مشغول شوند.

در کنار تفریحات معمولی همچون پاراسل، غواصی، اسکی و.. پیشنهاد میکنیم تا حتما از پارک آبی اوشن جزیره کیش نیز برای داشتن یک روز فوق العاده دیدن کنید.

جاهای که در سفر به کیش باید به بروید

تفریحات آبی کیش

دوچرخه سواری در سواحل کیش

یکی از تفریحاتی که میتوانید در سفر به جزیره کیش به آن مشغول شوید دوچرخه سواری در نوار ساحلی کیش بوده که میتواند بسیار لذت بخش و خاطره انگیز باشد، البته پیشنهاد میکنیم برای اینکار اگر که در فصل های گرم سال به جزیره کیش سفر کرده‌اید شب را که هوا کمی خنک تر است را برای دوچرخه سواری انتخاب کنید.

موتورسواری در جزیره کیش

اگر که به دنبال کمی سرعت و هیجان هستید بهتر است تا به جای دوچرخه سواری به اجاره موتور در کیش روی بیاورید، با اینکار میتوانید از بین انواع مختلف موتور های موجود اقدام به انتخاب کرده و تقریبا به هرجایی از جزیره کیش که دلتان میخواهد رفته و از آن دیدن کنید، لازم به ذکر است که اجاره موتور در کیش از تفریحات پرطرفدار و جذاب در بین مسافران و گردشگران تور کیش به شمار میرود.

شهر باستانی حریره کیش

یکی از جاهای دیدنی جزیره کیش شهر باستانی حریره بوده که در بیش از 1000 سال از تاسیس آن میگذرد و در حدود 600 سال بعد از تاسیس خود تبدیل به شهری متروکه شده است، جالب است بدانید این همان شهری است که شاعر معروف سعدی در قرن هشتم و در اثر خود یعنی گلستان از آن یاد کرده است، از آنجایی که این مکان دست نخورده و سر باز است پیشنهاد میکنیم تا زمان های که هوا خنک تر است را برای بازدید از آن انتخاب کنید، همچنین در نزدیکی این شهر رستورانی زیبا وجود داشته که میتوانید برای صرف وعده‌ای لذیذ سری به آن بزنید.

مخزن آب دوقلو کیش

یکی از دیگر جاهای دیدنی کیش که میتوانید در برنامه سفری خود جای دهید بازدید از آب انبار دوقلو جزیره کیش است که بر روی بقایایی کی مخزن آب در سال 1372 بنا شده است و معماری شبیه به آب انبار های یزد دارد.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

از دیدنی ترین جاهای کیش بوده که قدمتی 2500 ساله دارد، زمان های که در گذشته مردم از آب قنات ها استفاده میکردند، این شهر زیرزمینی در خود راهروی های بسیار زیبایی دارد که میتوانید در آنها مجسمه های که نمایانگر مردمان گذشته و زندگی آنها است را ببینید و سوغات های زیبا و جالبی را خریداری کنید.

لاک پشت های دریایی کیش

سواحل جزیره کیش یکی از مکان های محبوب برای زاد و ولد لاک پشت های پوزه عقابی بوده که در فصل های پاییز و بهار برای تخم گذاری به سواحل جزیره کیش می‌ایند میتوانید آنها را مشاهده کنید، البته که در منطقه‌ای محافظت شده!

جاهای که در سفر به کیش باید به بروید

لاک پشت های دریایی کیش

درخت سبز کیش

یکی از جاهای که برای مردمان کیش بسیار ارزشمند و مقدس شمرده میشود درخت سبز کیش بوده که به عقیده مردمان جزیره، اگر آرزویی داشته باشید با بستن نخی با نیت خود به یکی از شاخه های درخت به واقعیت تبدیل خواهد شد.

اجاره ماشین در کیش

یکی از تفریحاتی که بسیاری از مسافران برای انجام آن به جزیره کیش سفر میکنند، اجاره ماشین در کیش است که شاید در وهله اول عجیب و غیر معمول به نظر برسد اما باید بدانید که میتوانید تقریبا هر مدل خودرویی که در نظر دارید را با پرداخت هزینه‌ای برای مدت زمان حضورتان در جزیره کیش اجاره کرده و لذت سواری با ماشین مورد علاقه خود را تجربه کنید.

در آخر

در این مقاله از کیش سلام تلاش کردیم تا شما را با جاها و کارهای که در سفرتان به جزیره کیش باید انجام دهید، آشنا کنیم، اگر که موردی در نظر دارید که در لیست بالا قرار داده نشده، در قسمت نظرات با ما و دیگر همراهان کیش سلام به اشتراک بگذارید.  

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *