کیش سلام – KishSalam
0

بهترین هتل های کیش

۶ تا از بهترین هتل های کیش
بازدید 62

بهترین هتل های کیش

پیدا کردن هتل در جزیره کیش علاوه بر اینکه کاری راحت بوده نیاز به دقت کافی دارد چرا که تاثیر بسیار بالایی در کیفیت سفر به کیش شما دارد؛ چنانچه که قصد دارید تا با  تور کیش به جزیره کیش سفر کنید بهتر است تا با هتل های جزیره کیش آشنا باشید تا بتوانید انتخاب بهتری را از بین هتل های کیش داشته باشید؛ اما چنانچه قصد دارید تا به صورت مستقل به کیش سفر کنید؛ باید بدانید که انتخاب های شما گسترده هستند چرا که در دهه ها اخیر زیر ساخت های گردشگری و هتل در جزیره کیش بسیار پیشرفت کرده و شما دستی باز در انتخاب بین هتل های پنج ستاره، چهار ستاره، سه ستاره و دو ستاره در کیش دارید؛ در این مقاله از مجله گردشگری آنلاین کیش سلام قصد داریم تا شما را با چندتا از بهترین هتل های کیش متشکل از هتل های پنج ستاره تا هتل های اقتصادی و ارزان که میتوانید در سفر به کیش در آنها اقامت داشته باشید، آشنا کنیم.

بهترین هتل های پنج ستاره کیش

هتل های پنج ستاره که به واسطه خدمات و امکانات بالاتر خود جزو بهترین هتل های لوکس محسوب میشوند یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در کیش محسوب میشود که در ادامه به معرفی دو تا از بهترین هتل های پنج ستاره کیش خواهیم پرداخت؛

هتل پنج ستاره ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش بوده که به واسطه معماری جذاب آن بسیار پرطرفدار است؛ با اقامت در هتل ترنج کیش میتوانید تجربه زندگی بر روی دریا را تجربه کنید، چرا که نیمی از این هتل بر روی آب ساخته شده و کف اتاق های آن از جنس شیشه بوده و امکان مشاهده دریا و موجودات آن را به شما میدهد. قسمتی دیگر از هتل نیز در ساحل جزیره کیش ساخته شده که منظره دیدنی و جذاب را در اختیار مهمانان خود قرار میدهد. از امکانات این هتل پنج ستاره میتوان به جکوزی، سونا، استخر، اسپا، کافی شاپ و رستوران با کیفیت و لوکس؛ همچنین شما میتوانید در هر زمانی که مایل بودید به قدم زدن در ساحل مشغول شوید؛ از نقطه تمایزات هتل ترنج نسبت به سایر هتل های کیش، نوع ترانسفر خاص آن بوده که میتوانید با مطالعه مقاله  معرفی هتل ترنج کیش اطلاعات بیشتری درباره آن به دست آورید.

هتل پنج ستاره داریوش کیش

اگر به فضاهای تاریخی و خاص علاقه دارید پیشنهاد میکنیم تا برای رزرو هتل کیش خود هتل داریوش را انتخاب کنید چرا که معماری این هتل بر اساس معماری دوران هخامنشی ساخته شده و الهام گرفته شده از کاخ آپادانا و کاخ اختصاصی کوروش در پاسارگاد میباشد و تمامی تزیینات و دکور هتل نیز به صورت معماری هخامنشی بوده که جلوه‌ای جذاب و منحصر به فرد را به این هتل اعطا کرده است.

۶ تا از بهترین هتل های کیش

هتل پنج ستاره داریوش کیش

هتل داریوش کیش از بهترین و متفاوت ترین هتل های کیش بوده و از امکانات آن میتوان به دو رستوران و کافی شاپ لوکس، استخر، اسپا، سونا و … اشاره کرد.

بهترین هتل های چهار ستاره کیش

به نسبت هتل های پنج ستاره، هتل های چهار ستاره از قیمت مناسب تر و اقتصادی تری برخوردار هستند اما با این حال سطح کیفیت و خدمات آنها نیز چیز کمی از هتل های پنج ستاره ندارد؛ در ادامه به معرفی دو تا از بهترین هتل های چهار ستاره کیش خواهیم پرداخت؛

هتل چهار ستاره آرامیس کیش

یکی از بهترین هتل های چهار ستاره در کیش هتل آرامیس کیش بوده که مناسب برای کسانی است که به دنبال اقامت در یک هتل ساحلی و چشم انداز دریایی هستند؛ این هتل در چهار طبقه همراه با 64 واحد اقامتی بوده که فضای آرام و راحت را در اختیار مسافران خود قرار میدهد.

از امکانات این هتل میتوان به سفر خانه سنتی، کافی شاپ، روم سرویس، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، لاندری و… اشاره کرد.

هتل چهار ستاره لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش از هتل های تازه ساخت در کیش محسوب میشود که در 8 طبقه و 154 واحد اقامتی در  سال 1398 تاسیس شده است. اگر که به دنبال هتلی ساحلی هستید پیشنهاد میکنیم تا هتل چهار ستاره لیلیوم  را برای اقامت در کیش در نظر بگیرند، این هتل با نزدیکی به ساحل دریا، چشم انداز دریا را در اختیار مهمان خود قرار میدهد و همچنین با نزدیکی به مراکز خریدی همچون پردیس یک و دو، مرکز خرید پانیذ و مرکز خرید سارینا کیش برای مسافرانی که به دنبال خرید هستند گزینه‌ای بسیار مناسب شمارده میشود.

امکانات هتل لیلیوم  کیش شامل لاندری، رستوران، مرکز خرید، فضای سبز، پارکینگ که مناسب برای مسافرانی است که اقدام به  اجاره خودرو در کیش میکنند و … میشود.

هتل های ارزان در کیش

یکی از مواردی که برای برخی از مسافران کیش در اولویت قرار دارد، داشتن سفری ارزان و اقتصادی به کیش است، یکی از راه های کاهش هزینه های سفر نیز انتخاب هتلی ارزان قیمت و اقتصادی در کیش بوده؛ چنانچه شما هم قصد دارید تا سفری ارزان به کیش داشته باشید و به دنبال بهترین هتل های ارزان و با کیفیت در کیش هستید، همراه ما در ادامه مقاله باشید.

۶ تا از بهترین هتل های کیش

هتل چهار ستاره آرامیس کیش

هتل ارزان آریان کیش

جالب است بدانید که هتل چهار ستاره آریان کیش با اینکه یکی از هتل های کیش میابشد اما در دسته بهترین هتل های جزیره کیش قرار داشته که از کیفیت و خدمات بسیار خوبی نیز برخوردار است؛ این هتل همچنین با داشتن موقعیت مکانی خوب خود دسترسی مناسبی را به اکثر مراکز خرید کیش در اختیار مسافران خود قرار میدهد؛ همچنین با نزدیکی به ساحل مرجان کیش در هر زمان که دوست داشتید میتوانید از قدم زدن در ساحل دریا و تماشای موج ها خلیج فارس لذت ببرید.

امکانات هتل آرایان کیش شامل بیلیارد، لاندری، سفره خانه سنتی و…. میباشد.

هتل صدف کیش

جالب است بدانید نامگذاری این هتل از روی شکل ظاهری و طراحی آن که به شکل یک صدف است بوده که در وهله اول برای مسافران و گردشگران جذاب و چشمگیر به نظر میرسد؛ هتل صدف کیش یکی از هتل های ارزان و با کیفیت در کیش میباشد که دارای مزیت های جذاب برای مسافران است، برای مثال اقامت کودکان زیر 5 سال در هتل رایگان است؛ لازم به ذکر است که واحد های اقامتی این هتل محدود بوده و از همین رو در فصل های شلوغ میبایست زودتر جهت رزرو هتل صدف کیش اقدام کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از کیش سلام شما را با چندتا از بهترین هتل های کیش که میتوانید با توجه به میزان بودجه خود جهت اقامت در کیش انتخاب کنید را به شما معرفی کردیم؛ همچنین جهت رزرو تور کیش میتوانید از قسمت از قیمت ها و انواع تورهای کیش مطلع شوید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *