کیش سلام – KishSalam
0

برای سفر به کیش چی ببریم؟

برای سفر به کیش چی ببریم؟
بازدید 71

برای سفر به کیش چی ببریم؟

از دغدغه های افراد قبل از رفتن به سفر جمع کردن و بستن چمدان برای سفر است؛ خصوصا اگر که برای اولین بار قرار است تا به مقصدی جدید و تازه بروند و یا در فصلی متفاوت قصد دارند تا به مقصد محبوب خودشان سفر کنند.

سخت ترین کار قبل از سفر به گفته بیشتر کاربران مجله آنلاین گردشگری کیش سلام نیز همین جمع کردن وسایل و انتخاب اینکه برای سفر به کیش چه وسایلی همراه خود ببریم؟ بوده است.

خصوصا اینکه وقتی به مقصد میرسید و متوجه میشوید که چیزی را جا گذاشته‌اید میتوانید یکی از بدترین و ضدحال ترین اتفاقات ممکن در سفر باشد.

تهیه یک لیست از لوازم مورد نیاز در سفر یکی از راهکارهای بسیار کمک بوده که میتوانید با توجه به مقصد سفرتان و لوازمی که تصور میکنید در طول سفر به دردتان میخورد را در لیست قرار داده و طبق آن شروع به چیدن لوازم و چمدان خود کنید و اینطوری دیگر ممکن نیست چیزی را جا بگذارید، چه در مبدا و چه در مقصد و زمان بازگشت از سفر!

برای اینکه بتوانید راحت تر وسایل خود را برای یک سفر هیجان انگیز و جذاب همراه با تور کیش جمع و جور کنید، تصمیم گرفته‌ایم تا در مقاله امروز از کیش سلام به بررسی لوازم مورد نیاز و لازم برای سفر به این جزیره زیبا بپردازیم تا کار شما را نیز کمی راحت تر کنیم؛ در ادامه همراه ما باشید تا چرخی در کمد لباس ها و وسایلتان بزنیم و از بین آنها موارد ضروری و لازم سفر به کیش را انتخاب و در چمدانتان قرار دهیم!

وسایل مورد نیاز برای سفر به کیش چیست؟

کیش چندان نیازی به معرفی ندارد چرا که یکی از مقاصد محبوب گردشگری در ایران بوده که برای بسیاری از افراد نامی آشنا و مقصدی محبوب بوده؛ اما این جزیره جنوبی در اوایل سال و اواخر سال آب و هوای کاملا متفاوت با یکدیگر داشته و همین مورد باعث میشود که جمع کردن وسایل برای سفر به کیش در فصل های مختلف سال متفاوت باشد.

جزیره کیش یکی از جزایر جنوبی در کشور بوده که در استان هرمزگان و حاشیه خلیج فارس قرار گرفته و آب و هوایی گرم و شرجی دارد؛ از آنجایی که این جزیره در بین مسافران مقصدی محبوب است، ممکن است برای پیدا کردن اقامتگاه و هتل و بلیط هواپیما کیش در زمان های تعطیلات و به خصوص سال دچار مشکل شوید، از این رو بهتر است تا برای جلوگیری از این موضوع تور کیش خود را از چند روز قبل رزرو کرده تا با خیالی راحت سفر خود را به جزیره کیش آغاز کنید.

اما پیش از رفتن به کیش و خرید بلیط هواپیما بیایید تا وسایل مورد نیازتان را برای سفر به کیش مرور کنیم؛ نخستین موضوعی که باید در نظر داشته باشید این است که چند روز قرار است در کیش بمانید؟ اگر که تور کیش 3 روزه  دارید نیازی به خالی کردن کمد خود در چمدان ندارید!

در سفر به کیش چی بپوشیم؟

اولین چیزی که هنگام شنیدن نام کیش به ذهن افراد خطور میکند ساحل و دریا و لباس های ساحلی است، همین مورد یکی از راهنمایی ها برای اینکه در کیش چه بپوشید است.

البته همانطور که پیشتر گفتیم، لباس های انتخابی شما بیشتر بستگی به فصلی دارد که در آن قرار است به کیش سفر کنید، چرا که جزیره کیش با اینکه تابستان های بسیار گرم و شرجی را دارد اما زمستان های سرد همراه با باران های ناگهانی و سیلابی نیز دارد؛ البته نیاز به متذکر شدن این موضوع نیز هستیم که سرمای جزیره کیش چندان اثری بر روی مسافران تور کیش خصوصا کسانی که در مناطق سردسیر کشور زندگی میکنند ندارد! از این رو برداشتن چند دست لباس گرم و آستین بلند میتواند کافی باشد.

اما در تابستان و فصل های گرم سال خصوصا برای طول روز لباس های نخی، خنک و پنبه‌ای که بافت سبک و راحتی داشته باشند بهترین انتخاب برای گردش و گشت و گذار در کیش هستند تا گرما جزیره کمترین تاثیر را بر روی شما داشته باشد.

وسایل مورد نیاز سفر به کیش

کیش چی ببریم؟

لوازم شخصی برای سفر به کیش

این موضوع کاملا به ترجیحات شخصی شما و لوازم مورد نیاز شما بستگی دارد، برای مثال اگر که از شامپو خاصی استفاده میکنید و یا وسایل مراقبت پوستی خاصی دارید یادتان نرود تا همراه با مسواک، شانه، عطر، حوله، لوازم آرایشی و … خود بردارید؛ لازم به ذکر نیست که عینک آفتابی و ضد آفتاب از مهمترین و ضروری ترین موارد برای سفر به کیش بوده و همراه داشتن یک کلاه آفتابگیر کاربردی و زیبا که به لباسهایتان بیایید میتواند گزینه‌ای خوب برای جلوگیری از آفتاب سوختگی باشد.

همچنین اگر که قصد آفتاب گرفتن در کیش را داشته باشید پلاژ های کیش همراه داشتن لباس شنا و روغن آفتاب را نیز فراموش نکنید!

همچنین اگر که نیاز به مصرف داروی خاص را دارید، خصوصا اگر که کمیاب است، داروی خود را همراه با نسخه‌تان محض احتیاط همراه داشته باشید.

وسایل الکترونیکی لازم در سفر کیش

گوشی موبایل چیزی است که در عصر حاضر تقریبا هر کسی همراه خود دارد و تبدیل به یکی از اعضای جدا نشدنی زندگی افراد شده است؛ پس یادتان نرود تا حتما شارژر گوشی موبایلتان را همراه داشته باشید. همراه داشتن یک هندزفری نیز میتواند گزینه خوبی برای گذراندن اوقات پرواز باشد، اگر که هندزفری شما بی سیم است شارژر آن را نیز فراموش نکنید.

چه اهل عکاسی باشید و چه نباشید مطمئنا موارد بسیاری را در جزیره کیش پیدا میکنید که سوژه مناسبی برای عکاسی هستند پس میتوانید همراه خود دوربین عکاسی کوچکی داشته باشید یا این وظیفه را به عهده گوشی موبایل خود بگذارید؛ از آنجایی که به احتمال بسیار زیاد نیز در طول روز در حال گردش هستید و ممکن است شارژ گوشیتان به واسطه کار زیاد تمام شود، پیشنهاد میکنیم تا همراه خود یک پاور بانک خوب و شارژر آن را نیز داشته باشید.

لوازم ضروری برای تفریحات ساحلی کیش

این بخش یکی از اصلی ترین موارد برای جمع کردن لوازم کیش است چرا که جزیره کیش بهداشتن سواحل متعدد و زیبای خوب مشهور است و از این رو اگر که اهل انجام تفریحات دریایی و شنا هستید بهتر است لوازم مورد نیاز برای اینکار را نیز همراه خود داشته باشید.

مایو و لباس شنا و حوله مهمترین لوازم برای یک شنای جانانه در سواحل کیش است؛ میتوانید با همراه داشتن یک عینک شنا و اسنورکل و رفتن به سواحل کیش مشغول دایو زدن و دیدن ماهی های رنگارنگ و زیبای موجود در سواحل کیش شوید.

همراه داشتن یک دمپایی و صندل راحت نیز یکی از موارد ضروری برای قدم زدن در ساحل است اگر که دوست ندارید تا ماسه وارد کفش هایتان شود! یک کیف پلاستیکی و یا ساحلی که نگران ماسه‌ای شدن آن نیز نباشید یکی از ملزومات رفتن به ساحل است.

مدارک مورد نیاز در سفر به کیش

بهتر است تا پرینت بلیط هواپیما خود را اگر که با تور به کیش سفر میکنید همراه داشته باشید و برای هتل و محل اقامتتان نیز نیاز به مدارک شناسایی خود هستید، همراه داشتن شناسنامه برای زوج ها نیز الزامی بوده و پیشنهاد میکنیم تا اسکن مدارک شناسایی خود را نیز داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانید از آنها استفاده کنید.

همچنین اگر که قصد اجاره ماشین در کیش را دارید کارت ملی خود را فراموش نکنید.

در آخر

در این مقاله به موارد کلی که در سفر به کیش نیاز خواهید داشت پرداختیم، شما میتوانید با توجه به مکانها و فصلی که قرار است به کیش سفر کنید با کمک راهنمایی مجله آنلاین گردشگری کیش سلام چمدان خود را برای یک سفر به یادماندنی جمع کرده و راهی یک ماجراجویی جذاب به این جزیره بشوید؛ برای آشنایی با لیست جاهای دیدنی کیش میتوانید مقاله فوق را مطالعه فرمایید!

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *