کیش سلام – KishSalam
0

با ارزان ترین هتل های کیش آشنا شوید!

با ارزان ترین هتل های کیش آشنا شوید!
بازدید 83

با ارزان ترین هتل های کیش آشنا شوید!

جزیره کیش اغلب به عنوان مقصدی لوکس و لاکچری برای سفر شناخته میشود که اغلب مسافران و گردشگران برای داشتن تعطیلاتی به ید ماندنی و جذاب تصمیم به سفر به این جزیره میگیرند؛ از آنجایی که این جزیره مقصدی گران به شمار میرود، طبیعی است که قیمت خدمات و امکانات نیز در این جزیره به نسبت دیگر شهر های ایران گران تر باشند.

با این حال باید بدانید که با داشتن اطلاعاتی کافی میتوانید سفری اقتصادی و ارزان را به این جزیره زیبا تجریه کنید، برای اینکار نیز میتوانید با چند جستجوی ساده اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید؛ مجله آنلاین گردشگری  کیش سلام اینجا است تا این کار را برای شما ساده تر کند تا بتوانید برنامه ریزی سفر خود را با کیفیت تر و سریع تر انجام داده و لذت یک سفر به یا ماندنی و خاطره انگیز را به دوستان و همراهان خود هدیه دهید، پس اگر که شما هم به دنبال این هستی که سفری ارزان به جزیره کیش داشته باشید بهتر است تا همراه با کیش سلام بمانید تا با ارزان ترین هتل های جزیره کیش آشنا شوید.

در جزیره کیش هتل های بسیاری وجود دارد که از نظر امکانات و خدمات در دسته های مختلفی قرار میگیرند و شما میتوانید با توجه اولویت ها و ترجیهات خود اقامت در هر کدام از آنها را برگزینید، هتل های پنج ستاره تا دو سه ستاره در جزیره کیش وجود دارند که با ارائه خدمات شایسته میتوانند اقدامات یک سفر خاطره انگیز و با کیفیت را برای شما به فراهم کنند، از این رو در ادامه قرار است تا با چند تا از بهترین هتل های ارزان کیش آشنا شوید.

هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلی کیش به علت موقعیت مکانی خوبی که دارد دسترسی عالی را به مسافران خود به جاهای دیدنی و پرطرفدار کیش میدهد، با اقامت در این هتل در جوار اسکله تفریحی کیش خواهید بود و ساحل و دریا در دسترس شما خواهد بود که این مورد این هتل را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای افرادی که به دنبال اقامت در هتلی ساحلی هستند، کرده است. این هتل از امکانات مختلفی همچون خانه داری، رستوران و کافی شاپ، خدمات گردشگری و .. برخوردار بوده و در لابی آن میتوانید به دیدن دوستان خود بروید. نزدیکی آن به مراکز خرید معروف کیش همچون پردیس یک و دو، مرکز تجاری، پانیذ و … یکی از نکات جذاب در رابطه با این هتل برای دوست داران خرید است.

آدرس: بلوار دریا

با ارزان ترین هتل های کیش آشنا شوید!

هتل شایلی کیش

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش از ارزان ترین هتل های جزیره محسوب میشود و دارای اقامتگاه های دو تخته دابلُ دو تخته توئین و سه تخته است۷ اما اگر که به صورت انفرادی به جزیره کیش سفر کرده‌اید این هتل به علت نداشتن اقامتگاه های یک تخته برای شما به صرف نخواهد بود؛ هتل آفتاب شرق تا مرکز شهر حدود ۱۰ کیلومتر و تا فرودگاه جزیره کیش حدود ۸ کیلومتر فاصله داشته؛ این هتل دسترسی خوبی به پلاژ بانوان و کشتی یونانی داشته و دارای رستوران و کافی شاپ نیز میباشد.

آدرس: میر مهنا، میدان سعدی

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش از دیگر هتل ها ارزانی بوده که دارای موقعیت مکانی عالی در جزیره کیش است و دسترسی خوبی را به شما خواهد داد چرا که در مرکز شهر جزیره کیش و در بین مراکز خریدی همچون مرکز خرید زیتون و مرکز خرید مرکز تجاری کیش قرار دارد، همچنین که ساحل و دریا تنها چند دقیقه با شما فاصله داشته و ظاهر این هتل نیز به تنهای زیبا و قابل تامل است.

اقامت در این هتل برای کسانی که به بازار گردی و خرید علاقه دارند بسیار پیشنهاد میشود و از خدمات هتل پارسیان میتواند به لاندری، خدمات گردشگری و خانه داری، کافی شاپ و رستوران و.. اشاره کرد.

آدرس: میدان ساحل، جنب مرکز تجاری، روبروی تالار شهر

با ارزان ترین هتل های کیش آشنا شوید!

هتل پارسیان کیش

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس در نزدیکی مرکز خرید مروارید کیش قرار داشته و با ۱۰ دققیه رانندگی میتوانید خود ار به ساحل برسناید، البته میتوانید پیاده روی تا رسیدن به ساحل داشته باشید اما کمی طول خواهد کشید که در فصل های گرم سال زیاد توصیه نمیکنم. اقامتگاه های این هتل همگی بزرگ و تمیز بوده و در اقامتگاه های دو تخته، سه تخته و چهار تخته در دسترس هستند. این هتل فاقد پارکینگ بوده اما از خدماتی همچون رستوران، کافی شاپ، کافی نت و.. برخوردار است.

آدرس: میدان امیر کبیر، روبروی مرکز خرید مروارید

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش یکی از ارزان ترین هتل های کیش بوده که دسترسی خوبی به ساحل مرجان و مراکز تفریحی همچون مرکز تفریحی پنگوئن کیش، مرکز خرید مرکز تجاری داشته. این هتل سه ستاره دارای خدمات ماساژ و فروشگاه در خود بوده و از دیگر امکانات آن میتوان به لاندری، خدمات خانه داری خدمات گردشگری، رستوران و کافی شاپ و … اشاره کر.

آدرس: میدان ساحل

هتل پارمیدا کیش

هتل دو ستاره پارمیدا کیش در بلوار رودکی  قرار داشته که دسترسی خوبی را به مراکز خرید کیش و مرکز شهر جزیره در اختیار مهمانان خود قرار میدهد. با اینکه این هتل دو ستاره است اما دارای خدماتی همچون سونا، جکوزی، استخر، ماساژ و .. درخود بوده و همچنین کافی شاپ و رستورانی که میتوانید از فضا و خوراک خوشمزه آن استفاده کنید.

اقامتگاه های این هتل به صورت سوئیت آپارتمان دو تخته، اتاق سه تخته و دو تخته توئین میباشند.

آدرس: خیابان رودکی

هتل فانوس کیش

یکی از ارزان ترین هتل های جزیره کیش با محوطه‌ای زیبا و فضای دلنشین هتل دو ستاره فانوس بوده که در پشت بازار پارس خلیج کیش قرار دارد، این هتل تا مرکز شهر فاصله داشته که میتواند با اجاره ماشین در کیش در زمانی بسیار کوتاه خود را به مرکز شهر برسانید.

همچنین این هتل در نزدیکی دریا بوده و میتوانید از اسکله میر مهنا و ساحل آن دیدن کنید. همچنین اگر که به صورت انفرادی به کیش سفر میکنید هتل فانوس مناسب شما خواهد بود چرا که از معدود هتل های جزیره کیش بوده که دارای اقامتگاه های یک تخته در خود است.

آدرس: میر مهنا، صفین، پشت بازار پارس خلیج

با ارزان ترین هتل های کیش آشنا شوید!

هتل فانوس کیش

دیگر هتل های ارزان کیش

  • هتل ققنوس کیش
  • هتل پانیذ کیش
  • هتل ستاره کیش
  • هتل گراند کیش
  • هتل سیمرغ کیش
  •  

در آخر

در این مقاله از کیش سلام شما را با ارزان ترین هتل های جزیره کیش که میتوانید برای دانش اقامتی ارزان و با کیفیت در کیش انتخاب کنید آشنا کردیم، برای داشتن تجربه‌ای بهتر از سفر به کیش پیشنهاد میکنیم تا با اجاره ماشین در کیش علاوه بر آنکه سفر را برای خود و همراهنتان راحت تر میکنید کیفیت سفر را نیز افزایش خواهید و تجربه‌ای متفاوت از سفر را کسب خواهید کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *