کیش سلام – KishSalam
0

ارزان ترین هتل های کیش تابستان 1403

ارزان ترین هتل های کیش تابستان 1403
بازدید 24

ارزان ترین هتل های کیش تابستان 1403

سفر به کیش در تابستان یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که قصد انجام تفریحات دریایی را دارند و یا به دنبال داشتن سفری ارزان و اقتصادی به کیش هستند.

همانطور که میدانید جزیره کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در کشور محسوب میشود و هر ساله پذیرایی حجم عظیمی از مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی به خود است، از این رو نیز موضوع آب و هوای گرم و شرجی آن در تابستان چندان در میزان مسافران و گردشگرانی که جزیره کیش را برای سفر و تعطیلات تابستانه خود انتخاب میکنند، تاثیری نداشته؛ اگر که شما هم قصد دارید تا برای تعطیلات تابستان خود به جزیره کیش سفر کنید و به دنبال کاهش هزینه های سفرتان هستید پیشنهاد میکنیم تا انتها این مطلب همراه مجله آنلاین گردشگری  کیش سلام بمانید چرا که قرار است تا شما را با چند تا از ارزان ترین هتل های جزیره کیش برای اقامت در جزیره کیش آشنا کنیم.

هتل های ارزان جزیره کیش

جزیره کیش از آنجایی که یکی از مقاصد محبوب در بین گردشگران تلقی میشود، دارای خدمات رفاهی و گردشگری متنوع و بسیاری برای بازدید کنندگان خود است و شما میتوانید خدمات مورد نیاز خود را با بهترین کیفی با توجه به میزان بودجه و ترجیحات خود در این جزیره مرجانی دریافت کنید.

در ادامه قصد داریم تا شما را با چند تا از ارزان ترین هتل های جزیره کیش که میتوانید برای تعطیلات تابستان خود و داشتن اقامتی ارزان در کیش داشته باشید، آشنا کنیم:

ختل های ارزان کیش کدام است؟

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش

یکی از ارزان ترین هتل های کیش هتل 3 ستاره لوتوس بوده که دارای 72 واحد اقامتی در ساختمانی 3 طبقه است؛ معماری این هتل الهام گرفته شده از دوران هخامنشیان و ایران باستان بوده و امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مسافران و مهمان خودش قرار داده است.

علاوه بر خدمات رفاهی اولیه هتل لوتوس کیش دارای خدمات ترانسفر فرودگاهی برای مسافران خود بوده و همچنین با توجه به موقعیت قرارگیری آن دسترسی خوبی را به مراکز تفریحی جزیره کیش در اختیار مهمانان خود گذاشته است.

هتل فانوس کیش

هتل 2 ستاره فانوس کیش یکی دیگر از ارزان ترین هتل های جزیره کیش بوده که در سال 1377 افتتاح شده است، البته این هتل در دهه 90 مورد بازسازی قرار گرفته و در کنار امکانات رفاهی و ابتدایی دارای کافی شاپ، رستوران و همچنین فضای سبزی زیبا همراه با آلاچیق میباشد.

این هتل دسترسی خوبی را به جاهای دیدنی همچون شهر باستانی حریره و اسکله میرمهنا، مرکز خرید دیپلمات و.. به شما میدهد.

معرفی هتل های ارزان کیش

هتل فانوس کیش

هتل پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ کیش در نزدیکی یکی از مراکز خرید معروف کیش یعنی رویا مال قرار داشته که به علت موقعیت قرارگیری خوب این هتل، مهمانان دسترسی خوبی به مناطق و جاهای دیدنی کیش خواهند داشت و از همین رو این هتل یکی از محبوب ترین هتل های ارزان کیش در بین مسافران تور کیش به شمار میرود.

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس از قدیمی ترین هتل های جزیره کیش بوده که در سال 1354 افتتاح شده و مور بازسازی قرار گرفته است، هتل گلدیس با داشتن 70 اقامتگاه، امکانات رفاهی، فضای سبز زیبا همراه با آلاچیق های بسیار سعی در ارائه خدماتی با کیفیت و به یاد ماندنی به مهمانان خود داشته است.

علاوه بر اینکه این هتل از ارزان ترین هتل های کیش به شمار میرود دارای خدماتی همچون ترانسفر رایگان، دسترسی مناسب به جاهای دیدنی کیش، خدمات مناسب معلولین و… میباشد.

هتل سیمرغ کیش

اگر که دوست دارید تا درهتلی ساحلی اقامت داشته باشید، اقامت در هتل ارزان سیمرغ کیش گزینه مناسب شما خواهد بود، لازم به ذکر است که هتل سیمرغ کیش بیشتر یک هتل با محیطی خانوادگی بوده و شاید چندان مناسب برای سفرهای مجردی و دوستانه نباشد.

پس اگر که قصد دارید تا سفری  خانوادگی و اقتصادی به کیش داشته باشید پیشنهاد میکنیم تا هتل سیمرغ کیش را در نظر داشته باشید.

هتل ققنوس کیش

هتل 2 ستاره ققنوس یکی دیگر از هتل های ارزان قیمت کیش بوده که در نزدیکی دریا قرار دارد، آن هتل 2 طبقه دارای 60 واحد اقامتی بوده و اگر که به صورت گروهی به کیش سفر کرده‌اید سوئیت های 4 یا 5 نفره این هتل میتواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.

هتل ستاره کیش

اگر که هنوز هتل مورد نظر خود را برای اقامتی ارزان در کیش انتخاب نکرده‌اید میتوانید هتل ستاره کیش را در نظر داشته باشید که علاوه بر خدمات اولیه و رفاهی در خود دارای یک کافی شاپ با کیفیت و زیبا بوده که میتوانید در طول مدت زمن اقامت خود از آن استفاده کنید.

هتل های ارزان جزیره کیش

هتل ستاره کیش

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش یکی از هتل های 3 ستاره در کیش بوده که مناسب برای افرادی است که به دنبال اقامتی ارزان در کیش هستند؛ این هتل با داشتن موقعیت قرارگیری عالی خود دسترسی خوبی را به مراکز خرید معروف کیش همچون پردیس 1 و 2، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید تجاری کیش و… میدهد و مناسب کسانی است که به خرید و تفریح علاقه دارند.

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش در منطقه بومی نشین جزیره کیش قرار گرفته و این فرصت را به شما میدهد تا با فرهنگ و زندگی بومیان منطقه و جزیره کیش بیشتر و بهتر آشنا شوید؛ با اقامت در این هتل دسترسی خوبی را به مناطقی همچون بازار عرب های کیش، کشتی یونانی کیش، شهر زیرزمینیکاریز و… خواهید داشت.

در آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با چند تا از ارزان ترین هتل های جزیره کیش که میتوانید برای تعطیلات تابستان خود در آنها اقامت داشته باشید را به شما معرفی کرده‌ایم، همچنین میتوانید با مطالعه دیگر مقالات کیش با بهترین هتل های جزیره کیش آشنا شده و از بین گزینه های موجود بهترین را برای اقامت خود و خانواده‌تان در سفر به کیش انتخاب کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *