کیش سلام – KishSalam
0

آموزش غواصی  کیش پاییز ۱۴۰۳

آموزش غواصی کیش
بازدید 96

آموزش غواصی کیش پاییز ۱۴۰۳

یکی از پر طرفدار ترین تفریحات در جزیره کیش غواصی است که بسیاری از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی و غواصان را هر ساله به سمت خود و به این جزیره مرجانی میکشاند. وجود سایت های غواصی متعدد و دیدنی در این جزیره از علت های محبوبیت آن در بین غواصان میباشد.

با غواصی شما این امکان را خواهید داشت که به کشف و گشت و گذار در دنیایی زیر آب رفته و لحظاتی را به ستایش زیبایی های دنیایی زیر آب بپردازید.

باید بگوییم که غواصی میتواند ورزشی اعتیاد آور باشد چرا که شما با یک بار تجربه آرامش دریا و دیدن زیبایی های آن میتوانید وابسته آن شوید و نپرداختن به آن بعد از تجربه غواصی تقریبا غیر ممکن خواهد بود!

در این مطلب از مجله آنلاین گردشگری کیش سلام قصد داریم تا شما را با این ورزش جذاب و منحصر به فرد بیشتر آشنا خواهیم کرد، پس تا انتها همراه با ما بمانید.

آموزش غواصی در کیش

همانطور که گفتیم جزیره کیش در خود سایت های غواصی بسیاری را جای داده است که از بهترین سایت های غواصی در کشور محسوب میشوند و همین موضع نیز توجه بسیاری از غواصان را به سمت خود جلب کرده است تا برای تجربه غواصی به این جزیره سفری داشته باشند.

موضوع مهمی که پیش خواهد آمد برای آغاز یادگیری غواصی این است که برای آموزش غواصی در کیش به کجا برویم؟

غواصی در جزیره کیش از تفریحات پر طرفدار و محبوب به شمار میرود که بسیار به گردشگران و مسافرانی که از این جزیره دیدن میکنند پیشنهاد میشود. تقریبا در تمامی کلوپ های تفریحات دریایی نیز میتوانید به انجام این تفریح مشغول شوید؛ اما اگر که میخواهید به صورت اصولی، زیر نظر مربیان مجرب بین المللی به یادگیری غواصی مشغول شوید و مدرک بین المللی غواصی خود را دریافت کنید باید به سراغ مجموعه‌ای باشید که این خدمات را به شما ارائه میدهد.

غواصی در کیش

پیش از آنکه به یادگیری غواصی در کیش مشغول شوید لازم است تا نکاتی را در خاطر داشته باشید؛ برای مثال انتخاب مجموعه‌ای معتبر و شناخته شده برای آموزش غواصی در کیش است.

در خاطر داشته باشید که دوره های آموزش غواصی مختلفی وجود دارد که شما میتوانید از بین آنها اقدام به انتخاب کنید، البته که در محتوای آنها تفاوتی وجود نداشته و صرفا مراحل و ترتیب های آموزش متفاوت هستند.

همچنین میبایست متذکر شویم که روش های آموزش غواصی مختلفی در دنیا وجود دارد که همگی آنها در نوع مطالب ارائه شده یکسان هستند و صرفا روند یادگیری در آنها متفاوت است؛ یکی از روش های یادگیری غواصی در دنیا غواصی پدی بوده که در جزیره کیش نیز میتوانید از طریق آن غواصی را آموزش ببینید.

آشنایی با اصول اولیه شنا و نداشتن سابقه پزشکی پر خطر از دیگر نکته های است که باید در نظر داشته باشید.

لزومی ندارد تا حتما شنا را به صورت حرفه‌ای و کامل بلد باشید، آشنایی اولیه با این ورزش و ابتدایی برای یادگیری غواصی کافی است.

پیش از آنکه به غواصی بپردازید مهم است تا وضعیت سلامتی خود را بررسی کنید؛ چرا  که در صورت داشتن مشکلات تنفسی، فشار خون بالا، بیماری های قلبی و… محدودیت های را برای غواصی خواهید داشت.

غواصی را میتوانید از حداقل سن ۱۰ سال آغاز کنید و دیگر نکات لازم را مجموعه آموزش غواصی به شما خواهند گفت چرا که موارد مهمی که باید پیش از آموزش غواصی میدانستید را به شما یادآور شدیم.

آموزش غواصی جزیره کیش

آموزش غواصی در جزیره کیش

آموزش غواصی کیش

یادگیری غواصی یکی از تجربه های منحصر به فرد و به یاد ماندنی است که هر کسی میتواند آن را امتحان کرده و از تجربه آن لذت ببرد؛ با این کار شما فرصت این را خواهید داشت تا به اعماق دریا و آب ها رفته و با زندگی موجودات دریایی و دنیایی زیرین آشنا شوید؛ اگر که هنوز تجربه غواصی را نداشته‌اید و یا مردد هستید برای انجام آن در ادامه به شما چند دلیل برای آنکه چرا نباید آموزش غواصی کیش را از دست بدهید را بررسی خواهیم کرد:

ورزشی عالی برای سلامتی: غواصی از پر مزیت ترین تفریحات و ورزش ها بوده که بر تمام ابعاد زندگی شما تاثیرگذار است؛ این ورزش به بهبود ریه ها، قلب و همچنین ماهیچه ها کمک خواهد کرد و تمرینی عالی برای کاهش استرس و بهبود سلامت روان است.

فعالیتی مهیج و آرامش بخش: یکی از دلایلی که میگویند غواصی اعتیاد آور است، آرامش و حس خلوصی است که در دنیایی زیر آب وجود دارد و هنگامی که شما به مشاهده موجودات زیر آب و دریا میپردازید و در حال غواصی هستید، ذهن و فکرتان از شلوغی های روزمره به دور است و آرامش را در لحظه احساس خواهید کرد.

امکان کشف دنیای زیر آب: همانطور که میدانید ۷۰ درصد کره زمین پوشیده از آب است و این یعنی مساحت وسیعی از زمین که کشف نشده باقی مانده است و شما میتوانید با یادگیری این ورزش به کشف و مشاهده دنیایی شگفت انگیز زیر آب بروید.

در انتها

آموزش غواصی در ایران لازمه انتخاب مجموعه‌ای معتبر همراه با کادری از مربیان مجرب و معتبر است که بتوانند به درستی و به صورت صحیح این رشته ورزشی را به شما آموزش دهند. توجه به نکات ایمنی و یادگیری این رشته به صورت اصولی از موارد مهمی است که باید همواره به آن توجه داشته باشید تا بتوانید تجربه‌ای لذت بخش و به یاد ماندنی را داشته باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *