کیش سلام – KishSalam
0

سینما میکامال کیش

سینما میکامال کیش- کیش سلام
بازدید 444

سینما میکامال کیش

پیش از آنکه به معرفی سینما میکامال کیش بپردازیم، بهتر است تا نخست کمی با مرکز خرید میکامال کیش آشنا شوید؛ برای شروع می‌توانید کامل ترین و زیباترین مرکز خریدی را که تا به امروز دیده‌اید را متصور شوید! میکامال کیش یک مرکز خرید همه چیز تمام بوده که در ادامه این مقاله از کیش سلام به معرفی کوتاهی از آن خواهیم پرداخت؛ می‌توان به جرات گفت که این مرکز خرید به نسبت اکثر مراکز خرید ایران، در جایگاه دیگری قرار دارد و یا به عبارتی یک سر و گردن از اکثر مراکز خرید ایران بالاتر است!

مرکز خرید میکامال کیش

مرکز خرید میکامال کیش در مساحتی به اندازه 3 و نیم هکتار در حوالی میدان آبشار و بلوار فردوسی احداث شده و تقریبا هر آن چیزی را که از یک مرکز خرید و تفریح در جزیره کیش نیاز خواهید داشت را در اختیارتان قرار داده است. این مرکز خرید را میتوان مجموعه‌ای از گردهمایی اکثر برند های مطرح و معروف دنیا و ایران دانست که می‌توانید از بینشان انتخاب و خرید کنید؛ همچنین برای قسمت سرگرمی و تفریحات موارد هیجان انگیز و جذابی را برای مراجعین خود در نظر گرفته! برای مثال می‌توان به پاتیناژ میکامال، تله‌کابین میکامال که اولین تله‌کابین جزیره کیش به شمار می‌رود و دیگر انواع امکانات و خدمات تفریحی متنوعی که در این مجموعه رفاهی گردشگری برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است؛ همچنین در کنار موارد گفته شده باید به رستوران های با کیفیتی که در فودکورت این مرکز خرید مشغول فعالیت هستند اشاره کرد، جایی که مناسب تجدید انرژی و کشف مزه های جدید و ناشناخته است.
اما یکی از موارد تفریحی جذاب موجود در این مرکز خرید که در مقاله امروز از کیش سلام به سراغ معرفی آن رفته‌ایم، سینما میکامال کیش بوده که در ادامه به معرفی آن پرداخته‌ایم؛ احتمالا با مطالعه این مقاله برای نوبت بعدی که بلیط هواپیما به مقصد کیش را خریداری کردید، بازدید از سینما میکامال کیش را جزو اولویت های برنامه سفری خود قرار دهید.

سینما میکامال کیش- کیش سلام

میکا مال کیش

پردیس سینمای میکامال کیش

مطمئنا دیدن فیلم های منتخب روز دنیا در محیط سینما تجربه‌ای متفاوت و جذاب تر از دیدن فیلم های در خانه است که برای عموم افراد گزینه‌ای جذاب به شما می‌رود خصوصا اگر که تمامی فیلم های منتخب دنیا را بتوانید در آن انتخاب و به تماشا بپردازید. اگر که به سینما و فیلم علاقه‌مندید مطمئنا سینما گردی و تماشای فیلم های مختلف در سفر می‌توانید از تفریحات مورد علاقه شما باشد.
حال اگر که به جزیره کیش سفر کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم اگر که به دنبال سینمای جهت تماشا فیلم و لذت بردن از اوقات خودت هستید به سینمای میکامال کیش سری بزنید تا یک تجربه متفاوت از تماشای فیلم مورد علاقه‌تان را داشته باشید.

معرفی پردیس سینمای کیش

پردیس سینما میکامال کیش از بهترین، مجهزترین و بزرگترین پردیس های سینمایی در جزیره کیش بوده که به عنوان یک مجموعه سینمایی جهانی شناخته می‌شود که می‌توانید در آن فیلم های برگزیده سراسر جهان را مشاهده کنید. این سینما با داشتن زیرساخت مناسب، تجهیزات پیشرفته و ظرفیت بالا در کنار بهره‌وری از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا و مدرن جهان سینما، فضای شگفت انگیز، منحصر به فرد و لوکس را جهت تماشای فیلم های جدید و گوناگون در اختیار علاقه‌مندان به صنعت فیلم برای داشتن تجربه‌ای متفاوت فراهم کرده است.
پردیس سینما میکامال کیش، نخستین پردیس سینمای کیش بوده که در طبقه چهارم مجموعه عظیم میکامال کیش قرار گرفته است؛ این مجموعه با زیربنایی برابر با 3 هزار مترمربع همراه با 7 سالن نمایش در طبقه چهارم میکامال کیش واقع شده که در حال حاظر 3 سالن آن که دارای ظرفیتی برابر با 345 صندلی بوده آماده خدمات رسانی به علاقه‌مندان صنعت سینما می‌باشند. گفتنی است که پردیس سینمای میکامال پنجمین عضو گروه سینمایی هنر شهر آفتاب بوده که با تایید کمیسیون رسیدگی ماده 8 و با در اختیار داشتن امکانات صوتی و تصویری مدرن، در تاریخ 25 اسفند 1401 افتتاح شده است.
توصیه کیش سلام به شما در صورت سفر به جزیره کیش، بازدید از مجموعه بزرگ پردیس سینمای میکامال کیش و تجربه تماشای فیلم های در حال اکران کشور و فیلم های منتخب جهان در این مجموعه عظیم است.

ویژگی های پردیس سینمای میکامال کیش

1- برخورداری از کاملترین روش ایزولاسیون جهت جلوگیری از تبادل صدا با محیط پیرامون سالن سینما
2- برخورداری از بزرگترین پرده نمایش سیلور با صفحه های نمایش 360 درجه‌ای جهت نمایش فیلم های 3بعدی با کیفیت 4k و بهره‌‌مندی از عینک های سه‌بعدی لیزری برای نخستین بار در جزیره کیش
3- مجهز به سیستم صدای سه‌بعدی
4- مجهز به جدیدترین فناوری پخش فیلم همگام با برترین سینماهای جهان
5- برخورداری از سیستم مدیریت متمرکز کنترل پخش فیلم و اتوماسیون کنترل سالن ها با قابلیت دریافت مستقیم فیلم از ماهواره و پخش همزمان در اکران های جهانی
6- مجهز به کاملترین سیستم ایمنی حریق و استاندارد حریق
7- طراحی متمایز و جذاب مطابق با آخرین روش های روز دنیا
8- امکان نمایش انواع فیلم های سه‌بعدی تا نه‌بعدی با پیشرفته ترین فناوری روز دنیا در سه سالن سینما

امکانات پردیس سینمای میکامال کیش

علاوه بر آنکه در مجتمع تجاری میکامال شما می‌توانید از انواع تفریحات مهیج موجود مانند پاتیناژ میکامال، تله‌کابین میکامال، تونل باد میکا و… بهره ببرید، سینمای میکامال نیز امکانات متنوعی را برای رفاه حال مراجعین خود در نظر گرفته؛ از این امکانات می‌توان به کافی شاپ با ویو دریا که به ارائه انواع نوشیدنی و خوراکی جذاب متنوع مشغول است اشاره کرد، همچنین دیدی به رمپ تله کابین و منظره دریا خواهید داشت؛ در سالن VIP سینمای میکامال کیش می‌توانید به صرف غذا و خوراکی خود بپردازید و در آرامش و آسایش همراه با فیلم مورد علاقه خود، از خوراکی خوشمزه‌تان لذت ببرید. گفتنی است که برای این سالن لانژ ورودی جداگانه نیز در نظر گرفته شده است.

آشنایی با سالن های سینمای میکامال کیش

همانطور که در نخست به آن اشاره شد، در حال حاضر 3 سالن از 7 سالن این مجموعه در حال فعالیت بوده که هرکدام از آنها ویژگی ها و امکانات خاص به خود را برای تماشای فیلم به بینندگان خود عرضه می‌کنند.
سالن شماره 1: این سالن دارای 160 نفر ظرفیت بوده و یک سالن چند منظوره محسوب می‌شود که با برخورداری از صندلی های راحت و تجهیزات پیشرفته فضای دلپذیر و راحت را جهت تماشای فیلم به بینندگان ارائه می‌دهد؛ گفتنی است که برگزاری همایش و مراسم ها نیز در این سالن چندمنظوره سینما میکامال امکان پذیر می‌باشد.
سالن شماره 2( سینمای جنرال): سالن جنرال دارای صندلی های راحت و دستگاه های صوتی و تصویری پیشرفته بوده و دارای 160 نفر ظرفیت می‌باشد.
سالن شماره 3( سالن VIP): سالن VIP پردیس سینمای میکامال یکی از مجهزترین و مدرن ترین سالن های سینما در ایران بوده که داری ظرفیتی برابر با 60 نفر می‌باشد؛ این سالن مجهز به صندلی های VIP بوده که قابلیت تنظیم زیر پایی و زاویه تکیه‌گاه را دارند. تجهیزات و امکانات ویژه‌ای برای این سالن مانند صندلی های راحت، خدمات VIP، سیستم صوتی و تصویری پیشرفته در نظر گرفته شده تا در یک فضای متفاوت، آرام و آسوده به تماشای فیلم مورد علاقه خود بپردازید.
هر سه سالن نام برده پردیس سینمای میکامال کیش از طراحی مدرن و تجهیزات پیشرفته برخوردار بوده‌اند و با ارائه فضایی منحصر به فرد برای تماشای فیلم های روز دنیا تجربه‌ای متفاوت را به علاقه‌مندان سینما ارائه می‌دهد.

سینما میکامال کیش- کیش سلام

سینما میکامال کیش

نحوه خرید بلیط سینمای میکامال کیش

جهت تهیه بلیط سینما میکامال کیش می‌توانید به دو روش حضوری و آنلاین بسته به خودتان اکتفا کنید؛ خرید حضوری بلیط به مانند سایر سینماها بوده و اگر مایلید تا به صورت آنلاین بلیط خود را تهیه کنید می‌توانید از پلتفرم های فروش بلیط سینما استفاده کنید. گفتنی است که اگر به صورت آنلاین بلیت خود را خریداری می‌کنید، می‌توانید نقشه سالن و موقعیت صندلی ها را مشاهده و بر اساس علاقه خود صندلی موردنظرتان رزرو کنید؛ همچنین لازم به ذکر است که بسته به سانس ها قیمت بلیط ها متفاوت خواهد بود.
آدرس پردیس سینمای میکامال کیش
میدان آبشار، مجتمع تفریحی تجاری میکامال، طبقه 4
سخن آخر
امیدواریم در این مقاله از کیش سلام توانسته باشیم آنطور که شایسته است شما را با یکی از بهترین سینماهای جزیره کیش، یعنی پردیس سینمای میکامال کیش آشنا کنیم؛ چناچنه قصد خرید بلیط هواپیما کیش و سفر به این جزیره را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما از این سینما دیدن کرده و اگر که تجربه‌ای از پردیس سینمای میکامال کیش دارید، در قسمت نظرات با ما و دیگر همراهان کیش سلام به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *